Нет в наличии
8 772₴
Досить хороший помічник для підтримки порядку
Паркет і плитку освіжити в самий раз
Дружині подобається, вона задоволена і це головне
Тільки скінчилась гарантія, згоріла плата керування, ремонт обійшовся 3,5к грн)
Приблизно через 3 місяці після покупки перестав видавати звукові сигнали (сповіщення про початок/завершення прибирання, заряджання, тощо).
Звернувся до найближчої точки видачі щоб здати на гарантійне обслуговування (заявлена гарантія 12 місяців). Це було 17го Жовтня. Працівник точки видачі на питання "Як довго буде тривати ремонт?" відповів: "Діагностика займе від 7 до 14 днів, якщо потрібен ремонт, то також від 7 до 14 днів", а також повідомив що протягом перших 14 днів зі мною звʼяжуться щодо результатів діагностики.
Дані терміни (28 днів), а також те що немає можливості отримати тимчасову заміну вже суперечать закону про захис прав споживачів (стаття 8, пункт 9), але все ж таки я все розумію і погодився чекати максимум 28 днів.
Тобто можна зробити висновок, що до 31го Жовтня я мав отримати дзвінок щодо результатів діагностики, а вже до 14го Листопада отримати свій пилосос. Нічого з цього так і не сталося.
Протягом місяця я заходив до точки видачі приблизно раз на тиждень і питав щодо статусу, оскільки в електронному кабінеті немає можливості це перевірити. Першим що я дізнався, був той факт, що терміни ремонту починають свій відлік 22 Жовтня (на 5ий день після мого звернення), тобто те що я чекаю його вже 38 днів, для сервісного центру лише 33.
Пилосос дуже довго був на діагностиці, потім чекав на деталь і на сьогоднішній день, вже більше 2 тижнів як знаходиться у статусі "В ремонті". На зараз, у точку видачі заходжу стабільно раз на 2 дні, але новин нема. Працівник повідомив мене що звертався до свого начальника, щоб він теж поцікавився у сервісного центру чому так довго, але сервіс лише виправдовується довгим очікуванням деталі.
Врешті-решт маю наступну ситуацію: після мого звернення щодо гарантійного обслуговування пройшло 38 днів, що явно перевищує максимальні 28 днів, які мені обіцяли, а також за цей час мене ні разу не повідомили про статус обслуговування і про те що терміни змінилися.
На мій коментар "Якщо вже так затягнувся ремонт, чи можна було б отримати тимчасову заміну" працівник точки видачі відповів "Ми ж не Apple».
Звертався пару разів у службу підтримки, але так і не отримав відповіді. Можемо зробити висновок, що Rozetka не виконує гарантійні зобовʼязання належним чином.
Подпишитесь на наш канал
YouTube
Отзывы покупателей 81