Обіцяють одне , висилають зовсім інше , ще й те що в два рази дешевше .
Шановна Вікторіє, Нам щиро прикро, що у вас склалося негативне враження від замовлення. Ми розуміємо ваше невдоволення та вже провели внутрішню перевірку ситуації, щоб з’ясувати всі обставини та уникнути подібного надалі. На жаль, сталася помилка складу — неумисна, але неприємна як для вас, так і для нас. Хочемо зазначити, що наш менеджер оперативно вийшов з вами на звязок в неробочий час, з’ясував деталі ситуації та одразу запропонував рішення, яке Вас влаштувало . Ми шкодуємо, що дана ситуація вплинула на вашу загальну оцінку обслуговування. Проте хочемо підкреслити, ми цінуємо довіру кожного покупця і завжди намагаємося вирішити будь-які питання відкрито. Сподіваємося на ваше розуміння і дякуємо за зворотний зв’язок, який допомагає нам ставати кращими.