Ну це чудовий варіант кому потрібен БП для вашого блюєтті (другий, перший - не важливо). Т500 коштує космос, а тут норм ціна. Рекомендую.
Тут писали що не видає більше 450 - ось тільки що скрін зробив, подивіться самі. Видає скільки треба, навіть трохи більше )
Ну і, звісно, відмінність від штатного - тиша. Він не шумить поки не заряджає. Просто пісня )
Якісний металевий корпус. Шнурок 220 такий товстий, що витримає мене з бд.єтті разом :)
Коротше, гарний девайс, беріть, не думайте навіть.
Гарна батарея як додаток до AC60/AC60P. Через Aviation роз'єм заряджається швидко (приблизно 400Вт), тобто 0,5С.
Роз'єм підключення не симетричний, і треба підключати піктограмами на кабелях догори.
Батарея включається і виключається автоматично при включенні і виключенні AC60. Але, DC роз'єми на батареї не включаються при включенні DC на самій станції, і якщо вони вам потрібні, то треба натиснути кнопку DC на самій станції. DC виходи на додатковій батареї наразі неможливо включити з мобільного застосунка.
Для інших станцій (AC2*, AC70*, AC180*) без прямого підключення до станції, думаю що беззмістовна покупка. Так як для підключення потрібен кабель Aviation DC7909 за 30$, і ще якось батарею потрібно заряджати. Для зарядки потрібен або зовнішній блок живлення, або прямо зі станції брати 12В. Але зарядка через DC7909 повільна до 200Вт, тобто батарея буде заряджатись більше 4 годин.
Отличный портативный павербанк. Только аккумулятор 18650 нужен с плоским плюсовым контактом, иначе не влезет.
По доставке - быстро, четко и "без лишних соплей". Всем рекомендую и товар и продавца !
Купувався для подвійної зарядки АС200МАХ. Комплектація відповідає опису, в комплекті є перехідник на ХТ90. Підключення до станції через 2 перехідники - DC7909-XT90 (в комплекті з цим зарядним) ХТ90-Aviation plug (був в комплекті зі станцією).
Чудовий варіант подвоїти ємність вже наявної станції, без подвоєння ціни набору (батарея очікувано дешевша за саму станцію).
Підключається просто, працює "прозоро". Є відсік для аксесуарів. Батарею/станцію можна поставити вертикально одна на одну. Єдине що варто мати на увазі майбутнім власникам, так це жорсткий з'єднувальний кабель, який не вдасться вкласти компактно, і якщо справа від станції місця було відносно небагато (сантиметрів 5-7), то не факт що він там поміститься.
В використанні 3 місяці, підключена до ac200PL, працює без зауважень. Не відразу зрозумів що швидку зарядку від мережі (2.2 кВт) треба увімкнути через додаток, але рідко це роблю, бо і стандартної швидкості (1.2 кВт) вистачає зарядити за 4 години.
Тут писали що не видає більше 450 - ось тільки що скрін зробив, подивіться самі. Видає скільки треба, навіть трохи більше )
Ну і, звісно, відмінність від штатного - тиша. Він не шумить поки не заряджає. Просто пісня )
Якісний металевий корпус. Шнурок 220 такий товстий, що витримає мене з бд.єтті разом :)
Коротше, гарний девайс, беріть, не думайте навіть.
Роз'єм підключення не симетричний, і треба підключати піктограмами на кабелях догори.
Батарея включається і виключається автоматично при включенні і виключенні AC60. Але, DC роз'єми на батареї не включаються при включенні DC на самій станції, і якщо вони вам потрібні, то треба натиснути кнопку DC на самій станції. DC виходи на додатковій батареї наразі неможливо включити з мобільного застосунка.
Для інших станцій (AC2*, AC70*, AC180*) без прямого підключення до станції, думаю що беззмістовна покупка. Так як для підключення потрібен кабель Aviation DC7909 за 30$, і ще якось батарею потрібно заряджати. Для зарядки потрібен або зовнішній блок живлення, або прямо зі станції брати 12В. Але зарядка через DC7909 повільна до 200Вт, тобто батарея буде заряджатись більше 4 годин.
По доставке - быстро, четко и "без лишних соплей". Всем рекомендую и товар и продавца !
Підключається просто, працює "прозоро". Є відсік для аксесуарів. Батарею/станцію можна поставити вертикально одна на одну. Єдине що варто мати на увазі майбутнім власникам, так це жорсткий з'єднувальний кабель, який не вдасться вкласти компактно, і якщо справа від станції місця було відносно небагато (сантиметрів 5-7), то не факт що він там поміститься.
Напруга акумуляторів при 0%: 3.65V
Напруга акумуляторів при 100%: 4.15V
Протоколи зарядки на першому Type-A (OUT1):
* Apple : 5V 0.5A
* BC1.2: DCP 5V 1.5A
* Максимальна потужність 8 Watt
Протоколи зарядки на другому Type-A (OUT2):
* Apple: 5V 2.4A
* BC1.2: DCP 5V 1.5A
* Samsung AFC: 9V 12V
* Huawei FCP: 5V 9V 12V
* QC2.0: 5V 9V 12V
* QC3.0: 3.7V - 12.15V
* PE+1.1: 5V 7V
* PE+2.0: 5V 7V 9V 12V
* Максимальна потужність 18 Watt
Протоколи зарядки на Type-C:
* Apple: 5V 2.4A
* BC1.2: DCP 5V 1.5A
* Samsung AFC: 9V 12V
* Huawei FCP: 5V 9V 12V
* QC2.0: 5V 9V 12V
* QC3.0: 5V - 12.15V
* QC4.0: 5V - 12V
* PE+: 1.1
* PE+: 2.0
* Максимальна потужність 18 Watt
Поки не можу дати фінальний висновок щодо індикатора заряду, бо після приєднання тестера без навантаження індикатор впав зі 100% до 98%.
Висновок: можна брати, хоча очікував хоча б 22.5 ватт, а краще 30 ватт максимальної потужності як на віддачу, так ї на зарядку.