С самого початку годинник сподобався ,гарний,запасний ріменець і запасна плівка в комплекті ,але чуть більше чим через місяць після покупки годинник перестав заряджатись
Доброго дня, шановний покупець!
Даний товар, має офіційне гарантійне та післягарантійне обслуговування.
Якщо ви виявили дефект, пропонуємо вам звернутись напряму в авторизований сервісний центр. Для вашої зручності, всі необхідні контакти та графік роботи вказані на стикері упаковки та в гарантійному талоні. Ви маєте можливість зателефонувати, або відправити повідомлення з запитом в месенджер Viber, на яке ми обов'язково відреагуємо протягом найближчого часу.
В разі підтвердження дефекту, ми усунемо його, або за вашою згодою обміняємо товар на новий, в найкоротший строк. Звертаємо увагу, що пряме звернення в сервісний центр, максимально прискорить вирішення вагого питання.
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання товарів AURA.
Дякуємо Вам за вибір бренду AURA!
Користуємось годинником 12 днів і вже коли дитина мені телефонує я не чую його. Така сама історія і з голосовими повідомленнями, звуку нема. Перевіряла телефонуючи з годинника на інші номери, так само не чути. Незадоволена покупкою.
Поганий звук, ледве чути дитину при дзвінку.
Доброго дня, шановний покупець!
Звертаємо вашу увагу, що даний товар, має гарантію, від офіційного представництва.
Якщо ви виявили дефект, ви можете звернутись по гарантії в сервісний центр, всі необхідні контакти вказані на стикері упаковки та в гарантійному талоні.
В разі підтвердження дефекту, ми усунемо його, або обміняємо товар на новий, в найкоротший строк.
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання товарів AURA, та зробимо все можливе для вирішення вашого питання.
Дякуємо Вам за вибір бренду AURA!
Знайшли мікрофон, якщо говорити прямо в нього, то звук нормальний.
Доброго дня, шановний покупець!
Якщо у вас виникли питання, ви можете звернутись в підтримку, всі необхідні контакти вказані на стикері упаковки та в гарантійному талоні.
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання товарів AURA, та зробимо все можливе для вирішення вашого питання.
Дякуємо Вам за вибір бренду AURA!
Будь ласка підкажіть де придбати захисне скло або плівку, бо те яке було на годиннику вже досить затерте, хотілося б замінити, але де придбати не відомо.
Доброго дня, шановна Юлія!
Просимо вас звернутись в підтримку, всі необхідні контакти вказані на стикері упаковки та в гарантійному талоні, ми надамо вам захисне скло.
Стосовно геолокації, то на якість її визначення впливає багато чинників, детально:
Смарт годинник показує локацію з похибкою
Дитячі смарт годинники, в залежності від моделі, мають декілька видів обладнання для визначення місцезнаходження, такі як: GPS, LBS, WiFi.
В першу чергу, від набору оснащення вашого смарт годинника, залежить точність визначення координат. Наприклад, самим точним модулем, який визначає локацію є GPS, яка здійснюється за допомогою супутника, похибка визначення якого, при дотриманні максимально сприятливих умов досягає точності радіусом до 5, 15, 30м.
В свою чергу, як можливе відхилення модуля LBS орієнтовно складає від 100м, він відслідковується за допомогою базових станцій мобільних операторів, і чим більше базових станцій обраного вами мобільного оператора розташовано у вашій місцевості, тим і краще буде показник локації по LBS.
Також, не залежно від наявності GPS або LBS, смарт годинники завжди оснащуються модулем WiFi з точністю гео локації до 50м. WiFi модуль, постійно в автоматичному режимі самостійно здійснює пошук, будь якої, найближчої точки доступу, та на основі цих показників відображає місце знаходження годинника.
Звертаємо вашу увагу, що WiFi модуль годинника, це не WiFi роутер, і ви не зможете до нього під’єднувати інші пристрої, він призначається виключно для визначення локації смарт годинника, не потребує налаштувань, і працює самостійно.
Увага! Найголовніші чинники, які значно впливають на визначення локації всіма видами модулів, це погодні умови, щільність забудови, та стабільність роботи мобільного. Таким чином, чим ясніша погода, чим менша щільність будівель поруч, та чим більша кількість базових станцій і стійкіший зв’язок мобільного оператора, тим точніше буде визначення місцезнаходження локації смарт годинника.
Стосовно геолокації та тривалості роботи батареї:
Тривалість роботи батареї, залежить від багатьох чинників, наприклад:
1. Слабкий зв'язок мобільної мережі
-в цьому випадку годинник постійно намагається віднайти зв'язок.
Вирішення- зміна сим-карти на іншого оператора, який має найкращий зв'язок у вашій місцевості!
2. Відсутність коштів на рахунку сім-карти годинника
-в цьому випадку годинник постійно відправляє запити на поновлення мережі.
Вирішення- потрібно слідкувати, щоб на рахунку годинника були завжди кошти!
3. Сім-карта не вставлена в годинник.
-в цьому випадку годинник знаходиться в пошуку мережі .
Вирішення- потрібно використовувати годинник з встановленною сім-картою, та поповненним рахунком!
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання товарів AURA, та зробимо все можливе для вирішення вашого питання.
Дякуємо Вам за вибір бренду AURA!
Користуємось один день, але поки нарікань немає. Швидко налаштували, зручний додаток. Геолокацію на здивування показало максимально точно. В режимі очікування батареї вистачає десь на 1,5 дні.
Яскрава альтернатива смартфону з перевагою по безпеці, наприклад на пристрій можна додзвонитися тільки з тих номерів, які внесені до списку контактів смарт годинника.
Якщо чесно то розчаровані цим годинником, за такі гроші можна було б і кращої якості зробити.
Доброго дня, шановна Аліна!
Проаналізувавши ваш відгук, рахуємо за потрібне надати вам детальну інформацію про опції та функції годинника.
Якщо, швидко розряджається батарея смарт годинника
При самому активному використанні, годинник тримає до 24 годин, а в режимі очікування до 48 годин.
Та існують чинники які можуть зменшувати тривалість роботи батареї, наприклад, в годиннику обов’язково повинна бути вставлена SIM карта, яка активована та поповнена на достатню суму. Якщо карта не поповнена коштами, мобільний інтернет буде відсутній, і годинник буде активно постійно шукати мобільну мережу, при цьому він знаходитиметься у перенавантаженому стані та перегріві, що сприятиме швидкому розряджанню годинника, буквально протягом 2, 5 годин. В деяких моделях, є можливість в налаштуваннях зменшувати яскравість екрану годиннику, що також допоможе економити заряд.
Також, в батьківському додатку Setracker2 є вкладка Режим геолокації, де ви маєте можливість вибору одного з трьох режимів частоти пошуку локації годинника, кожні 10хв. нормальний режим, кожну 1год. режим енергозбереження, та уточнення геолокації по запиту. Чим частіше будуть оновлюватись дані локації годинника, тим буде швидше розряджатись батарея. Рекомендуємо обирати в додатку Setracker2, саме режим ручного запиту координат, в такому випадку економія заряду годинника буде найефективніша, а ви будете відслідковувати місцезнаходження за потреби.
Ще, для продовження тривалості роботи годинника, відключіть можливість надсилання оператором інформаційних СМС повідомлень на SIM карту годинника, так як кількість СМС також впливає на підвищення активності роботи батареї. Це можна зробити в налаштуваннях SIM карти, або зателефонувавши вашому мобільному оператору.
Сигнал тривоги не надсилається швидким натиском на кнопку SOS
Екстрений тривожний виклик SOS з годинника, здійснюється натисканням з тривалим утриманням, протягом 6-7 секунд, клавіші SOS. Саме такі налаштування даної функції, запобігають здійсненню випадкових викликів SOS дитиною.
Смарт годинник показує локацію з похибкою
Дитячі смарт годинники, в залежності від моделі, мають декілька видів обладнання для визначення місцезнаходження, такі як: GPS, LBS, WiFi.
В першу чергу, від набору оснащення вашого смарт годинника, залежить точність визначення координат. Наприклад, самим точним модулем, який визначає локацію є GPS, яка здійснюється за допомогою супутника, похибка визначення якого, при дотриманні максимально сприятливих умов досягає точності радіусом до 5, 15, 30м.
В свою чергу, як можливе відхилення модуля LBS орієнтовно складає від 100м, він відслідковується за допомогою базових станцій мобільних операторів, і чим більше базових станцій обраного вами мобільного оператора розташовано у вашій місцевості, тим і краще буде показник локації по LBS.
Також, не залежно від наявності GPS або LBS, смарт годинники завжди оснащуються модулем WiFi з точністю гео локації до 50м. WiFi модуль, постійно в автоматичному режимі самостійно здійснює пошук, будь якої, найближчої точки доступу, та на основі цих показників відображає місце знаходження годинника.
Звертаємо вашу увагу, що WiFi модуль годинника, це не WiFi роутер, і ви не зможете до нього під’єднувати інші пристрої, він призначається виключно для визначення локації смарт годинника, не потребує налаштувань, і працює самостійно.
Увага! Найголовніші чинники, які значно впливають на визначення локації всіма видами модулів, це погодні умови, щільність забудови, та стабільність роботи мобільного. Таким чином, чим ясніша погода, чим менша щільність будівель поруч, та чим більша кількість базових станцій і стійкіший зв’язок мобільного оператора, тим точніше буде визначення місцезнаходження локації смарт годинника.
Звертаємо вашу увагу, що даний товар, має гарантію, від офіційного представництва.
Якщо ви виявили дефект, ви можете звернутись по гарантії в сервісний центр, всі необхідні контакти вказані на стикері упаковки та в гарантійному талоні.
В разі підтвердження дефекту, ми усунемо його, або обміняємо товар на новий, в найкоротший строк.
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання товарів AURA, та зробимо все можливе для вирішення вашого питання.
Дякуємо Вам за вибір бренду AURA!
Батарея держит ровно день,и это при том что часы просто лежать и даже не звонила по ним! Очень разочарована в покупке
Доброго дня, шановний покупець!
Прочитавши ваш відгук, рахуємо за потрібне звернути вашу увагу на деякі особливості правильного користування дитячим смарт-годинником.
Швидко розряджається батарея смарт-годинника
При самому активному використанні, годинник тримає до 24 годин, а в режимі очікування до 48 годин.
Та існують чинники які можуть зменшувати тривалість роботи батареї, наприклад, в годиннику обов’язково повинна бути вставлена SIM-карта, яка активована та поповнена на достатню суму. Якщо карта не поповнена коштами, мобільний інтернет буде відсутній, і годинник буде активно постійно шукати мобільну мережу, при цьому він знаходитиметься у перенавантаженому стані та перегріві, що сприятиме швидкому розряджанню годинника, буквально протягом 2-5 годин. В деяких моделях, є можливість в налаштуваннях зменшувати яскравість екрану годиннику, що також допоможе економити заряд.
Також, в батьківському додатку Setracker2 є вкладка Режим геолокації, де ви маєте можливість вибору одного з трьох режимів частоти пошуку локації годинника, кожні 10хв нормальний режим, кожну 1год. режим енергозбереження, та уточнення геолокації по запиту. Чим частіше будуть оновлюватись дані локації годинника, тим буде швидше розряджатись батарея. Рекомендуємо обирати в додатку Setracker2, саме режим ручного запиту координат, в такому випадку економія заряду годинника буде найефективніша, а ви будете відслідковувати місцезнаходження за потреби.
Ще, для продовження тривалості роботи годинника, відключіть можливість надсилання оператором інформаційних СМС-повідомлень на SIM-карту годинника, так як кількість СМС також впливає на підвищення активності роботи батареї. Це можна зробити в налаштуваннях SIM-карти, або зателефонувавши вашому мобільному оператору.
Якщо у вас виникли питання, ви можете звернутись в підтримку, всі необхідні контакти вказані на стикері упаковки та в гарантійному талоні.
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання товарів AURA, та зробимо все можливе для вирішення вашого питання.
Дякуємо Вам за вибір бренду AURA!
Дитина задоволена смарт-годинником, а батьки задоволені додатком
Для батьків головне безпека дитина, наявність можливості відправити батькам сигнал sos одним натисканням кнопки, переконало мене замовити годинник
Продавець відносьтесь трішки відповідальніше, все таки річ не з бюджетних
Доброго дня! Приносимо свої вибачення за спричинені незручності. Дякуємо за надану інформацію. Ми вживатимемо заходів для поліпшення якості роботи нашого магазину і недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
Все таки годинник прийшлось повернути, тому що яку б сім карту не вставляли годинник видавав що сім карти немає
Доброго дня, шановна Світлана!
Годинник не бачить сім-карту, так як ви скоріш за все, не дотримались інструкції використання,
відносно початку роботи з годинником!
Необхідні кроки перед початком використання дитячих смарт-годинників
1. Використовуйте SIM-карту тільки відповідного стандарту, який підтримується моделлю вашого годинника, це 2G або 4G. Інформацію про потрібний стандарт вашої моделі, ви знайдете в характеристиках на сайті продавця, або у консультанта в магазині.
2. Перед тим, як встановити SIM-карту в годинник, спочатку необхідно встановити SIM-карту в телефон та обов’язково зняти PIN-код з неї.
3. Поповніть SIM-карту, та активуйте її, на необхідну суму, згідно тарифам обраного вами мобільного оператора.
4. Завжди встановлюйте SIM-карту тільки у вимкнутий годинник.
5. Якщо годинник повністю розряджений, перед ввімкненням його необхідно заряджати не менше 30 хвилин, і тільки потім увімкнути.
6. Перед встановленням SIM-карти в годинник, ретельно підберіть необхідний розмір, який відповідатиме вимогам вашого смарт-годинника. Інформація про розмір SIM-карти та правильний напрямок встановлення міститься на інформаційній плівці, яка наклеєна на екран нового годинника виробником, або в характеристиках на сайті продавця, а також є у консультанта в магазині.
Годинник не бачить SIMкарту або має поганий зв'язок
Завжди вірно обирайте розмір SIMкарти, саме той що підходить моделі вашого годинника, та правильно встановлюйте SIMкарту в годинник. Розмір та напрямок встановлення SIM описаний на інформаційній плівці, яка наклеєна на екран нового годинника виробником.
Рекомендуємо використовувати для годинників, SIMкарти тих операторів, які мають найкращий рівень зв’язку саме у вашій місцевості.
Варто зазначити, що під час відключень електроенергії, може знижуватись рівень зв’язку або й зовсім може бути відсутнім, так як не всі базові станції операторів Київстар, Vodafone, Lifecell мають резервне живлення, або мають його в обмеженому обсязі, що не дозволяє підтримувати стабільний зв’язок та інтернет тривалий час. Відповідно робота всих функцій смарт годиннику, напряму залежить від стабільної роботи мережі вашого мобільного оператора, відповідно на що виробник смарт годинників не має впливу.
Якщо у вас виникли питання, ви завжди можете звернутись в підтримку, всі необхідні контакти вказані на стикері упаковки та в гарантійному талоні.
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання товарів AURA, та зробимо все можливе для вирішення вашого питання.
Дякуємо Вам за вибір бренду AURA!
Удобно иметь такие часы особенно с ребеком начальных классов. Динамик работает хорошо, все слышно при разговоре. Меню удобное и понятное для ребёнка.Все функции работают.В общем мы довольны.
Ще один відгук після 2 днів користування.
Звук так само ніякий. Геолокація похибка в декілька кілометрів, показує бог зна що.
Буду звʼязуватись з магазином за для повернення чи обміну. А і ще на одному комплекті прийшов додатковий ремінець а на блакитному був без ремінця.
Нічого не чутно, дуже поганий мікрофон.
Доброго дня, шановна Вікторія!
Описаний вами недолік, не повинен мати місце у справному годиннику.
Просимо вас звернутись по гарантії в сервісний центр, всі необхідні контакти вказані на стикері упаковки та в гарантійному талоні.
В разі підтвердження дефекту, ми усунемо його, або обміняємо товар на новий, в найкоротший строк.
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання товарів AURA, та зробимо все можливе для вирішення вашого питання.
Дякуємо Вам за вибір бренду AURA!
Часы хорошие. Все работает . Звук хороший. Рекомендую.
Для дитини те що треба, цим годинником ми відтягнули покупку смартфона для сина)Тут є все необхідне, з нього чи на нього можна подзвонити. Налаштували та під'єднали швидко. Яскравість непогана, все чітко видно на годиннику.
Доброго дня, шановний покупець!
Дякуємо Вам, за позитивний та корисний відгук.
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання товарів AURA.
Дякуємо Вам за вибір бренду AURA!
Годинник для дітей до 7 років. Дизайн дуже дитячий. А ось розмір - для старших. Батарею тримає не більше 12 годин, навіть без використання (gps вимкнено).
Купили в іншому місці, але розетка - то любов для відгуків
Доброго дня, шановний покупець!
Існують чинники які можуть зменшувати тривалість роботи батареї, наприклад, в годиннику обов’язково повинна бути вставлена SIMкарта, яка активована та поповнена на достатню суму. Якщо карта не поповнена коштами, мобільний інтернет буде відсутній, і годинник буде активно постійно шукати мобільну мережу, при цьому він знаходитиметься у перенавантаженому стані та перегріві, що сприятиме швидкому розряджанню годинника, буквально протягом 2, 5 годин. В деяких моделях, є можливість в налаштуваннях зменшувати яскравість екрану годиннику, що також допоможе економити заряд.
Також, в батьківському додатку Setracker2 є вкладка Режим геолокації, де ви маєте можливість вибору одного з трьох режимів частоти пошуку локації годинника, кожні 10хв. нормальний режим, кожну 1год. режим енергозбереження, та уточнення геолокації по запиту. Чим частіше будуть оновлюватись дані локації годинника, тим буде швидше розряджатись батарея. Рекомендуємо обирати в додатку Setracker2, саме режим ручного запиту координат, в такому випадку економія заряду годинника буде найефективніша, а ви будете відслідковувати місцезнаходження за потреби.
Ще, для продовження тривалості роботи годинника, відключіть можливість надсилання оператором інформаційних СМСповідомлень на SIMкарту годинника, так як кількість СМС також впливає на підвищення активності роботи батареї. Це можна зробити в налаштуваннях SIMкарти, або зателефонувавши вашому мобільному оператору.
Якщо у вас виникли питання, ви можете звернутись в підтримку, всі необхідні контакти вказані на стикері упаковки та в гарантійному талоні.
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання товарів AURA, та зробимо все можливе для вирішення вашого питання.
Дякуємо Вам за вибір бренду AURA!