- ІгорОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Де я тут можу запросити ноутбук новий як воно в мене серійник вимагає?
Ваша служба підтримки це щось жахливе- Володимир Заєць
Серійний номер знаходиться на ноутбуці знизу, там має бути наклейка.
- ІгорОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
"Ви можете обрати/замовити окремо потрібну конфігурацію цієї платформи. Напишіть, будь ласка в службу підтримки."
Куди писати в службу підтримки? Хочу 64 GB оперативи- Ігор
На сайті HP нема куди писати, там можна ввести серійник від старого ноутбука і взнати що гарантія закінчилась.
Дуже дякую, звичайно, я це і без служби підтримки HP знаю - Представник бренду
За посиланням сторінка служби підтримки НР. ссылка
- Представник бренду
Вітаємо. За швидкою відповіддю на ваше питання радимо написати в офіційний чат-бот Rozetka. ссылка
- ІгорОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Куди можна писати в службу підтримки?
В мене Power G7, хотів поміняти клавіатуру, то переписувався із якимись інопланетянами, які мені сказали що в мене бізнес-модель і це не їх проблема.
Тому я б із задоволенням поспілкувався із адекватною підтримкою, а не сайтом HP перед тим, як купувати ще один продукт HP. - ІгорОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня.
Маю кілька питань
Чи є можливість тут замінти SSD на 2TB та поставити 64GB оперативної пам'яті?
Чи є зарядка від Type C? Якої мінімальної потужності потрібен блок живлення?
В чому відмінність від HP ProBook 440 G11 (8Z4M5AV_V3)?
Чи вирішилось питання із встановленням Windows?- Представник бренду
Вітаємо. Ви можете обрати/замовити окремо потрібну конфігурацію цієї платформи. Напишіть, будь ласка в службу підтримки.
В даній моделі передбачена функція PowerDelivery, тобто ноутбук можна заряджати через порт Type-C. Але зверніть увагу, що джерело живлення та дріт також мають підтримувати PowerDelivery. Мінімальна потужність джерела живлення 65W. - Ігор
Чи там она планка пам'яті на 32 чи 2 по 16? Скільки можна поставити максимум?
Куди писати в службу підтримки? - Представник бренду
Вітаємо. За швидкою відповіддю на ваше питання радимо написати в офіційний чат-бот Rozetka. ссылка
- Олексій ОсадчийОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрий день! Проблема з встановленням Windows11 або 10. Не бачить с самого початку SDD. Намагався додати RST драйвери с сайту Intel, нічого не вийшло. Підкажіть, що робити далі?
- Олексій Осадчий
Проінформуйте будь ласка по цьому питанню. Третій день не можу скористатись ноутбуком. Буду повертати.
- Представник бренду
Вітаємо. Прикро, що ви зіткнулись з подібною проблемою. Радимо звернутись в зручний офіційний сервісний центр для отримання гарантійного обслуговування. Обрати зручний ви можете за посиланням: ссылка
- Представник бренду
Вітаємо. Прикро, що ви зіткнулись з подібною проблемою. Радимо звернутись в зручний офіційний сервісний центр для отримання гарантійного обслуговування. Обрати зручний ви можете за посиланням: ссылка
- Нікіта МарунякПродавец: Rozetka
Доброго дня. Яка максимальна яскравість та кольоровий діапазон дисплею? Дякую.