Нічний розпродаж. Занурюємо в знижки до -70%

Вопросы покупателей о Телевизор Kivi 32F790LW

Код:  321836545
Интересует дополнительная информация?
  • Виталий Гнатенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Указано что есть блютуз. А как же его подключить к колонкам через блютуз. В настройках вообще нет такого пункта как блютуз

    • Представник бренду

      Шановний Віталій.
      Для підключення Bluetooth пристрою відкрийте налаштування, оберіть «Пульти і аксесуари», «Додати пристрій».
      Якщо у Вас залишилися питання про наш продукт, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg://resolve?domain=HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      З повагою, компанія KIVI.

    • Виталий Гнатенко

      спасибо!!! подключился, огонь!

  • Сварчевский Иван
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    На сайті KIVIвказано оперативна пам'ять в даній моделі 1 гб ...у вас в характеристиках 1.5гб оперативки. Який насправді об'єм оперативної пам'яті?

    Достоинства:
    .
    Недостатки:
    .
    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук переданий відповідальному співробітнику для уточнення інформації та вирішення питання.

    • Представник бренду

      Шановний Іван.
      Модель має 1 Гб ОЗП.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Екатерина Барладян
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Куплен 13го декабря2021. Мерцает разными цветами в режиме ожидания!!!!
    Кто-то решил эту проблему??? поделитесь пожалуйста............

    • Представник бренду

      Шановна Катерина.
      Нам шкода що склалася така ситуація. Для того щоб ми могли розібратися у питанні і допомогти із вирішенням, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв’язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg://resolve?domain=HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      При зверненні вкажіть данні ТВ і детально опишіть ситуацію. Технічні консультанти в онлайн-режимі дадуть відповіді на питання да допоможуть у їх вирішенні.
      З повагою, компанія KIVI.

    • Евгений Пархоменко

      Техподдержка KIVI принимает описание ситуации, присылает файл для перепрошивки ТВ... ТОЛЬКО это не решает проблему!!!!

      Всё сделал согласно инструкции, но ТВ продолжает мерцать

      Видимо решение, это либо ожидать обновление ПО либо оформлять возврат.

      Ещё думаю, что делать.

    • Людмила

      Мы тоже пепепрошили и никакого толку. хотелось бы услышать комментарий представителя бренда. Вы продаете и продолжаете продавать телевизоры, которые имеют интересный нюанс. рекомендации техподдержки не работают, тот единственный вариант прошивки проблему не решают. Что дальше ?

  • Михаил Дмитренко
    Продавец: Rozetka

    Прошу помочь подсказать, как активировать функцию HDR , видь в настройках не вижу ничего с этим связного и моя приставка пишет Тв не поддерживает HDR.
    Хотя с этой приставкой и кабелем тв LG включает HDR автоматически при запуске.

    • Представник бренду

      Шановний Михайло.
      Функція HDR у додатках та USB-вході вмикається автоматично під час перегляду контенту, що підтримує цю технологію, додатково налаштувати не потрібно. HDMI вхід не підтримує цю технологію.
      Якщо у Вас залишилися питання, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg://resolve? Domain = HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      Технічні консультанти допоможуть налаштувати ТВ і дадуть відповідь на питання.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Оксана Шпитко
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня підкажіть будь-ласка чи можливо і як підключити телевізор до смартфону? І чи можливо хочаб встановити і яким чином (через play market не знайшла) додаток тік ток?

    • Представник бренду

      Шановна Оксана.
      Для налаштування трансляції необхідно виконати наступне:
      1. Переконатися, що обидва пристрої знаходяться в одній мережі;
      2. Авторизуватися в Google Play і оновити встановлені додатки, включаючи Chromecast Build-in;
      3. У налаштуваннях ТВ - Мережа - увімкнути WOL і WOW;
      4. Вимкнути ТВ з розетки на пару хвилин;
      5. Здійснити дублювання екрану через вбудовану функцію телефону або браузеру Google Chrome.
      Також Ви можете скористатися сторонніми додатками для трансляції екрану телефона (наприклад, Google Home, AirScreen або Cast to TV). Є можливість встановлювати сторонні додатки з Google Play та з USB-накопичувача. Також звертаємо Вашу увагу, що коректну роботу сторонніх додатків ми гарантувати не можемо.
      Якщо у Вас залишилися питання про наш продукт, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg://resolve?domain=HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      З повагою, компанія KIVI.

  • Роман Кондратенко
    Продавец: Rozetka

    тут есть RJ-45 ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Романе.
      Так, є RJ-45.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Ярослав Сторчоус
    Продавец: Rozetka

    Тут WI FI 5 GHz?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ярославе.
      В даній модель WI-FI 2.4 Гц.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Роман
    Продавец: Rozetka

    Здравствуйте!

    Уважаемые представители бренда KIVI.

    Когда решится проблема с мерцанием в режиме ожидания???

    Достоинства:
    Дизайн, звук
    Недостатки:
    Мерцание экрана в режиме ожидания
    • Представник бренду

      Доброго дня, Романе.
      Для того щоб ми могли допомогти із вирішенням питання, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg://resolve? Domain = HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      При зверненні вкажіть, будь ласка, модель телевізора, серійний номер, версію ПЗ і детально опишіть ситуацію. Технічні консультанти зможуть надати відповіді на питання і нову версію ПЗ, що містить виправлення описаної помилки.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Сергей
    Продавец: Rozetka

    Подскажите, если я сейчас закажу телевизор, мне доставят с таким же браком, как у остальных, который нужно самостоятельно перепрошивать, или проблем уже не будет?

    • Дмитрий

      вчера купил такой же в другом магазине. Специально проверял в магазине. Домой пришел, подключился к сети и та же проблема. В саппорте говорят везите в сервисный центр. Попробую ещё прошивку.

    • Эдуард Павловский

      Добрый день. Брака нет - небольшой бок прошивки. При выключении нажимаете выкл и держите 2 сек. появляется окно выключения - жмете большую кнопку в центре ОК и все.

    • Представник бренду

      Шановний Сергій.
      Якщо у Вас виникають питання або складнощі під час налаштування або експлуатації телевізору, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg: // resolve? Domain = HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      Технічні консультанти допоможуть налаштувати ТВ і дадуть відповіді на питання.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Павел Белоусов
    Продавец: Rozetka

    Необходима модель с SmatTV Android а также матрицей с хорошими углами обзора(стоять будет на кухне - смотреть будут люди под небольшим углом. Подскажите какого типа тут матрица и есть ли модели с IPS ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Павло.
      В даній моделі тип панелі FSA, з кутами огляду 178 градусів. Моделі 32-ї діагоналі з матрицею IPS відсутні.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Юрка Туник
    Продавец: Rozetka

    Вопрос к производителю:
    Что происходит с матрицей в режиме ожидания (быстрое выключение)?

    Достоинства:
    Звук не из бочки, но высокий. Низких частот нет вообще
    Недостатки:
    По картинке ничем не отличается от 32" HD.
    По моему тут нет fullHD.
    • Представник бренду

      Шановний Юрій.
      Модель 32F790LW має FHD матрицю. Якість зображення також залежить від джерела. Чи пробували Ви запустити відео високої якості в додатках або з USB-накопичувача?
      В телевізорі є декілька режимів звуку, налаштувати параметри вручну можна, обравши «Користувацький».
      Якщо у Вас залишилися питання про наш продукт, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg: // resolve? Domain = HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      Технічні консультанти дадуть відповіді на питання та допоможуть налаштувати ТВ.
      З повагою, компанія KIVI.

    • Юрка Туник

      В общем поддержка киви ничем не смогла помочь. Когда телек включаешь в розетку, матрица начинает попеременно светиться красным, зелёным, синим. Это видно на видео в первом отзыве.

    • Владимир

      У меня такая же проблема.

  • Андрей Куренной
    Продавец: Rozetka

    Тут також світиться яскравий діод яких освітлює всю кімнату вночі ?

    • Юрка Туник

      Тут светиться вся матрица как при проверке телека на битые пиксели (посмотрите мой отзыв). Диод светит синим и тускло не представляя никаких хлопот ночью.

    • Представник бренду

      Шановний Андрій.
      Яскравість світлодіоду в даній моделі знижено.
      Якщо у Вас залишилися питання про наш продукт, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg: // resolve? Domain = HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      Технічні консультанти дадуть відповіді на питання та допоможуть налаштувати ТВ.
      З повагою, компанія KIVI.

    • Представник бренду

      Шановний Юрій.
      Для того щоб ми могли допомогти у вирішені питання, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg: // resolve? Domain = HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      При зверненні вкажіть модель і серійний номер телевізору. Технічні консультанти дадуть відповіді на питання та допоможуть у їх вирішенні.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Людмила
    Продавец: Rozetka

    На оф сайте указана гарантия на изделие и на пульт 1 год и 3 года на дисплей. При покупке товара на розетке такие же условия гарантии?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Людмило.
      Так, на телевізор діє 1 рік гарантії, до якої входить розширена гарантія на дисплей модуль - 3 роки.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Сергей Гурин
    Продавец: Rozetka

    Добрий день
    А є підтримка WI-FI 5 Ггц?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергію.
      Дана модель не підтримує Wi-Fi 5G.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Андрей Куренной
    Продавец: Rozetka

    Він вже у продажу ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрію.
      Так, дана модель вже у наявності.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Денис Дроб
    Продавец: Rozetka

    предусмотрено ли обновление андроид ОС?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Денисе.
      Так, буде оновлення до Google Android TV 11.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Юлия Даниленко
    Продавец: Rozetka

    Здравствуйте, когда появится в продаже?

    • Представник бренду

      Шановна Юлія.
      Дякуємо за проявлений інтерес. Надходження очікується протягом місяця. Рекомендуємо додати товар в список бажань, щоб Вам прийшло сповіщення про наявність у продажу.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Роман Симонов
    Продавец: Rozetka

    Добрый день, пульт указка или нужно дукупать? Какая версия андроида? Спасибо.

    • Представник бренду

      Шановний Роман.
      В комплекті пульт з указкою і мікрофоном. Встановлена ОС Google Android TV 9.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Альбина Черненко
    Продавец: Rozetka

    С виду интересный, похоже Киви доработали звук, а когда будет доступна эта модель?

    • Представник бренду

      Шановна Альбіна.
      Дякуємо за проявлений інтерес. Дана модель з'явиться у продажу протягом місяця. Рекомендуємо додати товар в список бажань, щоб Вам прийшло сповіщення про наявність у продажу.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Егор Федун
    Продавец: Rozetka

    Симпатичный телевизор, подскажите когда будет в наличии? Или это уже старая модель?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Єгоре.
      Дякуємо за проявлений інтерес, дана модель 2021 року і з'явиться протягом цього тижня. Рекомендуємо додати товар в список бажань, щоб Вам прийшло сповіщення про наявність у продажу.
      З повагою, компанія KIVI.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image