Великий зимовий розпродаж. Знижки до 55% з 15 по 21 січня

Вопросы покупателей о Телевизор Kivi 55U740LB

Код:  321836578
Интересует дополнительная информация?
  • Сергій Сергей
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю.
    Підкажіть яку напругу мін-мах він держе? І якщо потрібен стабілізатор, то з якими характеристиками. Або зразу підкажіть потрібну модель.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Серій! По напрузі 100-240 В. 50 Гц. Стабілізатор потрібен той який би витягував номінальну потужність телевізора 110 Вт з запасом.
      З повагою, KIVI!

  • Сергій Сергей
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    " Як дисплей KIVI 55U740LB забезпечений 55-дюймовим LCD-екраном з LED-підсвічуванням, заявленою підтримкою HDR, роздільною здатністю 3840x2160 пікселів, 9.5-мілісекундною швидкістю відгуку та максимальною яскравістю 350 кд/м2." - це цитата з опису внизу. А в характеристиках зазначено 6.5 мілісекунд і 500 кд/м2 відповідно. То де правда?
    І чи є вже до ного андроїд 11?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій! У цій моделі телевізора яскравість 500 кд/м2 та Input lag дисплея 6,5 мс. Моделі цієї лінійки поступово оновлюються до 11 версії ОС.
      З повагою KIVI!

  • Марта Леськів
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи є можливість підключення до аналового телебачення?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Марта! На території України на жаль вже не транслюється кабельне телебачення. Ви можете підключити ефірне цифрове телебачення!
      З повагою KIVI!

  • егор егоров
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    підкажіть будь ласка розмір коробки

    • Представник бренду

      Добрий день, Єгор.
      Габарити коробки 55U740LB 1340x135x845 мм.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Александр Гончаренко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Какая яркость экрана?

    • Представник бренду

      Шановний Олександр.
      Яскравість 500 кд\м2.
      З повагою, KIVI.

  • Сергій
    Продавец: Rozetka

    Може хто вже стикався з такою проблемою.
    Телевізор з цілої жмені флешок не бачить жодної. МХплеєр бачить тільки одну на 256GB,хоча в описі до ТV сказано ,що не повинен. І тупить безбожно. Це така задумка виробника? Погане залізо? Чи так і не дійшли руки зробить нормальну прошивку? Підкажіть, що з цим робить.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій!
      Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про роботу телевізору.
      Для оптимізації роботи системи рекомендовано регулярно оновлювати ПЗ та системні додатки.
      Для вирішення питання, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв’язку зі службою технічної підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Viber: ссылка
      Telegram: tg://resolve?domain=HelperKIVI_bot
      При зверненні вкажіть, будь ласка, модель телевізора, серійний номер і детально опишіть ситуацію. Технічні консультанти допоможуть налаштувати телевізор і дадуть відповіді на питання.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Артём Певчий
    Продавец: Rozetka

    Доброго времени суток, скажите пожалуйста какая плотность пикселя на экране? Есть ли функция управления со смартфона или голосовой поиск?

    • Представник бренду

      Шановний Артем.
      Є голосовий асистент, в комплекті пульт з мікрофоном.
      Якщо у Вас залишилися питання про наш продукт, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Viber: ссылка
      Telegram: tg://resolve?domain=HelperKIVI_bot
      З повагою, компанія KIVI.

  • Улубеков Илья
    Продавец: Rozetka

    Можно повесить на стену?

    • Представник бренду

      Шановний Ілля.
      Так, можна. Стандарт кріплення VESA 200x200.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Артём Певчий
    Продавец: Rozetka

    Добрый день, под консоль XBOX X подойдет? И какая тут версия HDMI?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Артем!
      Однозначно підійде! Версії HDMI 2.1 всі порти.
      З повагою, KIVI!

  • Максим Атаманчук
    Продавец: Rozetka

    Вайфай є в даній моделі?

    • Представник бренду

      Шановний Максим.
      Так, є модуль Wi-Fi.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Назарій Гулий
    Продавец: Rozetka

    Користуюсь три місяці звук є а зображення відсутне в чому проблема

    • Представник бренду

      Доброго дня, Назарій! Проблема може бути скоріш за все програмного характеру, але й може бути апаратного. Для того щоб ми могли допомогти у вирішенні питання, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв’язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected] FB: ссылка
      Telegram: tg://resolve?domain=HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      При зверненні вкажіть, модель ТВ, серійний номер і детально опишіть ситуацію. Технічні консультанти дадуть відповіді на питання і допоможуть у їх вирішенні.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Глеб Кулик
    Продавец: Rozetka

    Нетфликс поддерживает? Есть оптический порт для саундбара sn5r, или как его еще можно подключить ?

    • Представник бренду

      Доброго дня!
      Так, є підтримка Netflix, є оптичний аудіо вихід.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Віктор
    Продавец: Rozetka

    Подскажите, какие болты идут для крепления телевизора

    • Представник бренду

      Доброго дня, Віктор.
      Гвинти М6.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Даниил Крюковский
    Продавец: Rozetka

    Как отключить режим проверки на биты пиксели в этом телевизоре? Не можем отключить

    • Представник бренду

      Доброго дня, Данило!
      Для відключення даного режиму внизу телевізора є джойстик, вам необхідно його порухати в різні сторони. Якщо це не допоможе, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected] FB: ссылка
      Telegram: tg://resolve?domain=HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      При зверненні вкажіть, будь ласка, дані телевізора і детально опишіть ситуацію.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Инна Тимофеева
    Продавец: Rozetka

    Здравствуйте.Подскажите,в данный момент,возможен кредит на телевизор?

  • Іван Стефанюк
    Продавец: Rozetka

    Добрий день, скажіть будь ласка чи в даного телевізора є HDMI 2.1?

    • Представник бренду

      Добрий день, Іван в даному телевізорі є HDMI 2.1
      З повагою компанія KIVI.

  • Александр Стрименко
    Продавец: Rozetka

    Скажите пожалуйста, фуфлоприложение КивиТВ как удалить? Оно установлено как-бы в установленных приложениях. Удаляю и оно снова появляется в установленных. Это невозможно удалить. Поэтому многие люди и не покупают телевизоры Киви! Удалите фуфлоприложения Киви-тв и Мегого за 399грн. Интересно если кто вУкраине делает подписку за бешенные 399грн в месяц?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександр! Ресурс Kivi media вистроєний в ПО телевізора тому він не видаляється. За більш детальною інформацією можете звернутись на нашу гарячу лінію, або чат, пошта.
      З повагою, KIVI.

  • Дмитрий
    Продавец: Rozetka

    Здравствуйте, скажите почему он сам может выключается при просмотре онлайн видео, все запреты автономного выключения выставленны. За ранее спасибо

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро.
      Уточніть, будь ласка, з яких додатків викидує при перегляді відео? Якщо Ви для використовуєте Веб-браузер, то перегляд відеоматеріалів у браузері може призвести до перевантаження пам'яті телевізора, що призведе до закриття самого веб-браузера.  Для того щоб ми могли допомогти у вирішенні Вашого питання, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg: // resolve? Domain = HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      Технічні консультанти допоможуть налаштувати ТВ і дадуть відповіді на питання.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Георгий
    Продавец: Rozetka

    В этой модели планируется обновление до Android TV 12?

    • Представник бренду

      Шановний Георгій.
      В телевізорі встановлена ОС Google Android TV 9, є можливість оновлення до наступної версії.
      Якщо у Вас залишилися питання про наш продукт, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg://resolve?domain=HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      Технічні консультанти дадуть відповіді на питання та допоможуть налаштувати ТВ.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Виталий
    Продавец: Rozetka

    Не могу найти информацию, какой тут процессор? И вы уверены, что технология memc есть? В магазине включал динамические сцены и он с ними не справлялся, глазам было больно на такое смотреть. Может memc надо включать в настройках? Мой старенький монитор, которому уже лет 7 эти видео показывает на ура.

    • Представник бренду

      Шановний Віталій.
      Так, телевізори KIVI мають технології, що дозволяють покращувати якість зображення і робити картинку плавною. В даній моделі встановлено процесор, що має 4 ядра.
      Якщо у Вас залишилися питання, будь ласка, зверніться в службу технічної підтримки, для цього скористайтеся наступними каналами:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg: // resolve? Domain = HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      З повагою, компанія KIVI.

    • Олег Анатолійович

      Процессор: MediaTek M7322 (4 ядра Cortex-A55, 1400 МГц)

      Графика: Mali 470 MP

  • Виталий
    Продавец: Rozetka

    Уплавнялка memc есть на этом телевизоре?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Віталію.
      Так, технологія МЕМС присутня.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Дмитрий Меняйлов
    Продавец: Rozetka

    Android сертифирован?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро.
      Так, сертифікований Google Android TV 9.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Николай Хилюк
    Продавец: Rozetka

    Скажіть, будь-ласка, на моделі 55U740LB також встановлений boosteroid і в комплекті пульт з функцією вказівки?

    • Представник бренду

      Шановний Миколай.
      Так, в комплекті пульт з указкою, є сервіс Boosteroid.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Даниил Артамонов
    Продавец: Rozetka

    Подскажите какая гарантия на дисплей модуль? читал что киви дает ее три года, а в описание стоит 12 месяцев, спасибо.

    • Представник бренду

      Шановний Даниїл.
      Телевізор має 1 рік гарантії, в яку входить розширена гарантія на модуль дисплею – 3 роки.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Александр Романов
    Продавец: Rozetka

    По характеристикам крутой телевизор, какая версия Андроида установлена? Производитель планирует обновления?

    • Представник бренду

      Шановний Олександр.
      Модель 55U740LB має ОС Google Android TV 9, для якої регулярно виходять оновлення, що забезпечує коректну роботу системи і додатків, є можливість оновлення версії Android.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Адріана Рогневич
    Продавец: Rozetka

    Вітаю! Підкажіть будь ласка на чорну п'ятницю ця модель буде у наявності?

  • Алексей Юрченко
    Продавец: Rozetka

    Память картой памяти расширить можно?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олексію.
      Ви можете розшири пам'ять, підключивши USB накопичувач до 128 Гб і зовнішній HDD до 1Тб з додатковим живленням.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Яков Соколов
    Продавец: Rozetka

    Здравствуйте, подскажите пожалуйста в чем принципиальные отличия от 55U710KB?

    • Представник бренду

      Шановний Яків.
      Моделі 55U710KB та 55U740LB схожі за технічними характеристиками, але мають деякі відмінності.
      55U740LB має більшу контрастність (55U740LB - 7000:1, 55U710KB - 5700:1), менший час відгуку (55U740LB - 6,5, 55U710KB – 8 мс), та укомплектований Bluetooth пультом із режимом вказівки.
      Якщо у Вас залишилися питання, будь ласка, скористайтеся наступними каналами для зв'язку зі службою підтримки:
      E-mail: [email protected]
      Facebook: ссылка
      Telegram: tg: // resolve? Domain = HelperKIVI_bot
      Viber: ссылка
      Технічні консультанти допоможуть налаштувати ТВ і дадуть відповіді на питання.
      З повагою, компанія KIVI.

  • Віктор Марченко
    Продавец: Rozetka

    Не поганий варіант, підкажіть який пульт йе у комплекті? Вистачить оперативи для нормальної роботи ОС?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторе.
      В комплекті йде пульт RC60, 1,5 Гб оперативної та 8 Гб вбудованої пам'яті достатньо для коректної роботи ТВ.
      З повагою, компанія KIVI.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image