- Сергій ЗолотоносОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Підкажіть який краще для них підходить чехол
- Євгеній БабаєвОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Підключається тільки один з навушників, або лівий або правий
- Представник постачальника
Євгене, доброго дня!
Дякуємо, що обрали навушники MOTOROLA!
Рекомендуємо виконати скидання навушників до заводських налаштувань. Для цього:
1. Вимкніть обидва навушники.
2. Натисніть і утримуйте БФК протягом 5 секунд. Світлодіодний індикатор швидко блимає червоним і синім.
3. Швидко торкніться БФК 4 рази. Світлодіодний індикатор блимає фіолетовим протягом 2 секунд.
4. Вставте обидва навушники в зарядний футляр, після чого виконайте підключення навушників заново, відповідно до інструкції.
На всю продукцію Motorola, придбану у офіційних партнерів в Україні, поширюється офіційна розширена гарантія - 2 РОКИ! Ми цінуємо вашу думку і зробимо все для вирішення проблем, адже прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування та підтримки клієнтів.
Тому, для більш детальної консультації, будь ласка, зверніться до служби підтримки і ми з радістю Вам допоможемо, а в разі необхідності замінимо навушники на нові.
Телефон: 0 800 50-24-05
Telegram: @cscs_support (написати в один клік ссылка)
- user userОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Левый наушник играет значительно тише правого. И не рассказывайте детские отмашки о загрязнении сеточки и прочее. Также часто не заряжается один из наушников, и вместо заряда в кейсе он разряжается
- Представник постачальника
Доброго дня!
Дякуємо, що обрали навушники MOTOROLA !
На всю продукцію MOTOROLA, придбану у офіційних партнерів в Україні, поширюється офіційна розширена гарантія - 2 РОКИ! Ми цінуємо вашу думку і зробимо все для вирішення проблем, адже прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування та підтримки клієнтів.
Тому, будь ласка, зверніться до служби підтримки і ми з радістю допоможемо, або, в разі необхідності, замінемо навушники на нові.
Телефон: 0 800 50-24-05
Telegram: @cscs_support (написати в один клік ссылка)
- МихайлоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Загубив правий навушник, чи можливо би придбати окремо?
- Представник постачальника
Михайле, доброго дня!
Дякуємо, що обрали навушники Motorola!
Будь ласка, зверніться до служби підтримки і ми з радістю допоможемо Вам у вирішенні цього питання
Телефон: 0 800 50-24-05
Telegram: @cscs_support (написати в один клік ссылка) - Михайло
Звернувся за вказаним телеграм акаунтом @cscs_support. Швидко допомогли, прислали новий правий навушник, дуже вдячний
- Андрий СолдатенкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Есть чехол для таких навушників
- Представник постачальника
Андрію, доброго дня!
Дякуємо, що обрали навушники Motorola!
Виробником не передбачено використання захисного чохла до навушників Motorola MOTO BUDS 105.
В разі винекнення питань, будь ласка, зверніться до служби підтримки і ми з радістю допоможемо Вам.
Телефон: 0 800 50-24-05
Telegram: @cscs_support (написати в один клік ссылка)
- Серёга ТрутрункевичОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Доброго дня! Придбав даний товар майже рік Користувалися дуже охайно(дуже мало) зараз один грає тихіше за інший , тай взагалі дуже тихо. Дайте зворотній зв'язок, так як на коробці написано 2 роки гарантії. Дякую.
- Представник постачальника
Сергію, доброго дня!
Дякуємо, що обрали навушники MOTOROLA !
Причиною тихого звуку в окремому навушнику може бути забруднення сіточки навушника. Рекомендуємо очистити навушники.
На всю продукцію MOTOROLA, придбану у офіційних партнерів в Україні, поширюється офіційна розширена гарантія - 2 РОКИ! Ми цінуємо вашу думку і зробимо все для вирішення проблем, адже прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування та підтримки клієнтів.
Тому, будь ласка, зверніться до служби підтримки і ми з радістю проконсультуємо, як правильно це зробити самостійно, або, в разі необхідності, замінемо навушники на нові.
Телефон: 0 800 50-24-05
Telegram: @cscs_support (написати в один клік ссылка)
- ОлександрОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Вітаю. Підкажіть будь ласка, скільки повних зарядок навушників від 0 до 100% може забезпечити кейс, якщо він початково заряджений на 100%?
І при якому відсотку заряду акумулятора кейса, індикатор на кейсі починає блимати червоним кольором?- Представник постачальника
Олександре, доброго дня!
Дякуємо, що обрали навушники Motorola!
Орієнтовно зарядний кейс може забезпечити до 2 повних заряджень навушників від 0 до 100%. Кількість циклів заряджання залежить від умов експлуатації пристрою, температурного режиму та інших факторів.
Індикатор блимає червоним при залишковомоу заряді батареї близько 20%.
На всю продукцію Motorola, придбану у офіційних партнерів в Україні, поширюється офіційна розширена гарантія - 2 РОКИ! Ми цінуємо вашу думку і зробимо все для вирішення проблем, адже прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування та підтримки клієнтів.
Тому, будь ласка, зверніться до служби підтримки і ми з радістю Вам допоможемо: провеедмо ремонт, а при необхідності - замінемо навушники на нові.
Телефон: 0 800 50-24-05
Telegram: @cscs_support (написати в один клік ссылка)
- Михайло ГерасімовОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Як виконати з'єднання навушників між собою? Активний завжди один з двох.
- Представник постачальника
Михайле, вітаємо!
Дякуємо, що обрали навушники Motorola!
Рекомендуємо виконати скидання навушників до заводських налаштувань. Для цього:
1. Вимкніть обидва навушники.
2. Натисніть і утримуйте зони сенсорного управління протягом 5 секунд. Світлодіодний індикатор заблимає червоним і синім
3. Швидко торкніться зони сенсорного управління 4 рази. Світлодіодний індикатор заблимає фіолетовим протягом 2 секунд.
4. Вставте обидва навушники в зарядний футляр. Скидання виконано, повторіть підключення до пристрою.
На всю продукцію Motorola, придбану у офіційних партнерів в Україні, поширюється офіційна розширена гарантія - 2 РОКИ! Ми цінуємо вашу думку і зробимо все для вирішення проблем, адже прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування та підтримки клієнтів. Тому, для більш детальної консультації, будь ласка, зверніться до служби підтримки і ми з радістю Вам допоможемо, а в разі необхідності замінимо навушники на нові.
Телефон: 0 800 50-24-05
Telegram: @cscs_support (написати в один клік ссылка)
- Анастасия КунгуроваОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Доброго дня!
Навушникам менше двох місяців, перестали заряджатися, чи можливо здійснити ремонт чи обмін?- Представник постачальника
Анастасіє, вітаємо!
Дякуємо, що обрали навушники Motorola!
На всю продукцію Motorola, придбану у офіційних партнерів в Україні, поширюється офіційна розширена гарантія - 2 РОКИ! Ми цінуємо вашу думку і зробимо все для вирішення проблем, адже прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування та підтримки клієнтів.
Тому, будь ласка, зверніться до служби підтримки і ми з радістю Вам допоможемо: провеедмо ремонт, а при необхідності - замінемо навушники на нові.
Телефон: 0 800 50-24-05
Telegram: @cscs_support (написати в один клік ссылка)
- Анастасия КунгуроваОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Доброго дня, навушникам менше 2 місяців, перестали заряджатися, що робити? Чи можна зробити заміну?
- Представник постачальника
Анастасіє, вітаємо!
Дякуємо, що обрали навушники Motorola!
На всю продукцію Motorola, придбану у офіційних партнерів в Україні, поширюється офіційна розширена гарантія - 2 РОКИ! Ми цінуємо вашу думку і зробимо все для вирішення проблем, адже прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування та підтримки клієнтів.
Тому, будь ласка, зверніться до служби підтримки і ми з радістю Вам допоможемо: провеедмо ремонт, а при необхідності - замінемо навушники на нові.
Телефон: 0 800 50-24-05
Telegram: @cscs_support (написати в один клік ссылка)
- Лена ПазычОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Можно купить один наушник если потерян
- Представник постачальника
Олено, доброго дня!
Дякуємо, що обрали навушники Motorola!
Будь ласка, зверніться до служби підтримки і ми з радістю допоможемо Вам у вирішенні цього питання
Телефон: 0 800 50-24-05
Telegram: @cscs_support (написати в один клік ссылка)
- Микола МусієнкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Добрий день
Підкажіть, чи можливо повернути кошти за товар, який не функціонує належним чином? Чи обміняти на справний?
Їх неможливо налаштувати.- Костянтин Єрмолаєв
Протягом 14 днів можна. ссылкаабо напишіть в підтримку Розетки
- Представник постачальника
Миколо, доброго дня!
Дякуємо, що обрали навушники Motorola!
Ми цінуємо вашу думку і зробимо все для вирішення проблеми, адже прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування та підтримки клієнтів. Будь ласка, зверніться до служби підтримки і ми з радістю Вам допоможемо, а в разі необхідності замінимо навушники на нові.
Телефон: 0 800 50-24-05
Telegram: @cscs_support (написати в один клік ссылка)
- АртемОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Навушники гарні, втім не зовсім розумію як їх заряджати. Поклав навушники до кейсу, а кейс поставив на зарядку. Індикатор блимав червоним а потім став синім, тобто навушники начебто зарядилися. Втім, коли я достав їх та почав користування, я виявив що вони не тільки не зарядилися, а ще й більше розрядилися. Тобто, в той час як кейс зарядився, самі навушники - ні. Вони якось особливо заряджаються, чи їх дійсно потрібно просто покласти в заряджений кейс? Не розумію, чи я щось не так роблю, чи з навушниками проблема.
- Представник постачальника
Артеме, вітаємо!
Дякуємо за вибір навушників MOTOROLA!
Скоріш за все, Ви не зняли захисну плівку з контактів самих навушників. Коли Ви під'єднали кейс до мережі, то зарядили тільки його. Будь ласка, впевніться, що захисна плівка на контактах навушників знята і встановіть навушники в кейс для заряджання.
Для більш детальної консультації, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів за телефоном 0 800 50-24-05 або напишіть нам у Telegram: @motorola.audio і ми з радістю вирішимо Вашу проблему, а в разі потреби замінимо навушники на нові.
- Максим ОвчаренкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Доброго дня. Чи не знаєте ви як підключити навушники до оф програми Moto Buds? Навушники працюють, все добре, але програма для настройки навушників моторола їх не бачить
- Представник постачальника
Максиме, вітаємо!
Дякуємо за вибір навушників MOTOROLA!
Виробником не передбачено додатку для навушників MOTO BUDS 105.
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів за номером телефону 0 800 50-24-05 або напишіть нам у Telegram: @motorola.audio і ми з радістю допоможемо Вам.
- Олександр КалінінОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Добрий ранок ,приббав навушники,не працюють
Як зробити обмін,або повернення?- Представник постачальника
Олександре, вітаємо!
Дякуємо за вибір навушників MOTOROLA!
Ми раді повідомити, що на всю продукцію MOTOROLA, придбану у офіційних партнерів в Україні, поширюється офіційна розширена гарантія – 2 РОКИ!
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання навушників MOTOROLA і ми зробимо все можливе для вирішення проблеми.
Для початку роботи з навушниками Motorola MOTO BUDS 105 необхідно зняти захисну плівку на контактах самих навушників і встановити їх назад в зарядний кейс. Будь ласка, впевніться, що захисна плівка знята.
Для більш детальної консультації, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів за телефоном 0 800 50-24-05 або напишіть нам у Telegram: @motorola.audio і ми з радістю вирішимо Вашу проблему, а в разі потреби замінимо навушники на нові.
- ОленаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Для мене трохи тихі , а ще буває в одному звук є , а в іншому на мінімумі і це відчувається, коли прослуховують наприклад інтерв'ю чи відео з ютубу .
Чи можливо якось налаштувати ?- Достоинства:
- Дизайн , зарядка, гарантія
- Представник постачальника
Олено, доброго дня!
Дякуємо за вибір навушників MOTOROLA!
Ми раді повідомити, що на всю продукцію MOTOROLA, придбану у офіційних партнерів в Україні, поширюється офіційна розширена гарантія – 2 РОКИ!
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання навушників MOTOROLA, і ми зробимо все можливе для вирішення проблеми - проведемо ремонт або, у разі потреби, безкоштовно замінимо Ваші навушники на нові.
Для цього, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів за номером 0 800 50-24-05 або напишіть нам у Telegram: @motorola.audio
- Марина ВолошинОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Перестав працювати один навушник, пройшло десь два місяці. Як мені тепер бути, хто буде оплачувати доставку в сервісний центр? Коментар доповню як вирішать моє питання.
- Представник постачальника
Марино, доброго дня!
Дякуємо за вибір навушників MOTOROLA!
Ми раді повідомити, що на всю продукцію MOTOROLA, придбану у офіційних партнерів в Україні, поширюється офіційна розширена гарантія – 2 РОКИ!
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання навушників MOTOROLA, і ми зробимо все можливе для вирішення проблеми, що виникла у Вас - проведемо ремонт або, у разі потреби, безкоштовно замінимо Ваші навушники на нові.
Для цього, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів за номером 0 800 50-24-05 або напишіть нам у Telegram: @motorola.audio - Денис
- Валентин ТимкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka. Цвет: Black
Майже не чути що говорить власниця навушників,є можливість налаштувати динаміки чи це брак? Навіть брали в руку навушники і прямо в нього говорили ,дуже погано чути....
- Представник постачальника
Валентине, вітаємо!
Дякуємо за вибір навушників MOTOROLA!
Ми раді повідомити, що на всю продукцію MOTOROLA, придбану у офіційних партнерів в Україні, поширюється офіційна розширена гарантія – 2 РОКИ!
Для нас дуже важливо, щоб всі клієнти залишалися задоволені досвідом використання навушників MOTOROLA і ми зробимо все можливе для вирішення проблеми.
Причиною тихої роботи мікрофону може бути захисна плівка на контактах навушників. Будь ласка, перевірте, чи знята захисна плівка.
Для більш детальної консультації, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів за телефоном 0 800 50-24-05 або напишіть нам у Telegram: @motorola.audio і ми з радістю вирішимо Вашу проблему, а в разі потреби замінимо навушники на нові.
- Іван БуханенкоПродавец: Rozetka. Цвет: Black
Яким застосунком можна їх налаштувати, якщо застосунок moto buds не підтримується на телефоні oneplus?
- Представник постачальника
Іване, доброго дня!
Дякуємо, що обрали навушники Motorola!
Виробником не передбачено додатку для навушників MOTO BUDS 105.
В разі винекнення будь-яких питань, будь ласка, зверніться до служби підтримки і ми з радістю Вам допоможемо
Телефон: 0 800 50-24-05
Telegram: @cscs_support (написати в один клік ссылка)
- ЕвгенПродавец: Rozetka. Цвет: Black
Кейс подойдёт для наушников Motorola Vervebuds 100 ?
- Представник постачальника
Євгене, вітаємо!
Дякуємо Вам за виявлений інтерес до навушників MOTOROLA!
Не рекомендуємо використовувати зарядний кейс від навушників Motorola MOTO BUDS 105 для навушників Motorola Vervebuds 100.
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів за номером 0 800 50-24-05 або напишіть нам у Telegram: @motorola.audio і ми з радістю допоможемо Вам.
- Євген ДворядкінПродавец: Rozetka. Цвет: Black
які аудіо кодеки використовують ці навушники?
- Представник постачальника
Євгене, вітаємо!
Дякуємо Вам за виявлений інтерес до навушників MOTOROLA!
Навушники Motorola MOTO BUDS 105 використовують кодек SBC.
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів за номером 0 800 50-24-05 або напишіть нам у Telegram: @motorola.audio і ми з радістю допоможемо Вам.
- Сашко ВакулічПродавец: Rozetka. Цвет: Black
Чи є активне шумозаглушенння, і чи можна керувати через застосунок
- Представник постачальника
Олександре, вітаємо!
Дякуємо Вам за виявлений інтерес до навушників MOTOROLA!
Навушники Motorola MOTO BUDS 105 не мають активного шумозаглушення.
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів за номером 0 800 50-24-05 або напишіть нам у Telegram: @motorola.audio і ми з радістю допоможемо Вам.
- Максим СластьонПродавец: Rozetka. Цвет: White
як вимкнути моргання кожні 5 секунд ? Це статус підключення, але вночі це дуже видно і заважає
- Представник постачальника
Максиме, вітаємо!
Дякуємо за вибір навушників MOTOROLA!
На жаль, виробником не передбачено можливості вимкнення світлових індикаторів на навушниках MOTO BUDS 105.
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів за номером телефону 0 800 50-24-05 або напишіть нам у Telegram: @motorola.audio і ми з радістю допоможемо Вам.
- Станіслав БулецаПродавец: Rozetka. Цвет: White
Задержка присутствует в игровом режиме?
- Представник постачальника
Станислав, добрый день!
Благодарим Вас за проявленный интерес к наушникам MOTOROLA!
В наушниках Motorola MOTO BUDS 105 нет игрового режима.
Если у Вас остались вопросы, пожалуйста, обратитесь в службу поддержки клиентов по номеру телефона 0 800 50-24-05 или напишите нам в Telegram: @motorola.audio и мы с радостью на них ответим!
- Ілля КозодойПродавец: Rozetka. Цвет: White
Який радіус дії(стабільного зв'язку) навушників. Для мене то важливо.