Щоразу необхідне і завжди вигідно до -45%

Вопросы покупателей о Робот-пылесос Rowenta X-PLORER Serie 75 S RR8567WH

Код:  352575570
Интересует дополнительная информация?
  • Сергій Рильський
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день. Приблизно рік тому купили цей пилосос і він добре працював. Сьогодні він прибрав три комнати і все було гаразд. Поставили його на зарядку і після перерви знов запустили, а він почав гудіти набагато голосніше ніж зазвичай. Почистили щітки та фільтр, ніяких предметів в ньому не застрягло. Що може бути причиною і як це полагодити?

    Відео за посиланням - ссылка

    P.S. чомусь відео не хотіло прикріплюватися до питання

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергію.
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Ми ознайомилися з Вашим відео. Звук, який видає робот-пилосос під час запуску, не є характерним.
      Зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностики.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Rowenta можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію виробника.

  • Альона Глущенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи може одночасно пилосос бути доданий на 2 телефонах? Не зручно, коли чоловік без мене не може запустити прибирання

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олено.
      Дякуємо Вам за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      В обліковий запис можна увійти й одночасно використовувати з кількох мобільних телефонів.
      Щоб під’єднати пристрій до спільного користування на двох смартфонах, на другий смартфон також потрібно завантажити той самий застосунок та ввести ті ж облікові дані (логін та пароль), які були введені при створенні акаунта, після чого відкрити застосунок, торкнутися зображення Вашого приладу та натиснути на піктограму, позначену олівцем у верхньому правому куті екрана.
      Також, при виникненні додаткових питань щодо експлуатації робота-пилососа та мобільного застосунку Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду Rowenta. Оператор в онлайн-режимі з радістю Вас проконсультує.
      Бажаємо приємного користування.

  • Артем Балагун
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Не отображается smartlife-xxxx, до этого было всё нормально, кпомпи мигает как и надо, не один телефон не видет смартлайф

    • Представник бренду

      Доброго дня, Артеме.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Як правило, пароль у SmartLife спрацьовує автоматично. Пароль необхідно вводити від домашньої мережі Wi-Fi, яка має містити лише латину або цифри.
      Оскільки робот-пилосос потребує гарного й потужного сигналу, для коректної роботи важливо розміщувати докстанцію поблизу Вашого Wi-Fi роутера. Переконайтеся, будь ласка, що Ваш маршрутизатор підтримує мережі Wi-Fi частотою 2,4 ГГц і частотні смуги 802.11 b/g/n, тому що цей прилад не підтримує смуги 5 ГГц.
      В телефонах на платформі Android для мобільного застосунку мають бути надані всі доступи, перевірте через налаштування, чи усюди стоять галочки, також має бути ввімкнена геолокація.
      Окремим пунктом в телефонах деяких виробників може бути присутній помічник Wi-Fi, його необхідно вимкнути, оскільки блокується сигнал.
      Спробуйте, будь ласка, перезавантажити роутер та скинути робота-пилососа до заводських налаштувань. Для цього необхідно натиснути кнопку "Додому" й утримувати протягом приблизно 15 секунд, доки не пролунає звуковий сигнал, після чого повторіть спробу під’єднання.
      При під’єднанні робота смартфон необхідно тримати поруч.
      Для отримання детальної консультації щодо роботи й налаштувань мобільного застосунку Ви можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду Rowenta, або ж зателефонуйте на лінію підтримки користувачів за номером +38 067 011-84-16.
      Робочий графік: Понеділок-П'ятниця (10:00-20:00).

    • Лаура

      Проблема підключення пилососа до програми Raventa все ж існує. Під час налаштування домашнього Wi-Fi усі параметри перевірено: використовується мережа 2,4 ГГц, налаштування виконані коректно, необхідні функції на телефоні увімкнено. Проте на етапі безпосереднього підключення виникає складність. Коли програма переходить до підключення, автоматично з’являється мережа “Smart” — це відкрита Wi-Fi мережа без доступу до інтернету. Під час спроби підключення пристрій перенаправляє назад у налаштування Wi-Fi, і підключення до домашньої мережі не відбувається.

      Ця проблема спостерігається на різних пристроях (як Android, так і Apple). Незважаючи на правильність усіх дій і повторні спроби, підключити пилосос до домашнього Wi-Fi через програму не вдається. Чи можливо якось перепрограмувати цю функцію або знайти рішення?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Лаура.
      Дякуємо за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не змогли відповісти Вам раніше.
      Нам дуже шкода, що вийшли труднощі з підключенням додатка. Для коректної роботи важливо розміщувати докстанцію поблизу Вашого Wi-Fi роутера.
      Також перевірте, будь ласка, чи не під’єднано до роутера занадто багато пристроїв. Також варто перевірити правильність введеного пароля мережі та чи немає зайвих пробілів до або після імені Wi-Fi або пароля, а також знаки у верхньому та нижньому регістрах.
      Спробуйте перезавантажити роутер та скинути робота-пилососа до заводських налаштувань. Для цього необхідно натиснути кнопку "Додому" й утримувати протягом приблизно 15 секунд, доки не пролунає звуковий сигнал, після чого повторіть спробу під’єднання.
      При під’єднанні робота необхідно його тримати поруч з телефоном. Сподіваємося, що ці поради допоможуть Вам отримувати від користування лише позитивні враження. При виникненні питань щодо експлуатації робота-пилососа, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду. Наші колеги в онлайн-режимі оперативно Вас проконсультують та скерують до подальших кроків.

  • Олег
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Здравствуйте. Купил данный девайс в апреле месяце этого года. Через месяца три начал буксовать на базе при старте уборки. В данный момент заезжает на зарядку и не коннектится с базой, продолжает искать зарядку. При этом горят два красных индикатора. Как можно его перезагрузить. Нажатие и удержание кнопок ничего не дают

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олег.
      Дякуємо Вам за зворотний зв’язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин не було можливості швидко відповісти Вам.
      Якщо виникають труднощі, пов’язані з виїздом робота-пилососа з докстанції, перевірте, будь ласка, чи рівно розташована докстанція та, чи немає сторонніх предметів, що блокують рух приладу. Також, можливою причиною може бути перешкода, розміщена поряд із докстанцією у вигляді дзеркального предмета, стільця тощо.
      Ми рекомендуємо щотижня очищувати віконечко докстанції, сенсорні частини (спереду, боків та низу робота) і зарядні пластини (ззаду та знизу робота) чистою та сухою серветкою. Це дозволить запобігти накопиченню пилу, який погіршує робочі характеристики приладу.
      Спробуйте, будь ласка, скинути робота-пилососа до заводських налаштувань. Для цього необхідно натиснути кнопку "Додому" й утримувати протягом приблизно 15 секунд, доки не пролунає звуковий сигнал.
      Якщо автоматичне заряджання робота-пилососа не працює належним чином, радимо виконати наступні дії:
      1) вимкніть та увімкніть головний вимикач;
      2) від’єднайте кабель і знову вставте його в станцію для заряджання;
      3) перевірте, чи не забруднені клеми заряджання й віконця датчиків, а потім протріть сухою тканиною основний блок і станцію для заряджання. Не забудьте перед цим вимкнути головний вимикач і вимкнути робота;
      4) перевірте, чи немає біля станції для заряджання перешкод: дзеркального предмета, стільця тощо.
      Якщо після виконання цих дій ситуація не зміниться, зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення професійного огляду Вашого робота-пилососа.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Rowenta можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію виробника.

  • Анна Фєдосєєва
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день, чи можна добавляти до води засіб для миття підлоги?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анна.
      Дякуємо за питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Згідно з інструкцією з техніки безпеки та експлуатації, в резервуар для води не можна додавати побутові мийні засоби. Також ми не радимо розпилювати мийні засоби на поверхню підлоги перед прибиранням, оскільки це може призвести до забиття крапельної системи.

  • Марія
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чому не можу по новому підключити до мобільного додатку і не знаходить мережу потрібну ….
    Також після першого прибирання висвітлює помилку « подача води» з чого це може виникати ?

    Недостатки:
    Висвітлює помилку після першого прибирання, неможливість підключення до моб додатку
    • Представник бренду

      Доброго дня, Маріє.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Як правило, описана Вами ситуація може виникати у тому випадку, якщо сигнал Wi-Fi слабкий, нестабільний або ж у Вас дводіапазонний роутер.
      Оскільки робот-пилосос потребує гарного й потужного сигналу, перевірте, будь ласка, налаштування Вашого Wi-Fi роутера. Якщо роутер працює на двох частотних смугах та активоване автоперемикання на мережу 5 ГГц, цей параметр потрібно вимкнути, тому що роботи-пилососи працюють виключно з мережею 2,4 ГГц.  Для коректної роботи також важливо розміщувати докстанцію поблизу Вашого Wi-Fi роутера.
      Також перевірте, чи не під’єднано до роутера занадто багато пристроїв.
      Якщо з’являється помилка S6, необхідно перевірити з’єднання водяної помпи на резервуарі та з’єднання водяної помпи на приладі, випускний отвір для води у нижній частині приладу та модуль швабри. Спробуйте перезапустити прилад з усіма встановленими модулями. Якщо ця помилка не зникає, радимо Вам звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностик робота-пилососа.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Rowenta можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію виробника.

  • Анна Шестова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня
    Вибиває помилку колісного модуля та водяного насосу

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анна
      Дякуємо за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
      На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти Вам.
      Дуже прикро, що сталася подібна неприємність.
      Сповіщення "Помилка водяної помпи" може свідчити про її несправність. Рекомендуємо зробити такі кроки:
      1) очистити водяний резервуар;
      2) перевірити з’єднання водяної помпи на резервуарі та з’єднання водяної помпи на приладі;
      3) перевірити випускний отвір води на нижній частині приладу;
      4) перевірити модуль швабри.
      Також перевірте, будь ласка, чи не застрягли в колесах сторонні об’єкти.
      Спробуйте, будь ласка, перезапустити прилад з усіма модулями, встановленими назад після чищення.
      Якщо після виконання цих дій ситуація не зміниться, зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення професійного огляду Вашого робота-пилососа.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Rowenta можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію виробника.

  • Олександр
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, після початку роботи приблизно через 20 хвилин починається писк. Підкажіть будь ласка що може бути? Та як виправити. Дякую за відповідь.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги вчасно відповісти.
      Нам дуже шкода, що виникає подібна ситуація.
      На жаль віддалено неможливо з’ясувати обставини, що спричинили описану Вами несправність. Скоріш за все робот-пилосос сповіщає про виникнення помилки.
      Переконайтеся, що робот не застряг і не заблокований перешкодами. Перевірте, чи достатній заряд акумуляторної батареї. Якщо проблема не усувається, вимкніть прилад, почекайте три секунди та знов увімкніть його.
      Якщо питання залишається відкритим, Ви завжди можете звернутися до чату, на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та відповість на всі питання.

  • Віктор
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Шановний представник бренду, нажаль за адресою, яку ви надали (ссылка) вже не обслуговують дану модель (немає ніяких щіток до нього). Скажіть будь ласка де можна знайти? По іншим магазинам нажаль також не можемо знайти

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторе.
      Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Робот-пилосос Rowenta X-Plorer Serie 75 S RR8567WH сумісний з турбощіткою ZR185003 та набором фільтра і бічної щітки ZR185002.
      Аксесуари можна замовити в авторизованому сервісному центрі.
      Щоб уточнити контакти актуальних авторизованих сервісних центрів у Вашому регіоні, зателефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію виробника або зверніться до чату на офіційному сайті бренду Rowenta. Оператор в онлайн-режимі з радістю надасть Вам всю необхідну інформацію.

  • Анастасія Мазур
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день! Придбала дану модель пилососу в березні цього року, вчора у нього перестала крутитись бокова щітка, в результаті пилосос видає помилку і не працює. На стороннє сміття під щіткою перевірили, проблема не в цьому. Чи можу я звернутись для ремонту по гарантії в авторизований сервісний центр в своєму місті з переліку на сайті Rowenta, чи мені обов'язково треба відправляти його через Розетку?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анастасіє.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Нам дуже шкода, що виникла така неприємна ситуація.
      Згідно з інструкцією користувача, рекомендовано проводити заміну бічної щітки кожні 6 місяців.
      Викиньте стару щітку та замініть її на нову. Установіть нову бічну щітку.
      Робот-пилосос Rowenta X-Plorer Serie 75 S RR8567WH сумісний з комплектом фільтра та бічної щітки ZR185002, який можна замовити в авторизованому сервісному центрі.
      Для проведення гарантійного обслуговування Ви можете звернутися напряму до авторизованого сервісного центру.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Rowenta можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію виробника.

  • Андрей Вакарюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Де замовити аксесуари? Щітки ганчірки, фільтри. Будь ласка посилання або контакти

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрію.
      Дякуємо за звернення.
      Комплект мікрофібр ZR185001, комплект HEPA фільтра та бічної щітки ZR185002 та центральну турбощітку ZR185003 до робота-пилососа Rowenta X-Plorer Serie 75 S RR8567WH можна замовити в авторизованому сервісному центрі.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Rowenta можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію виробника.

  • Олександр
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброї пори доби. Чи можна в майбутньому докупити до цієї моделі станцію очишення?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за питання.
      На жаль, можливість доукомплектування робота-пилососа Rowenta X-PLORER Serie 75 S RR8567WH станцією самоочищення не передбачена виробником.

  • Олександр Абрамкін
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Не можу підключити до пилососа , хоча до цього корестувався. На роутер ставив 2.4 вайфай. Але всеравно не можу законектити .

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександре.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Описана Вами ситуація може бути пов'язана зі встановленням регіону у Вашому смартфоні, відмінного від України, або ж застосунку не надані всі необхідні дозволи чи активований VPN, який може впливати на коректну роботу мобільного застосунку та розпізнавання геозон.
      Перевірте, будь ласка, щоб в налаштуваннях смартфона був встановлений регіон Україна, оскільки застосунок призначений для роботи саме в нашій країні. 
      Спробуйте видалити застосунок, почистити кеш-пам'ять Вашого смартфона та перезавантажити його. 
      У смартфонах на платформі Android для застосунку мають бути надані всі доступи, перевірте через налаштування, чи усюди стоять галочки, також має бути ввімкнена геолокація. 
      Окремим пунктом у смартфонах деяких виробників може бути помічник Wi-Fi, його потрібно вимкнути, тому що блокується сигнал.
      Також перевірте налаштування Wi-Fi роутера. Потрібно щоб роутер був налаштований на частоту 2,4 ГГц. Далі спробуйте скинути робота-пилососа до заводських налаштувань. Для цього необхідно натиснути кнопку "Додому" й утримувати протягом приблизно 15 секунд, доки не пролунає звуковий сигнал. 
      При під’єднанні робота необхідно тримати поруч Ваш смартфон.
      Для отримання детальної консультації щодо роботи й налаштувань мобільного застосунку Ви можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду, або ж зателефонувати на лінію підтримки користувачів за номером +38 067 011-84-16.
      Робочий графік: Понеділок-П'ятниця (10:00-20:00).

  • Украинец Александр
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи можна підключити до інтернету, якщо його роздає не роутер а смартфон 4G від Київстар

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександре.
      Дякуємо за звернення.
      Так, можливість під’єднання робота-пилососа до мережі Wi-Fi через мобільний інтернет передбачена, проте, у цьому випадку ми радимо використовувати окремий смартфон.
      Зверніть, будь ласка, увагу, що для коректної роботи приладу та мобільного застосунку потрібно уникати одночасного під’єднання кількох пристроїв.

  • Леся
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Придбаний 6 місяців назад. Почав вибивати застрягло колесо.І практично така помилка на кухні. Де йому потрібно покрутитись.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Лесю.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
      Перевірте, будь ласка, чи не застрягли в колесах сторонні об’єкти, і спробуйте перезапустити прилад. Якщо ця помилка не зникає, Вам необхідно звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення діагностики робота-пилососа.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Rowenta можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію виробника.

  • Ольга Чернега
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю, пилосос постійно відʼєднується від мережі ,через додаток показує що він офлайн, кожен раз потрібно на самому пилососі натискати кнопку вкл після чого вже можу запускати його через додаток. Чому так і як тоді його запускати наприклад коли мене не має вдома ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ольго.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Ситуація з нестабільністю роботи може виникати у тому випадку, якщо сигнал Wi-Fi слабкий, нестабільний або ж у Вас дводіапазонний роутер.
      Оскільки робот-пилосос потребує гарного й потужного сигналу, перевірте, будь ласка, налаштування Вашого Wi-Fi роутера. Якщо роутер працює на двох частотних смугах та активоване автоперемикання на мережу 5 ГГц, його потрібно вимкнути, тому що роботи-пилососи працюють виключно з мережею 2,4 ГГц.
      Для коректної роботи також важливо розміщувати докстанцію поблизу Вашого Wi-Fi роутера.
      Також перевірте, чи не під’єднано до роутера занадто багато пристроїв.
      При виникненні питань щодо експлуатації робота-пилососа та мобільного застосунку Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду Rowenta. Оператор в онлайн-режимі з радістю проконсультує Вас.
      Бажаємо приємного користування.

  • Ирина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Почему пылесос каждый раз выстраивает карту? Абсолютно рандомно сбрасывает уже настроенную и все по новой

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ірина
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Для того, щоб уникнути збою налаштувань попередньо побудованої мапи, після завершення її побудови потрібно зайти у розділ "Керування мапами" і натиснути "Зберегти". Також, для Вашої зручності радимо одразу задати назву мапі, якщо, наприклад, у помешканні є кілька поверхів. Оскільки робот-пилосос потребує гарного й потужного сигналу, для коректної роботи важливо розміщувати докстанцію поблизу Вашого Wi-Fi роутера.
      Якщо питання залишиться відкритим, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та надасть відповідні рекомендації.

  • Юлия Ледихова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Неможливо запустити робота через неможливість оновлення. Під'єднаний до мережі 2,4 Гц.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юліє.
      Дякуємо за зворотний зв'язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Перед початком під’єднання робота-пилососа до мобільного застосунку дуже важливо зняти з бампера приладу усі транспортувальні елементи, а саме захисні обмежувачі та плівки.
      Якщо на екрані мобільного застосунку з’являється сповіщення "Updating", перевірте, чи під'єднаний прилад до мережі Wi-Fi та чи повністю заряджений акумулятор робота-пилососа й лише тоді розпочинайте процедуру встановлення.
      Зверніть, будь ласка, увагу, що пароль мережі Wi-Fi має містити лише латину або цифри. Перевірте правильність введеного пароля мережі та чи немає зайвих пробілів до або після імені Wi-Fi (пароля), а також знаки у верхньому та нижньому регістрах.
      У разі, якщо прилад не вдається під'єднати, а мережа працює добре, переконайтеся, чи не під’єднано до роутера занадто багато пристроїв.
      Важливо, щоб роутер був налаштований на частоту 2,4 ГГц. Якщо роутер налаштований на 5 ГГц, робот-пилосос не зможе під'єднатися, оскільки блокується сигнал.
      Під час оновлення застосунку прилад має знаходитись на докстанції (кнопка збоку на корпусі має бути ввімкненою). Вам необхідно натиснути кнопку "Оновити", після чого пролунає короткотривалий звуковий сигнал. Прилад видасть повідомлення, що акумулятор має бути повністю зарядженим. Якщо Ваш смартфон на базі ОС Android, перед початком оновлення програми рекомендовано очистити кеш застосунку.
      Також спробуйте завантажити застосунок на інший смартфон, під’єднати до нього робота та оновити сторінку.
      Якщо ситуація не зміниться, для отримання детальної консультації щодо роботи й налаштувань мобільного застосунку Ви можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду, або ж зателефонувати на лінію підтримки користувачів за номером +38 067 011-84-16.
      Робочий графік: Понеділок-П'ятниця (10:00-20:00).

       

       

  • Іван
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добавил в приложении, выбило про обновление, начал обновлять, тупо стоит на месте и через пару минут тайм аут. Так уже несколько раз, не могу его обновить никак.
    Не запускается для уборки, стоит и пищит, даже при полной зарядке. Моргает сначала красным а потом несколько раз подряд пищит. Что с кнопки что с телефона. Что делать?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Іване.
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Перед початком під’єднання робота-пилососа до мобільного застосунку дуже важливо зняти з приладу усі транспортувальні елементи, а саме захисні обмежувачі та плівки з бампера.
      Якщо на екрані у застосунку з’являється сповіщення "Updating", перевірте, будь ласка, чи під'єднаний прилад до мережі Wi-Fi та чи повністю заряджений акумулятор робота-пилососа й лише тоді розпочинайте процедуру встановлення.
      Зверніть, будь ласка, увагу, що пароль мережі Wi-Fi має містити лише латину або цифри. Перевірте правильність введеного пароля мережі та чи немає зайвих пробілів до або після імені Wi-Fi (пароля), а також знаки у верхньому та нижньому регістрах.
      У разі, якщо прилад не вдається під'єднати, а мережа працює добре, перевірте, будь ласка, чи не під’єднано до роутера занадто багато пристроїв.
      Важливо, щоб роутер був налаштований на частоту 2,4 ГГц. Якщо роутер налаштований на 5 ГГц, робот не зможе під'єднатися, оскільки блокується сигнал.
      Під час оновлення застосунку прилад має знаходитись на докстанції (кнопка збоку на корпусі має бути ввімкненою). Необхідно натиснути кнопку "Оновити", після чого пролунає короткотривалий звуковий сигнал. Прилад видасть повідомлення, що робот має бути повністю зарядженим. Якщо Ваш смартфон на базі ОС Android, перед початком оновлення програми рекомендовано очистити кеш застосунку.
      Також спробуйте завантажити застосунок на інший смартфон, під’єднати до нього робота та оновити сторінку.
      Якщо ситуація не зміниться, для отримання детальної консультації щодо роботи й налаштувань мобільного застосунку Ви можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду, або ж зателефонувати на лінію підтримки користувачів за номером +38 067 011-84-16.
      Робочий графік: Понеділок-П'ятниця (10:00-20:00).

  • Марина Джуган
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий вечір! Чому додаток не бачить пилосос? Не можу його додати, не знаходить! 2 кнопки одночасно зажала, до роутера підключила, а далі пошук нічого не знаходить

    • Представник бренду

      Доброго дня, Марина.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Описана Вами ситуація з під'єднанням до мобільного застосунку може виникати у тому випадку, якщо сигнал Wi-Fi слабкий, нестабільний або ж у Вас дводіапазонний роутер.
      Оскільки робот-пилосос потребує гарного й потужного сигналу, перевірте, будь ласка, налаштування Вашого Wi-Fi роутера. Якщо роутер працює на двох частотних смугах та активоване автоперемикання на мережу 5 ГГц, цей параметр потрібно вимкнути, тому що роботи-пилососи працюють виключно з мережею 2,4 ГГц. Для коректної роботи важливо розміщувати докстанцію поблизу Вашого Wi-Fi роутера.
      Також перевірте, будь ласка, чи не під’єднано до роутера занадто багато пристроїв.
      Спробуйте перезавантажити роутер та скинути робота-пилососа до заводських налаштувань. Для цього необхідно натиснути кнопку "Додому" й утримувати протягом приблизно 15 секунд, доки не пролунає звуковий сигнал, після чого повторіть спробу під’єднання.
      При під’єднанні робота необхідно його тримати поруч з телефоном.
      Для отримання детальної консультації щодо роботи й налаштувань мобільного застосунку Ви можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду, або ж зателефонувати на лінію підтримки користувачів за номером +38 067 011-84-16.

      Робочий графік: Понеділок-П'ятниця (10:00-20:00).

  • Олена Кучінка
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Придбала недавно пилосос. Вже після третього застосування перестав запускатись від додатку. Тільки натиском на кнопку на самому гаджеті, так само закінчує роботу.
    А також постійно показує, що він заряджений. Буду вдячна за відповідь.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олена.
      Дякуємо за зворотний зв'язок.
      Описана Вами ситуація може виникати у тому випадку, коли пристрій має стандартне підключення. Раптова помилка застосунку може бути спричинена проблемами у мережі або пристрій знаходиться в офлайн-режимі. Ми рекомендуємо не закривати застосунок і почекати приблизно 3 хвилини, а потім перевірити, чи він уже знаходиться в онлайн-режимі.
      Якщо робот-пилосос все ще перебуває в офлайн-режимі, розмістіть телефон поруч із ним, під'єднайтеся до тієї ж мережі Wi-Fi та спробуйте відкрити вебсторінку, щоб перевірити стан мережі.
      Спробуйте, будь ласка, скинути робота-пилососа до заводських налаштувань. Для цього необхідно натиснути кнопку "Додому" й утримувати протягом приблизно 15 секунд, доки не пролунає звуковий сигнал.
      Якщо пристрій знаходиться в онлайн-режимі й мережа працює добре, але застосунок все ще не може керувати ним, зверніться, будь ласка, до чату на офіційному сайті бренду Rowenta. Оператор в онлайн-режимі з радістю Вас проконсультує та скоординує до правильних дій.

  • Екатерина Марценко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Сегодня забрала робота с магазина. Не могу добавить его в приложение на телефоне. Он на последнем этапе ,все время прерывает точку доступа.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Катерино.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
      Дуже шкода, що виникла така неприємна ситуація. Спробуємо Вам допомогти.
      Оскільки робот-пилосос потребує гарного й потужного сигналу, для коректної роботи важливо розміщувати докстанцію поблизу Вашого Wi-Fi роутера. Переконайтеся, будь ласка, що Ваш маршрутизатор підтримує мережі Wi-Fi частотою 2,4 ГГц і частотні смуги 802.11 b/g/n, тому що цей прилад не підтримує смуги 5 ГГц.
      В телефонах на платформі Android для самого додатку мають бути надані всі доступи, перевірте через налаштування, чи усюди стоять галочки, також має бути ввімкнена геолокація.
      Окремим пунктом в телефонах деяких виробників може бути присутній помічник Wi-Fi, рекомендуємо його вимкнути, оскільки блокується сигнал.
      Спробуйте, будь ласка, перезавантажити роутер та скинути робота-пилососа до заводських налаштувань. Для цього необхідно натиснути кнопку "Додому" й утримувати протягом приблизно 15 секунд, доки не пролунає звуковий сигнал, після чого повторіть спробу під’єднання.
      При під’єднанні робота необхідно тримати поруч телефон.
      Для отримання детальної консультації щодо роботи й налаштувань мобільного застосунку Ви можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду, або ж зателефонувати на лінію підтримки користувачів за номером +38 067 011-84-16.
      Робочий графік: Понеділок-П'ятниця (10:00-20:00).

  • Влад Шкурат
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня.
    Підкажіть, будь ласка, на скільки вистачає повного баку води на різних режимах вологого прибирання? Буду вдячний якщо дасте відповідь в квадратних метрах)

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владислав.
      Дякуємо за питання.
      Кількість використаної води залежить не лише від квадратури прибирання, а й від конфігурації приміщення, типу підлоги, стану резервуару для води, обраної потужності. Як правило, на максимальному режимі використання води буде більшим. Ємність контейнера для води робота-пилососа Rowenta X-PLORER Serie 75 S RR8567WH складає 0.3 л. Якщо під час вологого прибирання Ви помічаєте, що подача води припинилася і мікрофібра суха, Ви можете зупинити прилад, долити воду й зволожити мікрофібру.

  • Богдан
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день
    Купил пылесос меньше недели назад, заметил что подача воды на тряпку происходит только с одной стороны. Это так штатно должно быть? или можно как то регулировать подачу воды по всей плоскости тряпки или нет?

    • Соня

      Так і має бути.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Богдане.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Описана Вами ситуація може бути спричинена утворенням повітряної пробки.
      Зніміть мікрофібру, обережно проведіть процедуру очищення отворів м’якою щіточкою, наповніть резервуар та переконайтеся, чи подається вода.
      Можна також продути насадку.
      Мікрофібру перед початком вологого прибирання потрібно змочити під краном та добре викрутити.
      Бажаємо приємного користування.

    • Богдан Нименко

      Все так же, воды нет. Продул насадку, почистил все отверстия- результат один и тот же

  • Бондаренко Евгений
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Як вирішити проблему бокової щітки? Волосся на ній немає. Пилосос в використанні два тижні.

    Достоинства:
    Як вирішити проблему бокової щітки? Волосся на ній немає. Пилосос в використанні два тижні.
    Недостатки:
    Як вирішити проблему бокової щітки? Волосся на ній немає. Пилосос в використанні два тижні.
    • Представник бренду

      Доброго дня, Євгене.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Перевірте, будь ласка, чи не застрягли в боковій щітці сторонні об’єкти, і спробуйте перезапустити прилад. Якщо ця помилка не зникає, для проведення діагностики робота-пилососа Вам необхідно звернутися до найближчого авторизованого сервісного центру.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Rowenta можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію виробника.

  • Андрій Голод
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Помилка реєстрації геозони користувача при додаванні приладу.Як вирішити проблему?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрій.
      Дякуємо за звернення
      Дуже шкода, що у Вас виникли складнощі з підключенням робота-пилососа до мобільного застосунку.
      Описана Вами ситуація може бути пов'язана з тим, що в додатку не надані всі необхідні дозволи чи активований VPN, який може впливати на коректну роботу додатка та розпізнавання геозон.
      Перевірте, будь ласка, щоб в налаштуваннях смартфона був встановлений регіон Україна, оскільки додаток призначений для роботи саме в нашій країні.
      Якщо на екрані Вашого смартфона з'являється повідомлення "Під'єднано до пристрою. Немає доступу до інтернету", Вам необхідно натиснути стрілочку у верхньому лівому кутку екрана, після чого відбудеться перехід у меню "Додавання пристрою". Достатньо просто зачекати під'єднання робота-пилососа.
      Коли процес під'єднання завершиться, з'явиться повідомлення "Успішно додано".
      У разі, якщо прилад не вдається під'єднати, а мережа працює добре, перевірте, будь ласка, чи не забагато пристроїв під’єднано до роутера.
      Також варто перевірити правильність введеного пароля мережі та чи немає зайвих пробілів до або після імені Wi-Fi або пароля, а також знаки у верхньому та нижньому регістрах.
      Важливо, щоб роутер був налаштований на частоту 2,4 ГГц. Якщо роутер налаштований на 5 ГГц, робот не зможе під'єднатися, оскільки блокується сигнал.
      Спробуйте видалити додаток, почистити кеш-пам'ять телефона та перезавантажити телефон.
      Окремим пунктом в телефонах деяких виробників може бути помічник Wi-Fi, він має бути вимкненим, оскільки блокує сигнал.
      При під’єднанні робота необхідно телефон та сам пристрій тримати поруч. Перевірте всі вищезазначені пункти, перезавантажте Ваш роутер та спробуйте під’єднатися знову.
      Якщо питання залишиться відкритим, Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті виробника. Оператор в онлайн-режимі проконсультує Вас та відповість на всі питання.

    • Андрій Голод

      Дякую! Підключив!Все працює!Причина в роботі VPN

  • Юрій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Пилосос відімкнувся від мережі і перестав видавати власну точку доступу. Перезавантаження не допомагають. Що робити?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юрію.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Спробуйте, будь ласка, одночасно затиснути кнопки Home+Power на корпусі робота-пилососа.
      Тривале натискання (приблизно від 3 до 5 секунд) активує незахищену точку доступу.
      Світлодіод повинен повільно блимати, поки робот не буде під’єднаний до маршрутизатора.
      Коли робот-пилосос під’єднаний до IOT, світлодіодний індикатор залишається підсвіченим постійно.
      Режим сполучення активується протягом 15 хвилин.
      Повторне натискання кнопки Home зупиняє точку доступу.
      Якщо ситуація не зміниться, зверніться, будь ласка, до чату на офіційному сайті бренду Rowenta. Оператор в онлайн-режимі з радістю Вас проконсультує та скоординує до подальших дій.

  • Ярослав Король
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Витікла вся вода з бачку. Пилосос стояв на зарядній станції. Що це може бути?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Ярославе.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Для уникнення подібних ситуацій надалі, перш ніж встановлювати робот-пилосос на докстанцію, ми наполегливо рекомендуємо від’єднувати модуль швабри.
      Наповнений водою резервуар та зволожену мікрофібру необхідно під’єднувати до приладу безпосередньо перед початком вологого прибирання й обов’язково від’єднувати одразу по завершенні кожного сеансу прибирання.
      Бажаємо приємного користування.

  • Оксана
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня!
    Купила робот 11.03.2024р.
    Задоволена як працює.
    Але сьогодні помітила що один з контактів "окислився" . Фото додаю. Що робити? Робот на гарантії

    • Представник бренду

      Доброго дня, Оксана.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв’язок.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Нам дуже шкода, що виникла подібна неприємна ситуація.
      Окислення контакту може бути викликане впливом вологи, причину несправності може виявити тільки кваліфікований експерт авторизованого сервісного центру після проведення діагностики.. Зверніться, будь ласка, до найближчого авторизованого сервісного центру для проведення огляду Вашого пилососа кваліфікованими спеціалістами.
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Rowenta можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Сергій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю!
    Підкажіть, будь ласка,чи можна за допомогою
    голосової команди Start/Stop запускати/зупиняти робота-пилососа?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергій.
      Дякуємо за покупку і питання.
      Можливості керування роботом-пилососом за допомогою голосової команди Start/Stop не передбачено.

  • Алексей Сидоров
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Где можно приобрести синюю платформу, к которой прилепляется тряпочка из микрофибры?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олексій.
      Дякуємо за звернення.
      Робот-пилосос Rowenta X-PLORER Serie 75 S RR8567WH сумісний з тримачем мікрофібри Rowenta SS-2230003123.
      Аксесуар можна замовити в авторизованому сервісному центрі. Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Rowenta можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Алексей Сидоров
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    У меня такой вопрос. По прошествии нескольких месяцев на синей пластинке, которая держит фибру для пробирки пола отклеились все липучки (судя по отзывам, проблема носит массовый характер). Это гарантийный случай?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олексій.
      Дякуємо за зворотний зв’язок та питання.
      Гарантійне обслуговування не поширюється на заміну аксесуарів, оскільки рівень їх експлуатації користувачами різний. Гарантійному обслуговуванню аксесуари можуть підлягати тільки в разі заводського дефекту, який виявляється відразу після покупки.
      Для уникнення подібної ситуації надалі ми рекомендуємо дотримувати правил експлуатації насадки для вологого прибирання. Одразу після завершення сеансу вологого прибирання з резервуара необхідно вилити залишки води, а мікрофібру зняти й ретельно висушити. У разі потреби, мікрофібру можна випрати у пральній машині при температурі до 40 градусів, не застосовуючи режим автоматичного віджиму. Висушувати мікрофібру необхідно природним способом у добре провітрюваному приміщенні. Не рекомендовано сушити мікрофібру у сушильній машині. Зверніть, будь ласка, увагу, що прання мікрофібри у пральні машині не повинне перевищувати понад 100 циклів. Після 100 циклів прання мікрофібру варто замінити на нову.

  • Валентина Самаріна
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Робота купила 23 квітня, тобто йому тільки 3 місяці, сьогодні 2 кімнати прибрав а в 3 просто зупинився, мотор працює бокова щітка також, а він не їде(( перезагрузила, і нічого, сказати що я в шоці це нічого не сказати, що з ним ?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Валентина.
      Дякуємо за звернення.
      Нам дуже шкода, що виникла подібна неприємна ситуація.
      Перевірте, будь ласка, наступні можливі варіанти несправності :
      1. Переконайтеся, що робот не застряг і не заблокований перешкодами.
      3.Перевірте, чи достатній заряд акумуляторної батареї.
      4. Якщо проблему усунути не вдалося, вимкніть робот на 3 секунди та знову
      увімкніть його.
      5. Проблема може полягати в перегріванні робота :
      - вимкніть прилад і дайте йому охолонути протягом не менш ніж 1 годину.
      - якщо прилад часто перегрівається, зверніться до авторизованого сервісного
      центру.
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Rowenta можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      У зв'язку з воєнним станом, радимо попередньо зателефонувати до сервісних центрів та з’ясувати графік роботи перед візитом.
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Вікторія Жуковська
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня.Чому таку мапу став малювати?
    Що не так?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторіє.
      Дякуємо за звернення.
      Перепрошуємо за затримку з відповіддю. На жаль, з технічних причин ми не мали змоги швидко відповісти Вам.
      Описана Вами ситуація щодо побудови фантомної мапи може бути пов’язана з багаторазовим віддзеркаленням (наприклад, металевими ніжками стільця та дзеркалами).
      Також, причиною може бути заблокований лазерний датчик відстані.
      Перевірте, будь ласка, чи не потрапив сторонній предмет до лазерного датчика й у разі необхідності видаліть його.
      Ми рекомендуємо щотижня ретельно протирати камеру й віконце лазерного датчика сухою бавовняною серветкою. Це дозволить запобігти накопиченню пилу, який погіршує робочі характеристики приладу.
      При виникненні додаткових питань Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду Rowenta. Оператор в онлайн-режимі з радістю Вас проконсультує.

  • Вікторія Жуковська
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня.
    Де можна докупити комплектуючі до цієї моделі?
    Щітки,фільтр,ганчірки?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторія.
      Дякуємо за покупку та звернення.
      Робот-пилосос Rowenta X-PLORER Serie 75 S RR8567WH сумісний з комплектом фільтра та бічної щітки Rowenta ZR185002, комплектом мікрофібр Rowenta  ZR185001 та центральною турбощіткою Rowenta  ZR185003.
      Аксесуари можна замовити в авторизованому сервісному центрі або за посиланнями: ссылка
      ссылка
      Адреси та контакти авторизованих сервісних центрів бренду Rowenta можна переглянути за наступним посиланням: ссылка
      Також уточнити контакти актуальних сервісних центрів у Вашому регіоні можна зателефонувавши на гарячу лінію, що зазначена в технічній документації до приладу.

  • Олександр Тернавський
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день
    Один раз прибрали,а на другий день ось така помилка

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр.
      Дякуємо за покупку та зворотний зв'язок.
      Перевірте, чи не застрягли у вентиляторі сторонні об’єкти, і спробуйте перезапустити прилад. Очистьте пилозбірник і фільтри та спробуйте перезапустити прилад. Якщо ця помилка не зникає, зверніться до нашого центру підтримки клієнтів.
      Також, при виникненні додаткових питань щодо експлуатації робота-пилососа та мобільного застосунку Ви завжди можете звернутися до чату на офіційному сайті бренду Rowenta.
      Оператор в онлайн-режимі з радістю Вас проконсультує.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image