Вопросы покупателей о Газонокосилка электрическая RZTK LM 1633E

55 отзывов

Код:  279953508

Интересует дополнительная информация?

  • Олександр Морозюк
    • Продавец: Rozetka

    Підкажіть, будь ласка, на якій висоті ручка?

  • Константин павлов
    • Продавец: Rozetka

    Добрый день. Подскажите куда обращаться по поводу гарантии?

    • Представник бренду

      Добрий день, Костянтине! Дякуємо за придбання продукції RZTK. Ви можете передати товар на сервіс в точці видачі магазину ROZETKA або відправити товар поштовим оператором. Детальна інформація про процес передачі товару на сервіс доступна у наступному посиланні: ссылка. У разі потреби, для отримання додаткової консультації, Ви можете звернутися на гарячу лінію RZTK, за номером 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Константин Кольчевский
    • Продавец: Rozetka

    Будет-ли данный товар ещё в наличии?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Костянтине! Дякуємо за звернення та зацікавлення брендом RZTK. Наразі інформація про надходження цієї моделі у продаж відсутня. Для отримання сповіщення на Вашу електронну пошту повідомлення про доступність товару для замовлення Ви можете скористатися кнопкою "Повідомити, коли з’явиться", яка доступна на сторінці товару. Бажаємо вдалих покупок та гарного настрою!

  • Роман Семеренко
    • Продавец: Rozetka

    Куда звертатися по гарантії і за яким номером телефону

    • Представник бренду

      Вітаємо, Романе! Дякуємо за вибір продукції нашого бренду. Для отримання сервісного обслуговування Ви можете звернутися на точку видачі магазину ROZETKA у Вашому місті або відправити товар на сервіс перевізником. Детальна інформація у наступному посиланні: ссылка. Для отримання додаткової консультації Ви можете звернутися на гарячу лінію служби підтримки RZTK, за номером 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Олег
    • Продавец: Rozetka

    Планируется ли еще поставка данного товара?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Олеже! Дякуємо за звернення та зацікавлення брендом RZTK. Наразі інформація про надходження цієї моделі у продаж відсутня. Вибачте за незручності. Для отримання сповіщення на Вашу електронну пошту повідомлення про доступність товару для замовлення Ви можете скористатися кнопкою "Повідомити, коли з’явиться", яка доступна на сторінці товару. Бажаємо вдалих покупок та гарного настрою!

  • Дмитрий Главинский
    • Продавец: Rozetka

    Чи можли придбати додаткового ножа?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Дмитре! Дякуємо за вибір продукції нашого бренду. Зателефонуйте на гарячу лінію RZTK, за номером 0800-331-319. Ми будемо раді допомогти!

  • Александр Приходько
    • Продавец: Rozetka

    Мішок травозбірника можна купити окремо?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Дякуємо за вибір продукції нашого бренду. Зателефонуйте на гарячу лінію RZTK, за номером 0800-331-319. Ми будемо раді допомогти!

  • Дмитрий Лущик
    • Продавец: Rozetka

    У неї є батарея,чи треба завжди ходити з включеною розкткою?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Дмитре! Дякуємо за інтерес до продукції RZTK. Ця модель працює тільки від електромережі. Бажаємо зробити вдалий вибір!

  • Александр Приходько
    • Продавец: Rozetka

    Дивні люди. Hallo.
    Мішок для трави продаєте?????

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Дякуємо за вибір продукції нашого бренду. Зателефонуйте на гарячу лінію RZTK, за номером 0800-331-319. Ми будемо раді допомогти!

  • Ірина Бажанова
    • Продавец: Rozetka

    Помилково скасувала замовлення 736824276 від 19.05.2022. Як відновити?

  • Александр Приходько
    • Продавец: Rozetka

    Мішок травозбірника можна купити окремо?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Дякуємо за вибір продукції нашого бренду. Зателефонуйте на гарячу лінію RZTK, за номером 0800-331-319. Ми будемо раді допомогти!

  • Александр Приходько
    • Продавец: Rozetka

    Мішок травозбірника можна купити окремо?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Дякуємо за вибір продукції нашого бренду. Зателефонуйте на гарячу лінію RZTK, за номером 0800-331-319. Ми будемо раді допомогти!

  • Александр Тронд
    • Продавец: Rozetka

    привод прямой или ремень

    • Представник бренду

      Добридень, Олександре! Ця модель електричної газонокосарки RZTK має ремінний привод. Дякуємо за Ваше запитання і зацікавлення продукцією нашого бренду. Бажаємо зробити вдалий вибір!

  • Мирослава Хрипак
    • Продавец: Rozetka

    Добрий день. Який ніж підходить до даної моделі

    • Представник бренду

      Доброго дня, Мирославо! Дякуємо за вибір і придбання електричної газонокосарки RZTK. Для цієї моделі обирайте різальне оснащення (ніж) довжиною 32 см. Бажаємо вдалих придбань!

  • Александр Приходько
    • Продавец: Rozetka

    Мішок для трави можна купити окремо? Втягнуло в ножі.

    • Представник бренду

      Добридень, Олександре! Дякуємо за покупку газонокосарки RZTK цієї моделі. Для вирішення Вашого питання можете звернутися за телефоном гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми зможемо Вам допомогти. Бажаємо успішного користування!

  • Сулятицький Микола
    • Продавец: Rozetka

    Чому не можна оплатити при отриманні товару?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Миколо! Дякуємо за питання та інтерес до техніки нашого бренду. Наразі оплата при отриманні можлива лише при самовивозі з точки видачі ROZETKA. Актуальна інформація щодо точок видачі, які працюють у наступному посиланні: ссылка. Бажаємо вдалих покупок та гарного настрою!

  • Галина Собчук
    • Продавец: Rozetka

    Яка довжина шнура? Яки розміри в упаковці?

    • Кирилл Андреев

      Шнура в комплекте нет. Нужно покупать.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Галино! Дякуємо за придбання електричної газонокосарки RZTK цієї моделі. Для забезпечення безпечної експлуатації пристрій не оснащений кабелем живлення, є тільки мережева вилка, тож потрібно використовувати садовий подовжувач. Дякуємо за Ваше запитання і бажаємо успішного користування!

  • Анна
    • Продавец: Rozetka

    Чому не можна оплатити при отриманні ? І чому відсутня кур'єрська доставка ?

  • Андрій Рубець
    • Продавец: Rozetka

    Побажання: поставте не колекторний, а асинхронний двигун для підвищення надійності виробу

    • Представник бренду

      Добрий день, Андрію! Дякуємо за Ваш коментар та побажання. Ваша думка буде врахована. Бажаємо вдалих покупок та гарного настрою!

  • Надира Ильницкая
    • Продавец: Rozetka

    А почему нет самовывоза из точек продажи Розетки?

    • Представник бренду

      Добрий день! Дякуємо за питання. Для отримання консультацї з питань доставки зверніться, будь-ласка, до відділу продажів магазину ROZETKA, скориставшись контактами у наступному посиланні: ссылка.

    • Артур Данчук

      ссылкаесть

  • Галина Собчук
    • Продавец: Rozetka

    Можно ли косить по неровной местности, с углублениями?

    • Представник бренду

      Добрий день, Галино! Дякуємо за питання. Ця газонокосарка призначена для підстригання невеликих газонів у побутових умовах. В ході експлуатації різальний ніж пристрою має обертатися приблизно паралельно поверхні, по якій він переміщується. Під час підстригання всі чотири колеса мають торкатися землі. Для отримання додаткової консультації Ви можете звернутися на гарячу лінію RZTK, за номером 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Сергій Щербатюк
    • Продавец: Rozetka

    Добрий вечір! Планую придбати.. Де сервісні центри RZTK? Як діяти і куди звертатись при гарантійному випадку..?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергію! Дякуємо за звернення. Обираючи продукцію нашого бренду Ви отримуйте 2 роки гарантійного обслуговування, надійну альтернативу дорогим брендам та якість, вищу за ціну товару. Сервісне обслуговування, Ви можете отримати звернувшись до найближчої точки видачі магазину ROZETKA або скористатись наступним посиланням: ссылка. Бажаємо зробити правильний вибір!

  • Володимир
    • Продавец: Rozetka

    Як її підключити до розетки 220в ? на фото бачу лише незвичний "штекер"...
    Як називається відповідний роз'єм - в комплекті ж відсутній будь-який подовжувач, вірно?

    • Представник бренду

      Добрий день, Володимире! Дякуємо за інтерес до техніки RZTK. Для підключення газонокосарки до мережі вам необхідно використати звичайний подовжувач з однією розеткою круглого типу, і вставити його у мережевий роз'єм газонокосарки. Підібрати необхідний подовжувач Ви можете перейшовши за наступним посиланням:  ссылка. Бажаємо зробити правильний вибір!

  • Соляр Мария
    • Продавец: Rozetka

    Добрый день. Как возможном приобрести нож для газонокосилки электрической LM 1633E?

    • Представник бренду

      Добрий день, Маріє! Дякуємо за те, що зробили вибір на користь бренду RZTK! Для того, щоб вирішити Ваше питання зверніться, будь ласка, на гарячу лінію RZTK за номером 0-800-331-319. Ми будемо раді допомогти!

  • Александр Сошинский
    • Продавец: Rozetka

    В характеристиках газонокосарки заявлена функція мульчування. Яким чином в цій косарці відбувається мульчування, якщо на фото видно, що газонокосарка обладнана звичайним ножем.

    • Представник бренду

      Добрий день! Дякуємо за питання. Встановлений на пристрої ніж спеціальної форми дозволяє використовувати газонокосарку в режимі мульчування. Потрібно просто зняти травозбірник (якщо він установлений) та опустити захисну кришку, трава буде зрізатися та подрібнюватися в процесі мульчування. У разі виникнення додаткових питань Ви можете звернутися, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Віктор Ліщинський
    • Продавец: Rozetka

    Какой двигатель?

    • Представник бренду

      Добрий день, Вікторе! Дякуємо за інтерес до техніки RZTK. В цій моделі газонокосарки використовується - колекторний електродвигун змінного струму.  Бажаємо зробити правильний вибір!

  • Ирина Шилова
    • Продавец: Rozetka

    Здравствуйте, травосборник одноразовый или многоразового использования?

    • Представник бренду

      Добрий день! Дякуємо за питання та зацікавлення брендом RZTK. Травозбірник цієї моделі багаторазового використання, має комбіновану конструкцію, що складається з міцного жорсткого каркаса та міцного тканинного мішка. Завдяки цьому контейнер для збору трави легко спустошити без контакту з його вмістом. Бажаємо зробити вдалий вибір!

  • Владислав Куликовский
    • Продавец: Rozetka

    За чей счет производится доставка косилки в сервис, в случае поломки?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владиславе! Дякуємо за Ваше звернення. В разі наявності пунктів видачі інтернет-магазину "Розетка" у Вашому місті відправлення товару в сервісний центр буде безкоштовним. Якщо Ви скористаєтеся послугами сторонніх служб доставки, оплата пересилання буде власним коштом. Проте у випадку підтвердження гарантійного обслуговування або заводського браку Ви можете повернути кошти за доставку, зв'язавшись із сервісним відділом. І, звичайно, в такому випадку зворотна доставка буде здійснена коштом магазину. Для більш детальної консультації з цього питання зверніться, будь ласка, на гарячу лінію сервісу, контакти якого Ви можете знайти, перейшовши за посиланням: ссылкаВпевнені, Вам зможуть допомогти!