Вопросы покупателей о Телевизор Samsung UE43T5300AUXUA

Код:  206672437
Интересует дополнительная информация?
  • Єлизавета Білятинська
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Замовила телевізор! Оплата при получені! Скажіть, оплачувати готівкою чи картою?

    • Ігор Хвесик

      Немає різниці

  • Сергій Пайонк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    не можу підключити телевізо до вай фай
    Через роздачу телефона працює, через вай фай не підключається ніяк.
    всі інші телевізори і гаджети підключені без проблем до інтернету.
    в чому може бути проблема, чи є варіанти якось обнулити або оновити прошивку?

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

    • Сергій

      Вітаю, питання вирішено?

  • Галина
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня чи є wi fi

    • Илья Бонд

      Smart tv всі з wi-fi

  • Дмитро
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю! А як отримати 6 місяців безкоштовного контента після придбання телевізора? Прошу уточнити.

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Дмитрий Мягкохлеб
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня! А до мережі інтернет тільки через WIFI підключитись можливо. Провідне підключення не передбачено?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Наявний роз'єм для Lan кабелю.

  • Михайло Муравський
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Як підключити 6 місяців безкоштовного контенту

    • Представник бренду

      Доброго дня! Необхідно вводити серійний номер тв у строці "промокод" у кожному додатку, якщо не вийде, то необхідно звернутися в підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Бєлих Роксолана
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечора чи підійде кронштейн від 32х дюймового телевізора?

    • Святослав Зайцев

      Нужно линейкой проверить . Обычно все идут 10/10 см.

  • Ярослав Паламарчук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи можна якось підключити блютуз?

  • Яна Чернишова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Мене цікавить, як підключити Мегого та ін. додатки, які є безкоштовними на 6 місяців. Дякую.

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Юлия Томченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Теж цікавить контент обіцяний

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Сергій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Як отримати контент на перегляд свит тв та інші контенти?

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Олександр Вітковський
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи можна грати ігри на TV , через Playstation5?

  • Дмитрий Ляшко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чудовий смарт. Як отримати 6 місяців безкоштовного контенту?

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Юрий Левченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня , який рік виробництва має дана модель ? дякую.

    • Представник бренду

      Доброго дня! Це модель 2020 року.

  • Лідія Романенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, купили вчора телевізор вчора. Не змогли підключити безкоштовно ні мегого, ні світ тв. Пише, що код не дійсний.

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

    • Сергій

      Підкажіть де Ви брали код на підключення?

  • Юрий Черненко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня , у нього є вай фай ?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Так, модель має Wi-Fi.

  • Анастасия Мирошниченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Порадьте, який кронштейн підходить до цього тв. Щоб можна було повертати у сторони

    • Представник бренду

      Доброго дня! Будь-яке кріплення стандарту VESA 200x200.

  • Тетяна Мотильова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечора підскажіть чи має ця модель встроєну приставку Т2

    • Представник бренду

      Доброго дня! Так, має Т2.

  • Анжела Софієнко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи є в цьому телевізорі вайфай?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Так, модель має Wi-Fi.

  • Vika Petrychenko
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    як підключити 6 місяців безкоштовного контенту?

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Илья Заикин
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Як з вами зв'язатися по телефону? У телеграмі на кожну смс відповідають у кращому випадку через 2-3 години, це жах

    • Генадій Прокопович

      Це нормально, служба підтримки у них одна, а людей які звертаються багато, того й відповідають походу не одразу

  • Алла Самчук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго вечора.як підключити навушники?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Можливість підключення навушників до даного ТВ не передбачена.

  • Іван Волощенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Здрастуйте.
    Подскажите чего не горит красная лампочка. Снизу в углу?

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Юлия Дьяченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Я хочу перенести получение заказа на 14 ое число или 15 ое. Не дозвонится.
    Нам звонили, товар задерживается. Мы ждали ТВ сегодня. Но перенесли на 13 ое. Но мы не можем 13 го. Как с вами связаться?

    • Валентин Стаднік

      через підтримку в телеграмі ссылка

  • Сергій Березнюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    У ного є блютуз?

  • Павел Аксёнов
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Як активувати безкоштовний sweet tv??
    Пишу серійний номер каже що не існує

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Ярослав Титаренко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Си можна даний телевізор підключити по коаксіальному проводу ?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Так, можна оскільки модель має роз'єм Air/Cable, Sattelite.

  • Вікторія
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    6 місяців безкоштовного контенту входить в подарунок?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Так, дана модель ТВ бере участь в акції.

  • Ільтьо Мілан
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Ношки вже прикріпленні?Якщо ні яку треба отвертку щоб їх прикрутити

  • Светлана Шведова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Помогите настроить смарт тв, телевизор не подключается

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Розалія
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день. Моє замовлення на даний телевізор я скасувала через дуже пошкоджене упакування. Пройшло вже 10 днів, а ніхто не зв'язуватися щодо даного замовлення. Я купувала "Оплатою частинами", як мені тепер повернути кошти назад?

    • Віктор

      Пишіть у чат-бот.

  • Інна Ротару
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доступ к интернету только через wifi, или через кабель тоже можно

    • Представник бренду

      Доброго дня! Модель має LAN порт, що дозволяє використовувати провідний інтернет.

  • Сергій
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Мегого можна на нього скачати?

    • Представник бренду

      Добрий день! В цій моделі є додаток Megogo.

  • Олена Вільхова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Купила телевізор 2 місяці назад.Так телевізор норм,але вже 2 рази були якісь глюки,при вмиканні щось зі звуком,при перезапуску працює,з чим це може бути повязано .Як можна вирішити цю проблему,може хтось підкаже?

    Достоинства:
    Телевізор відповідає своїй ціні.
    Недостатки:
    Після 2 місяців роботи глючить звук.
    • Представник бренду

      Добрий день! Рекомендуємо звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00.
      Технічний чат: ссылка
      Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Василь М
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи є можливість підключити інтернет кабель?
    Чи тільки Wi-Fi?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Можна кабелем або Wi-Fi.

  • Максим Назаренко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи підтримують 3д окуляри ? І якщо так, то які саме ?

    • Представник бренду

      Вітаємо! Телевізор не підтримує технологію 3D.