Вопросы покупателей о Сервис «+3 года гарантии» (200-1000)

14 отзывов Код:  399146052
Интересует дополнительная информация?
  • Сергій Дмитровський
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день, якщо купити одиницю цього товару разом з товарами в корзині, гарантія буде діяти на всі товари з кошику??? Чи треба до кожного окремо?

    • Представник бренду

      Вітаю. гарнатія діє тільки на 1 одиницю товару.

  • Игор Колонтай
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Підкажіть як оформити цю гарантію?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ігоре! Уточніть, будь ласка, ви бажаєте купити чи зареєструвати сервіс?

  • Катерина Чайкіна
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Отримала замовлення. Також я придбавала гарантію в три роки. Немає даних щодо належного оформлення гарантії, дати, печатки тощо, крім того є питання щодо порядку користування купленої додаткової гарантії на три роки. Прошу пояснити та у випадку порушень в оформленні - виправити

    • Представник бренду

      Катерино, доброго дня. Сервіс "+3 роки гарантії" є електронним. Якщо ви придбали сервіс окремо від товару, персональний ключ зможете отримати у вигляді СМС. У такому разі необхідно звернутися до провайдера цього сервісу - компанії SUPPORT.UA, та підв'язати сервіс до техніки, що відповідає ціновій категорії: від 200 до 1000 грн. Якщо ви придбали сервіс разом із товаром (технікою), то ключ буде у вигляді товарного чека. У такому разі підв'язка сервісу до техніки відбувається автоматично. З умовами сервісу ви можете ознайомитися на сайті SUPPORT.UA або прочитати детальний опис сервісу у характеристиках сервісу, безпосередньо у карточці товару на даному сайті.

  • Віталій Максіменко
    Продавец: Rozetka

    Як знайти код товару.або силку на товар.

    • Представник бренду

      Добрий день. Що саме маєте на увазі? Посилання на сервіс?

  • Віктор Горшков
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Цікавить така інформація: коли товар виходить з ладу і здає у ремонт по гарантії +3 роки, як вона може бути впевнена що його відремонтують? Так як напруга у сеті не стабільна а це не гарантований випадок, але ж він більш частий випадок у поломках обладнання.

    • Представник бренду

      Добрий день! Ремонт відбувається у випадку, коли пристрій підлягає ремонту відремонтувати. Сервіс передбачає ремонт або компенсацію сертифікатами магазину , якщо ремонт неможливий. У більшості приладів є відповідний запобіжник, який у разі перепаду напруги перегорає. У будь-якому разі вихід з ладу техніки при перепаді напруги підтверджується діагностикою авторизованого сервісного центру.

  • Ольга Бойко
    Продавец: Rozetka

    Купила цю гарантію до товару на касі, але втратила талон, не активувавши його на сайті, його якось можна поновити за ПІБ чи номером телефону?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ольго! Так, можна поновити за номером телефону. Вам варто звернутись до компанії SUPPORT.UA. Контакти ви можете знайти на сторінці сайту внизу.

  • Светлана Самохвалова
    Продавец: Rozetka

    Ещё такой вопрос - через сколько можно купить сервис отдельно от товара?

    • Представник бренду

      Добрий день, Світлано. Сервіс "+3 роки гарантії" можна купити окремо протягом терміну дії гарантії від виробника.

  • Светлана Самохвалова
    Продавец: Rozetka

    Скажите, пожалуйста, а как привязать отдельно купленный сервис к конкретному товару?

    • Представник бренду

      Світлано, доброго дня!
      Зверніться будь ласка до компанії SUPPORT.UA будь-яким зручним способом, що вказаний на сайті компанії і ми виконаємо прив'язку сервісу до придбаної окремо техніки. Також хочемо відмітити, що основною умовою є відповідність вартості пристрою до цінової категорії даного сервісу (від 200 до 1000 грн).

  • Олексій Нестеренко
    Продавец: Rozetka

    Вітаю це розширення гарантії чи як. Наприклад купив я блендер там 2 роки гарантії від виробника продавець розетка + цю гарантію на 3 роки. І в сумі виходить 5 років чи як воно сумується?

    • Антон

      Також цікаво. Хто виконує сервіс. Фірма виробник чи інша фірма?

    • Представник бренду

      Олексію, доброго дня!
      Дякуємо за проявлений інтерес до сервісу "+3 роки гарантії". Так, ви усе правильно зрозуміли щодо умов. Після закінчення терміну дії гарантії від вирбника (за вашим прикладом - це через 2 роки) починає діяти сервіс "+3 роки гарантії", що у свою чергу у сумі дає вам 5 років гарантії на пристрій.

    • Представник бренду

      Антоне, доброго дня!
      Якщо поломка виникла у період дії гарантії від виробника, ви звертаєтесь з приводу ремонту безпосередньо до виробника. Якщо гарантійна поломка виникла у період дії сервісу "+3 роки гарантії", що розпочинає діяти після закінчення сроку дії гарантії від виробника, - ви звертаєтесь до компанії SUPPORT.UA, що являється провайдером даного сервісу.

  • Ірина О
    Продавец: Rozetka

    Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, у яких випадках буде дійсною ця гарантія? У Вас є окрема гарантія "Захист від пошкоджень". Яка між ними різниця?

    • Представник бренду

      Ірино, добрий день! Сервіс "+3 роки гарантії" починає діяти після закінчення терміну дії гарантії від виробника, діє протягом 3-х років та розповсюджується лише на гарантійні випадки, тобто вихід із ладу пристрою у зв’язку з виробничим недоліком його елементів і деталей або в процесі нормального природнього зносу. Сервіс "Захист від пошкоджень" розповсюджується лише на негарантійні випадки — вихід із ладу пристрою у зв’язку з його механічним пошкодженням, розбиттям, залиттям та ін., тобто ті поломки, на які вплинули зовнішні чинники.