Защита дисплея (5001-7500)

Написать отзыв _
По дате

Отзывы покупателей о Защита дисплея (5001-7500) 8

#46753475
Уже купил
Помилково купив. Не розібрався. Думав, що це захист екрану. А це послуга. Не активував. Як можу повернути?
Достоинства: -
Недостатки: _
Представитель бренда Support.ua
Доброго дня, Михайло! Дана послуга передбачає заміну дисплейного модуля у випадку розбиття. Не поспішайте повертати сервіс, можливо він знадобиться вам у майбутньому. Гарного дня!
#46628536
50% пользователей считают этот отзыв полезным
очень удобно, телефон быстро починили
Достоинства: быстро и удобно
Недостатки: возвращают не деньги, а ваучеры розетки
Представитель бренда Support.ua
Добрый день, Галина! Благодарим вас за оставленный отзыв.
#46573127
Уже купил
100% пользователей считают этот отзыв полезным
Доброго дня, Представитель бренда Support.ua! Мені також прикро від знайомства з таким сервісом. Що ж, відповім згідно порядку тверджень у Вашому останньому коментарі:
1. По факту діагностики ( 5-й день), оператор підтвердив, що виявлене механічне пошкодження дисплею відповідає умовам даного сервісу, сліди вологи відсутні і телефон буде відремонтовано за рахунок Support.ua.
2. Інформація, вказана в описі сервісу, являє собою окремі, суб'єктивно вибрані з тексту договору тези, які в подальшому довільно трактуються Вашими співробітниками.
3. Так, я ознайомився з умовами сервісу перед придбанням. А після звернення напротязі місяця знайомив з ними ще й окремих Ваших колег із колл-центру.
4. Прошу чітко зазначити, у чому полягає зроблене, з Ваших слів, для мене виключення, яким саме пунктам договору не відповідав характер пошкодження пристрою, або які порушення умов сервісу я допустив.
5. Цитую: "провели компенсацію коштів". Ви, звісно, могли б бути погано поінформовані на рахунок вирішення питання. Але, оскільки це одна з офіційних умов сервісу, Ви не могли не знати, що компенсувалася максимум половина вартості пристрою сертифікатами Розетки, тому назву це відвертою брехнею!
P. S. Заради об'єктивності суджень, додам, що про зміну рішення Support.ua я дізнався випадково, звернувшись уточнити номер ТТН, з якою мені мали повернути невідремонтований телефон. Такій "лояльності" компанії Support.ua передувало надання мною розголосу історії в соціальній мережі, відгуках на інших ресурсах та звернення до Розетки, з порадою не ризикувати своєю репутацією, продаючи даний сервіс.
На підтвердження вище сказаного, я послідовно фіксував усі перемовини шляхом скрінів діалогів у чаті на сайті компанії, а також записом телефонних розмов з операторами колл-центру.
Євгеній КовезаУже купил
"Наша компанія прагне надавати клієнтам сервіси найвищої якості та на всі виконані роботи (в тому числі – ремонти) надає гарантію протягом 6 місяців, тому ми перевіряємо всю техніку перед відправкою клієнту після проведеного ремонту." - яким чином це стосується обговорюваного випадку? До чого взагалі ця теза? Це реклама?
"Дійсно, в рамках придбаного вами сервісу передбачений ремонт (заміна) виключно дисплею, а на будь-які інші пошкодження дія даного сервісу не розповсюджується." - я і не претендував на щось інше, окрім заміни дисплею. Знову ж таки, до чого це? "...на сертифікаті вказано, що з повними текстами ви маєте змогу ознайомитися за посиланням" - ой, посилання на роздрукованому сертифікаті? На нього можна натиснути і перейти?)) Чи може просто неактивна веб адреса? Яка різниця, що вказано на сертифікаті, якщо прочитати це я зможу, тільки придбавши його. А згідно вашого договору, момент придбання сертифікату являється де-факто згодою і прийняттям умов договору. Що ж, дуже мудро. "Крім того, при наявності будь-яких інших пошкоджень техніки дія даного сервісу автоматично припиняється." - ви серйозно??? Тобто, за рік експлуатації (термін дії сервісу), банальна подряпина чи інший слід користування, пошкодження чутливого автофокусу камери, є підставою для припинення ваших зобов'язань за договором? Чого ж ви не вкажете цього в описі? Там тільки виключно про залиття рідиною))) А ЯК ЖЕ ЦЕЙ ПУНКТ З ВАШОГО ДОДАТКУ #1: "У випадку наявності або виявлення в процесі діагностики дефектів та/або поломок та/або пошкоджень інших деталей та/або запасних частин Пристрою, Замовник може замовити послуги по ремонту (відновленню) таких деталей та/або запасних частин додатково, згідно тарифів Виконавця, діючих на момент замовлення." ??? "Розмір компенсації також зазначений в описі сервісу на сторінці магазину – 50% від вартості техніки за чеком. Підкажіть, будь ласка, ви ознайомилися з даною умовою? Що саме в такому разі ви вважаєте брехнею?" - те, що попередній раз ви назвали це, дослівно: "зробили виключення і провели компенсацію коштів". Я ж описав це перед словом "брехнею", спробуйте прочитати ще раз. "Як ми бачимо із історії по вашій заявці, наш працівник самостійно зв’язався з вами для узгодження передачі сертифікатів 8 травня приблизно о 13 годині, а трохи пізніше в той же день (орієнтовно о 17 годині) – щоб повідомити номер накладної Нової пошти. Вточніть, будь ласка, що саме ви маєте на увазі під «дізнався випадково»?" - а до 8 травня історія не збереглася? Тоді "вточняю": приблизно за тиждень до 8 травня, ваша співробітниця телефоном повідомила про відмову у заміні дисплею та компенсації, запитала дані для відправки мені пристрою, пообіцявши перетелефонувати і надати номер ТТН. За декілька днів дзвінка так і не поступило, я звернувся у чат на сайті для уточнення номеру ТТН, де і випадково дізнався від оператора про зміну рішення, скрін діалогу додаю. Надіюсь зауваження об'єктивне та аргументоване?
Представитель бренда Support.ua
Добрий день, Євгеній!
Ми повторно приносимо вибачення за затримку у вирішенні питання з вашим пристроєм. Разом з тим, оскільки в рамках придбаного вами пакету послуг ми провели компенсацію, чи можемо ми вважати, що ваше питання вирішене?
Ми щиро вдячні Вам за зворотній зв'язок, ми обов’язково врахуємо ваші побажання для покращення та прискорення роботи нашої компанії в майбутньому. Гарного дня!
Євгеній КовезаУже купил
Звісно, на даному етапі питання вирішене. Буду радий, якщо такий зворотній зв'язок дасть змогу вам оцінити сервіс неупереджено та всебічно, а також врахувати деякі спірні моменти в умовах договору і, зокрема, виключити особистісний фактор у суб'єктивному трактуванні останніх окремими співробітниками!
#46175357
Уже купил
81% пользователей считают этот отзыв полезным
Support.ua відмовляється від своїх зобов'язань по заміні дисплею, якщо разом з його розбиттям пошкодилось ще щось у смарфоні, а так буває часто! На 20-й(!) день з моменту відправки у сервіс, мені повідомили, що під час діагностики виявилося некоректне заряджання пристрою, і це стало підставою не міняти механічно ушкоджений дисплей, а ні компенсовувати половину вартості!!! Ваш сертифікат коштує не більше паперу, на якому його надруковано!!!
Достоинства: Гарний опис та назва
Недостатки: Шахрайство
Представитель бренда Support.ua
Доброго дня, Євгеній! Нам дуже прикро, що у Вас склалися негативні враження від спілкування з нами, і ми приносимо вибачення за довге очікування вирішення ситуації з вашим гаджетом. Втім, відмітимо: в рамках умов придбаного вами сервісу строк діагностики до - 5 робочих днів, ремонту - до 14 робочих днів, а дія сервісу розповсюджується виключно на механічні ушкодження дисплею (окрім залиття рідиною) - ця інформація відображена в описі сервісу, підкажіть, ви ознайомилися з умовами перед придбанням? Разом з тим, ми розуміємо ваші потреби і високо цінуємо комфорт і час кожного клієнта, тому зробили виключення і провели компенсацію коштів, щоб ви змогли придбати новий пристрій. Наскільки нам відомо, наразі питання вирішене. Якщо так - просимо вас відредагувати ваш відгук відповідним чином. Заздалегідь вдячні. Гарного дня!
#46053971
Телефон забрала на новой почте 17 числа а предложение о покупке этой услуги пришло сегодня 19. Какой мне смысл уже в ней если предложение действует в день покупки...
Достоинства: не обнаружила .
Недостатки: не обнаружила.
Представитель бренда Support.ua
Добрый день! Это акционное предложение от магазина Розетка — услугу можно приобрести в течении 7 дней после покупки устройства. Поздравляем вас с праздниками и желаем хорошего дня!
#46000398
Село пiдбиратиме магазин Чи самому потрiбно
#45978998
100% пользователей считают этот отзыв полезным
А як взагалі послуга може "закінчитися"?
Игорь
Магазин отправляет сертификат в подтверждение покупки услуги. А сертификаты имеют свойство время от времени заканчиваться.
#45537872
Уже купил
67% пользователей считают этот отзыв полезным
Маніпулятивний заголовок, підводні камені - у повному описі, забагато умов та рамок.
Сергей Ковальчук
"підводні камені" подразумевает скрытую информацию.А если это написано в описании к товару,тогда какие это подводные камни...)
Представник компанії
Добрий день, Євгеній! Підкажіть, будь ласка, що саме Вам здалося "підводними каменями"? Дійсно, в даного пакету послуг є ряд умов його чинності, вони вказані в характеристиках і розміщені як на строінці магазину, так і на нашому офіційному сайті. Будемо вдячні за відповідь. Гарного дня!
 
 
 
 
 
Достоинства
Недостатки
Комментарий
Ваше имя и фамилия
Эл. почта или телефон
Эл. почта
Важно! Чтобы Ваш отзыв либо комментарий прошел модерацию и был опубликован, ознакомьтесь, пожалуйста, с нашими правилами!