Застосовується в автомобілях: ВАЗ 2108, 2109, 21099, 2113, 2114, 2115.
Незалежно від конструкції гальма (дисковий або барабанний), завдання колодок - зупиняти гальмівний диск, що обертається, за рахунок сильного тертя при контакті. У дискових гальмах колодки затискають площину з двох сторін, у барабанних – притискаються до кола обода зсередини. В обох випадках поверхня тертя колодок покрита матеріалом з високим коефіцієнтом тертя, розрахованим по в'язкості та твердості для оптимальних показників зношування диска та самих колодок, м'якості включення гальм та ступеня зчеплення з металом.
Основне завдання колодок – ефективно працювати в будь-яку погоду та за будь-яких, навіть несприятливих умов. Найскладнішим завданням для автомобільних гальм можна вважати роботу в умовах високої вологості: вода знижує коефіцієнт тертя, як між колодками та дисками, так і між шинами та дорогою.