Питання покупців про Мобільний телефон Apple iPhone 15 Pro 128GB White Titanium (MTUW3RX/A)

86 відгуків Код:  395460900
Цікавить додаткова інформація?
  • Юлія Онанко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Доброго ранку.а коли буде оплата частинами на 20 платежів??

  • Андрей Андрей
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    яка там SIM?

    • Валерій Климук

      Nano-SIM

    • Представник постачальника

      Доброго дня! Дякуємо за ваше питання. iPhone 15 Pro підтримує Nano-SIM, а також eSIM. Гарного дня!

  • Артем Рябовол
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Коли буде в наявності?

  • Владислав
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Коли зроблять оплату частинами моно 6-7 міс?

  • Кирилл Пищанский
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Коли очікується нова поставка?

  • Євгеній Багмуцький
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Доброго дня, чомусь не відображається кнопка передзамовлення. Куди звертатись?

    • Євген Єфремов

      Нікуди. Чекати.

  • Оксана Муляр
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Де можна дізнатися про телефон який був на сервісі 813021279? Цікавить що з ним робили?

    • Софія Ніконенко

      В підтримці розеткі гадаю

  • Патык Анастасия
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Добрый день. Подскажите пожалуйста, оформить через Сенс Банк на какое количество платежей доступно?

    • Софія Ніконенко

      Натисніть Купити в кредит, там написано

  • Андрій Бусько
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Доброго дня) коли буде оплата частинами від приватбанку на 6 місяців?

  • Аня
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Яка батарея у всіх телефонах серії 15?

  • Ivan
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Здравствуйте Я бы хотела узнать сколько это цына на Евраз пажалуста

  • Яна Ілларіонова
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Доброго дня. Чи не буде проблем з перевіркою на Новій пошті? Іноді відмовляли в перевірці коли упаковка щільно запакована, а тут фактично щоб відкрити потрібно порушити її цілісність. Можливо хтось замовляв поділіться досвідом. Дякую!

  • Денис Лакизин
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Доброго дня хочу придбати , підкажіть це офіційне ввезений телефон не сірий , яка у ного гарантія ?до кого звертатися ?

    • Максим

      в Розетку

    • Представник постачальника

      Доброго дня! Дякуємо за ваше запитання.
      Так, це офіційний пристрій! Гарантія 365 днів від компанії Apple! Для більш детальної консультації звертайтеся до магазинів Розетка , або скористайтеся онлайн допомогою.
      Гарного дня!

  • Яна Кукурика
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Це оригінал/офіційний?

    • Представник постачальника

      Доброго дня. Дякуємо за ваше запитання.
      Так, це оригінальна та офіційна продукція.
      Гарного дня!

  • Юлія Балабась
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Добрий день! Чому іконка що є можливість взяти до 20 платежів, по факту не доступна, як скористатися такою послугою?

  • Вадим Сарахман
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Доброго дня, це європеєць?

  • Людмила
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    До коли буде діяти акція?

  • Вадим Павленко
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Почему такая скидка??

    • Представник постачальника

      Доброго дня! Дякуємо за ваше питання. На модель діє акційна пропозиція. Тож ви можливість придбати iPhone 15 Pro та інші моделі що підпадають під акцію (можна переглянути на сайті) по зниженій ціні. Строк дії акції обмежений. Гарного дня!

  • Микита
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Доброго дня!
    На нього будуть з'являтися нові акції?

  • Анастасия Дежнева
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Добрий ранок ,а де можно подивитись умови кредиту

  • наталья демьянова
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    гарантия год, это от производителя или от Розетки?

    • Представник постачальника

      Доброго дня. Дякуємо за ваше запитання.
      Гарантія від виробника.
      Гарного дня!

  • Євген
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Стоит иконка "до 20-ти платежей". Не вижу в перечне какой именно банк дает оплату частями на этот товар на 20 платежей.

  • Тимур Чхвіркія
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Доброго дня підкажіть якщо взяти оплату частинами на 15 місяців від приват банку я можу закрити скоріше цей кредит

    • Михайло Журавчак

      Запитайте в підтримці

    • Павло

      можно конечно, что в моно, что в привате, ОЧ можно закрыть досрочно

  • Богдан Зінченко
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Випадково скасував своє замовлення #801868299. Як його відновити?

    • Ігор Григораш

      Через підтримку. Або перезамовити.

  • Валерій Туровский
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Добрий день цікавить дана модель.

  • Зіновій
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Чому не можна оформити оплату частинами на 20 платежів як вказано?

  • Паша
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 512 ГБ

    Різниця з PRO MAX тільки в діагоналі екрану?

    • Валерий Комар

      ще різниця у перескопній камері, у 15 про 3х а у 15 про макс 5х

  • Володимир Сорокатий
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Телефон на 2 сім карти?

  • Богдан Пономаренко
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Це глобальна версія ,європейська ?

  • Ирина Михайленко
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Що означає обривіатура (MTUX3RX/A) ?

    • Сикорский Станислав

      Теж цікаво RX це яка країна? Ніде не знайшов

  • Паша
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Різниця 15ПРО і ПРО МАКС тільки в діагоналі дисплею?

    • Богдан

      Ну /- там камери різні трохи

  • Олег Горшков
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 128 ГБ

    Улети ли еще возможность купить на оплату частинами на 15 платежей?почему убрали?

  • Сергій Прокопець
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 512 ГБ

    Скільки фізичних слотів для сім карток є?

    • Паша

      1 фізична і 1 є-сім

  • Андрей
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    Верните оплату частями для Привата.

    • Тамара Чучко

      Є вона

  • Влад Кириченко
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    А что здесь видео пишет без паузы?)))))))

  • В'ячеслав Черниш
    Продавець: Rozetka. Вбудована пам'ять: 256 ГБ

    26.11.2023 розмістив замовлення на Apple iPhone 15 Pro 256 Gb Blue Titanium. Доставку замовив на один з пунктів видачі. При замовленні оплата списалась з карти в повному обʼємі. Після цього на телефон надійшло повідомлення що товар можна забрати на вказаному пункті видачі 27.11.23. Але на другий день збагнув, що помилився в замовлені, бо хотів замовити iPhone 15 Pro MAX 256 Gb. Тому вирішив відмовитись від замовлення. На сайті не знайшов жодного номеру телефону щоб звʼязатися з службою підтримки клієнтів, лише чат бот, який відповідає скриптами і то на наступний день. Відразу написав туди повідомлення про те що хочу відмовитись від замовлення. На що отримав відповідь: «Добрий день, шановний Клієнт!
    Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
    Звернення опрацьовуються в черговості надходження, терміни залежать від завантаженості.
    Ми передали інформацію про скасування замовлення №791998760.
    У цьому випадку потрібно повернути товар на склад, після цього буде оформлено запит на повернення коштів у платіжну систему, термін повернення коштів 3-7 робочих днів». Сьогодні вже майже 9.12.23 а мені чат бот відповідає що товар ще й досі не повернувся на склад. Хоча я був у пункті видачі товарів 06.12.23 там мені повідомили що товар був відправлений на склад ще 29.11.23. У мене виникає питання чому товар зі складу у пункт видачі прибув за один день, а з пункту видачі на склад не може доїхати вже другий тиждень? Це знущання з клієнта? Чому неможна ні з ким звʼязатись? Як можна вирішити питання повернення коштів?

    • Степан Сокоренко

      Так ви не тут питайте, а в підтримці, туди куди ви і писали. Тут хто знає, чому воно там затримується. Там є оператори, ви просто щось не то наклацали. На майбутнє, замовлення можна скасовувати через особистий кабінет, кошти повертаються автоматично, як вони і писали. В мене бувало, що на наступний день повертали. Це ж від банка ще залежить.

    • Андрей Чернов.

      Сам на тупил с заказом. А кого-то винишь.