Автомобільні диски - це невід'ємна частина колеса, до вибору якої варто поставитися відповідально. Важко уявити машину без коліс, оскільки вона не зможе пересуватися. Для багатьох автомобілістів їхнє авто є головним предметом у житті, що дає змогу їздити по місту та країні, насолоджуватися процесом їзди й хвалитися перед друзями своїм автомобілем і аксесуарами до нього. «Взуття» машини це не тільки можливість пересуватися, але й безпека на дорозі. Для довговічного використання коліс підбір дисків краще здійснювати за маркою машини, а також враховувати їхні розміри й матеріал.

Автомобільні диски: різновиди й типи 

Для прихильників тюнінгу важливо, щоб їхня машина не тільки добре їхала, але і мала гарний вигляд. Підбираючи диски, варто, насамперед, дивитися на якість матеріалу й на їхню основу. У такий спосіб на ринку товарів для тюнінгу можна знайти автодиски для таких типів:

  • Сталеві (штамповані). Виготовляються вони з листа металу, з якого вирізується обід із серцевиною, після чого зварювальним методом додаються з'єднувальні компоненти. Їхня ціна не така висока, тому доступна широким масам. Їх можна незліченну кількість ремонтувати, навіть після сильного удару. 
  • Легкосплавні. Куди легші, ніж сталеві диски, тому авто має кращі ходові якості, набагато м'якше їде дорогою. Бувають алюмінієві й магнієві моделі. Хороше відведення тепла від гальмівного вузла. 
  • Ковані. За зовнішніми показниками, вони схожі на литі моделі. Виготовляються вони під час гарячого кування, що забезпечує гарну міцність. Такі вироби не можуть тріснути, але і вартість їхня буде вищою. Підходять для автомобілів із потужною підвіскою, тому на перегонові авто такі моделі краще не встановлювати. 
  • Литі. Ці диски вирізняються презентабельністю й незвичністю. У їхньому асортименті багато варіантів і моделей. Виготовляються за унікальною технологією, лиття у формах. Використовується легкий алюміній, титан або магнієвий сплав. Через свою маленьку вагу на них комфортніше їхати, великі отвори покращують вентилювання гальмівної системи. Стійкі до корозії, але можуть давати тріщини. 

Автолюби виділяють ще одні колісні диски моделі спінери. Такі колеса є мрією багатьох автомобілістів, оскільки їхній зовнішній вигляд оригінальний і непередбачуваний. Вони виготовляються з двох частин — на литу основу встановлюється металева пластина з підшипниками. Коли машина їде, цей елемент створює ілюзію того, що авто стоїть на місці. Коли ж машини зупиняються, вони навпаки обертаються. Вони вирізняються своєю високою ціною, важкою вагою і крихкістю в експлуатації. 

Як вибрати диски для авто 

Вибираючи колеса для машини, дуже важливо правильно підібрати розміри. Цей показник можна знайти в каталозі авто або в сервісній книжці. Якщо використовувати відповідні автомобільні диски для покришок, то можна поліпшити показники ходової частини — плавність ходу, динаміку й керованість. Вибираючи автодиски за розміром, потрібно дивитися на такі показники:

  • діаметр маточини (DIA);
  • виліт (ET);
  • ширина (W);
  • діаметр розташування кріпильних отворів (PCD);
  • радіус.

Диск — це не тільки декоративний елемент у машині, але й гарантія комфортного пересування. Під час вибору краще дивитися на оптимальний розмір, оскільки якщо встановити широку гуму з відповідними автодисками, то будуть проблеми під час поворотів. Такі покришки також збільшують шанси на колійність, зменшуючи водночас безпеку пересування. 

Деякі автолюби встановлюють на авто низькопрофільні шини з великим діаметром дисків. Такі покришки ідеально підходять для нормальної дороги без ям і нерівностей, оскільки на таких колесах комфортність їзди гіршає, і відчуваються всі горбики. Знижується й ресурс підвіски. 

Також варто звертати увагу на кріпильні отвори. У стандартній системі їх буває 4-5. У цьому значенні вказується відстань між спицями. Водії виокремлюють ще такий важливий параметр, як «виліт» диска. Він інформує про відстані від площини, вкручування болтів, до середини обода. Значення буває позитивне й негативне. Перші дані вказують на те, що болти перебувають за серединою обода. У разі зайвого плюсового значення колеса можуть занадто заглиблюватися під арку, що призведе до здавлення гальмівного супорта. Якщо ж показник негативний, то болти встановлюються у зворотну сторону й частина покришки може бути за межами арки

Показати ще 60 товарів