Купивши пристрій деякий час тому, виникли проблеми з підключенням до хмарного сховища — причому зі стартовими пакетами різних операторів, що свідчить про неналежну роботу самого пристрою. Представники бренду у місті Харків не змогли допомогти вирішити проблему, мотивуючи це тим, що на той момент ця модель ще не була достатньо вивчена.
Однак після встановлення нової на той час прошивки проблема з підключенням до сховища начебто вирішилася, проте пристрій усе одно працював некоректно: постійно перезавантажувався, систематично зникав зв’язок із реєстратором.
Нещодавно прошивку знову оновили — змінився інтерфейс, але з’явилися нові незручності: при заповненні хмарного сховища (платного плану за $9,99) незрозуміло, як видалити всі відео одночасно — це можливо лише по одному, що займає надто багато часу; під час перегляду відео постійно вибиває із застосунку; деякі відеофайли взагалі не відкриваються.
Добрий день! Дякуємо за зворотній звязок. Ваші складнощі цілком можливо виправити.
На коробці Вашого пристрою є чорна наліпка - пломба імпортера. Зателефонуйте за вказаним там номером і спеціалісти імпортера допоможуть розібратися з усіма питаннями.