З 1972 року в цій сім'ї «Казале» народилася ідея привнести любов до нашої землі та її продуктів на столи в усьому світі. 1972 рік — це рік народження компанії Dispac srl, ідеї, що народилася майже на тридцять років раніше через пристрасть сім'ї до своєї землі «il Tavoliere di Puglia». Земля багата історією, природою й культурою гарної їжі. Засновник Dispac Джузеппе ді Фідіо успадкував від свого батька Еудженіо ді Фідіо, юриста-дослідника та пристрасного фермера, успішну ферму зі старовинним фермерським будинком у центрі. Пристрасть утілюється, коли постає бажання об'єднати місцеві традиції й технології, і в такий спосіб народжується Dispac. Фактично, те, що йде далі, — майже обов'язковий крок, щоб завершити шлях ланцюжка постачання, що веде від землі до кінцевого споживача, через перетворення і збереження найкращих продуктів з використанням методів, розроблених після багатьох років досвіду. Dispac втілює в життя цю мрію про експорт добра та традицій нашої землі в усьому світі, що триває з трьома дітьми власника в поточному проєкті. Ми говоримо про ідею, проєкт, тому що нам подобається думати про щось, що постійно розвивається, перебуває в русі, постійному рості, що ніколи не припиняється. Ключові моменти цього проєкту — любов до своєї землі, увага до найкращих продуктів, наших клієнтів і нашого професіоналізму. Фактично, гордістю нашого виробництва є оливки Bella di Cerignola, вирощені на нашій фермі площею 50 гектарів з обережністю й увагою, щоб вибрати найкращий продукт, який ми можемо запропонувати нашим клієнтам. Але маємо гарантію якості всієї нашої сировини, від овочів на грилі до «італійських» сушених помідорів і різних пропонованих страв. Звісно, увага до сировини не змусила нас забути про важливість третього ключового чинника для досягнення 100% початкового проєкту, який лежить в основі нашої компанії. Клієнт завжди перебуває в центрі нашого проєкту, задоволення потреб клієнта є фундаментальним, і для досягнення успіху треба ретельно вивчити еталонні ринки, не забуваючи про індивідуальність, представлену різними національними та місцевими реаліями. І ось ми підійшли до останнього пункту — професіоналізму. Тільки оточивши себе кваліфікованим персоналом, ми зможемо домогтися безперервності, щоб втілити всі пункти первинної ідеї. Підтримка безперервного діалогу між різними етапами, які виникають від розробки нового продукту до втілення, продажу та задоволення кінцевого споживача.
Мікс чорних і зелених оливок без кісточок у розсолі з високоякісної соняшникової олії, натурального винного оцту, ароматичних трав і спецій. У цьому розсолі оливки зберегли свої природні форму та колір, натуральний смак і щільну пружну консистенцію. Оливки можна подавати як окрему закуску — їх смак прекрасно поєднується з вином. Оливки дуже широко застосовуються в кулінарії: в м'ясних і рибних стравах, під час приготування птиці, салатів, піци й багатьох інших страв.
Енергетична цінність і харчова цінність на 100 г: 108 ккал, білки — 1,2 г, жири — 11, вуглеводи — 1 г
Склад: чорні та зелені оливки, у різних пропорціях, соняшникова олія, винний оцет, сіль, зелень, спеції, регулятор кислотності: лимонна кислота, антиоксидант: L-аскорбінова кислота
Відгуки покупців 1