- Антон НікітченкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
не открывается установщик logitech g hub
- Ольга ПротченкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня. Перестало крутитися колесо миші. Чи є це гарантійним випадком?
- Представник постачальника
Доброго дня, Ольга! Радимо звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11 або за посиланням посиланняСпеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.
- Копійка ВладиславВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий
Періодично з'являются дабл кліки, мишці 5 місяців, чи можна її ще сдати по гарантії?
- Експерт Rozetka
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Зверніться, будь ласка, в сервісний центр. З більш детальною інформацією про гарантійне обслуговування Ви можете ознайомитися перейшовши за посиланням . У разі виникнення додаткових питань зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням.
- ТимурВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий
користувався мишкою вже як 2 роки, ідеальний стан, але є проблеми з колесом, як це вирішити? чи можна замінити мишку на нормальну чи ні? кому звертатися
- РусланВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
і року не пропрацювала,з'явився даблклік на лівій кнопці,куди звертатись за допомогою ?
- Алексей Гончаров
Така сама ситуація, підкажіть куди можна звернутись з даною проблемою
- Представник постачальника
Доброго дня! Шкода, що у вас трапилась така ситуація. Прохання звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.
- НикитаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Хотел бы обратиться к описанию товара.А описание точно за г102 или с г305?Сказано что у нее два режима, а именно беспроводной и проводной, и что в ней есть аккумулятор.Поменяйте описание, а то не знающие могут и повестись
- Максим РінісВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Вітаю. У цієї миші можна забіндити усі три кнопки?
- Копійка ВладиславВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий
Який тут сенсор стоїть?
- Женя Харченкко
8000 дипиай
- Назар ПолякВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Ліловий
Який додаток щоб настроїти мишку?
- Іван Качан
Logitech G HUB
- ОльгаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий
Колесико працює лише від натиску, як змінити його налаштування?
- ВаняВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня, я почав скачувати Logitech G hub, коли йшла установка з'явився синій екран і помилка "Your device ran into a problem and needs to restart. Що робити в такому випадку і як вирішити цю проблему?
- Іван Качан
Рекомендую перевірити ваш HDD диск на справність за допомогою спеціального софту. Якщо з ним все добре, тоді скоріш за все справа в операційній системі.
- Валерий КомарВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Ліловий
Доброго дня, користуюся цієї мишкою вже місяць, все було добре але сьогодні перестав працювати сенсор нормально.
Куди мені звертатися?- Представник постачальника
Доброго дня, Валерій! Шкода, що у вас трапилась така ситуація. Прохання звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.
- Роман МиколенкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Хочу цю мишку, так як багато знайомих її рекомендують до покупки, але поскільки це буде моє перша мишка із розряду "преміум"(для мого гаманця), то мушу поставити питання:
1) Яка в неї гарантія і що входить у гарантійні випадки?
2) В мене відносно великий обхват лодоні, тому цікаво, чи небуде вона замалою для мене
3) Там нормальний сенсор?
Дуже очікую вашої відповіді - инфВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Вопрос к представителю. Дабл клик идёт как гарантийный случай? Если да, то куда нужно обратиться?
- Представник постачальника
Доброго дня! Ви можете звернутися до офіційного сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.
- Тимофій Мальцев
Там проходит дабл клик
- Артем КовальчукВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий
Какой тут сенсор?
- Представник постачальника
Добрий день, Артем! Миша Logitech G102 Lightsync має оптичний тип сенсора. Бажаємо зробити вдалий вибір!
- Владислав Андриец
Mercury сенсор здесь
- Игорь Сторчило
Точно не Меркури)
- МаринаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий
Здравствуйте. Подсветка RGB?
- Андрій
Так. 16.8млн відтінків
- КостяВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Скажите пожалуйста, ножки у мишки тефлоновые?
- GutyxxВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий
Добрий вечір до якого числа буде знижка на мишку?
- Владлен ПашковскийВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Ліловий
Хотелось бы узнать это сто процентный оригинал или какая нибудь реплика*?
- Представник бренду
Доброго дня, Владлен! Розетка є офісійним представником бренду LOGITECH, товар оригінальний. Дякуємо за вашу зацікавленість технікою нашого бренду та бажаємо вдалих покупок!
- Максим ГапонВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Здравствуйте заказать недавно снова эту мишку но теперь высота отрива вместо 1мм имеет все 10мм как это исправить?
- Максим ГапонВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Здравствуйте, заказать недавно снова эту мишку но теперь высота отрива вместо 1мм имеет все 10мм как это исправить?
- АндрійВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий
Здравствуйте, что делать если мышь перестала работать? механических повреждений нету, никогда не бил свою мышь. Покупал 3 февраля этого года и как для такого бренда она прожила мало
- Представник бренду
Доброго дня, Андрій! Шкода, що у вас трапилась така ситуація. Прохання звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.
- Наталія ЛипникВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий
Доброго дня, у мене така проблема що на миші та коробці різні серійній номери, як мені поміняти мишу з однаковими серійними номерами
- Олег
Ніяк.
Всі миші від лоджиків мають два серійники (1-й на миші, 2-й на коробці).
Це норма. - Представник бренду
Доброго дня, Наталія! Оригінальний товар Logitech завжди має різні серійні номери на пакуванні та на виробі. Це обумовлено виробничими стандартами виробника. Бажаємо комфортного використання!
- Владимир ВавилоновВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
В мышке перестало работать колёсико, до конца гарантии 2 месяца. Что нужно чтобы её приняли в сц?
- Представник бренду
Доброго дня, Володимир! У разі виявлення несправностей прохання звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.
- Владислав ШеметВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Коли буде в наявносі в чорній мишки?
- Владислав ЩербакВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий
Доброго дня. Близько 7 місяців тому придбав цю мишку. Наразі з'явились проблеми, ліва клавіша іноді робить дві кліки замість одного, іноді неможливо зажати (Щоб перетягнути файл), знову ж таки, вона проклікує. Окрім цього, погано працює колесо. Чи можу я звернутись за сервісною допомогою по гарантії, та куди саме? Гарантійний талон, та вся комплектація в наявності, окрім наклейки logitech.
Також, чомусь серійний номер Талону та Упаковці відрізняється від того, що на самій мишці. Завчасно дякую :3- Представник бренду
Доброго дня, Владислав! Шкода, що у вас трапилась така ситуація. Ви можете звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання. Стосовно серійних номерів, оригінальний товар Logitech завжди має різні серійні номери на пакуванні та на виробі. Це обумовлено виробничими стандартами виробника.
- Никита СухихВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
коли будут в наявності?
- Представник бренду
Доброго дня! Орієнтовно на наступному тижні, з 25.09.23р.Дякуємо за вашу зацікавленість технікою нашого бренду!
- Леонід ЛевченкоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Миша підключається до G hub?
- Никита СухихВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Блакитний
Купил мышку в 27.03.2023, сейчас 26.08.2023 Боковая клавиша начала даблкликать и странно реагировать на клики, мышка не вскрывалась, пломбы на месте. Все дело во в механизме внутри. Гарантия мышки 24 месяца, есть коробка, чек,подходит ли эта поломка внутри мышки под бесплатный ремонт в сервисном центре розетк?
- Олег ШвецВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
заказали мышку выбрали оплатить сразу в итоге деньги не снялись но заявке пришло оформлена на
- Олексій
Можете спробувати скасувати і перезамовити.
- Петя ДацьоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Чи повинна йти в комплекті наклейка lg? в моїй коробці її не було
- Артем
має бути
- ГістьВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Доброго дня, мені потрібно змінити оплату на безготівкову
- Давид СербаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Ліловий
На ній взагалі можливо налаштувати LOD якщо так то як це зробити????
- Переваги:
- є
- Недоліки:
- Високий LOD
- да
скачай Logitech GHUB там можно
- НікітаВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий
Почему мышку нельзя настроить в G-hub?
- Владимир Велигоша
Не получилось настроить мышь?
- Максим ПогорілийВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Чи можливо змінити підсвітку?
- Uniquad
так за допомогою ПЗ який можна скачати на офіційному сайті
- Леша НецветаевВідгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний
Почему у меня в комплекте не хватает стикера Logitech?
- Макс Чайковсбкий
Так само без стікера