Третє дихання

Питання покупців про Миша Logitech G102 Lightsync USB Black (910-005823)

Код:  213709267
Цікавить додаткова інформація?
  • Антон Нікітченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    не открывается установщик logitech g hub

  • Ольга Протченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Доброго дня. Перестало крутитися колесо миші. Чи є це гарантійним випадком?

    • Представник постачальника

      Доброго дня, Ольга! Радимо звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11 або за посиланням посиланняСпеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.

  • Копійка Владислав
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий

    Періодично з'являются дабл кліки, мишці 5 місяців, чи можна її ще сдати по гарантії?

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня!
      Дякуємо за звернення.
      Зверніться, будь ласка, в сервісний центр. З більш детальною інформацією про гарантійне обслуговування Ви можете ознайомитися перейшовши за посиланням . У разі виникнення додаткових питань зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням.

  • Тимур
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий

    користувався мишкою вже як 2 роки, ідеальний стан, але є проблеми з колесом, як це вирішити? чи можна замінити мишку на нормальну чи ні? кому звертатися

  • Руслан
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    і року не пропрацювала,з'явився даблклік на лівій кнопці,куди звертатись за допомогою ?

    • Алексей Гончаров

      Така сама ситуація, підкажіть куди можна звернутись з даною проблемою

    • Представник постачальника

      Доброго дня! Шкода, що у вас трапилась така ситуація. Прохання звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.

  • Никита
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Хотел бы обратиться к описанию товара.А описание точно за г102 или с г305?Сказано что у нее два режима, а именно беспроводной и проводной, и что в ней есть аккумулятор.Поменяйте описание, а то не знающие могут и повестись

  • Максим Рініс
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Вітаю. У цієї миші можна забіндити усі три кнопки?

  • Копійка Владислав
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий

    Який тут сенсор стоїть?

    • Женя Харченкко

      8000 дипиай

  • Назар Поляк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Ліловий

    Який додаток щоб настроїти мишку?

    • Іван Качан

      Logitech G HUB

  • Ольга
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий

    Колесико працює лише від натиску, як змінити його налаштування?

  • Ваня
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Доброго дня, я почав скачувати Logitech G hub, коли йшла установка з'явився синій екран і помилка "Your device ran into a problem and needs to restart. Що робити в такому випадку і як вирішити цю проблему?

    • Іван Качан

      Рекомендую перевірити ваш HDD диск на справність за допомогою спеціального софту. Якщо з ним все добре, тоді скоріш за все справа в операційній системі.

  • Валерий Комар
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Ліловий

    Доброго дня, користуюся цієї мишкою вже місяць, все було добре але сьогодні перестав працювати сенсор нормально.
    Куди мені звертатися?

    • Представник постачальника

      Доброго дня, Валерій! Шкода, що у вас трапилась така ситуація. Прохання звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.

  • Роман Миколенко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Хочу цю мишку, так як багато знайомих її рекомендують до покупки, але поскільки це буде моє перша мишка із розряду "преміум"(для мого гаманця), то мушу поставити питання:
    1) Яка в неї гарантія і що входить у гарантійні випадки?
    2) В мене відносно великий обхват лодоні, тому цікаво, чи небуде вона замалою для мене
    3) Там нормальний сенсор?
    Дуже очікую вашої відповіді

  • инф
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Вопрос к представителю. Дабл клик идёт как гарантийный случай? Если да, то куда нужно обратиться?

    • Представник постачальника

      Доброго дня! Ви можете звернутися до офіційного сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.

    • Тимофій Мальцев

      Там проходит дабл клик

  • Артем Ковальчук
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий

    Какой тут сенсор?

    • Представник постачальника

      Добрий день, Артем! Миша Logitech G102 Lightsync має оптичний тип сенсора. Бажаємо зробити вдалий вибір!

    • Владислав Андриец

      Mercury сенсор здесь

    • Игорь Сторчило

      Точно не Меркури)

  • Марина
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий

    Здравствуйте. Подсветка RGB?

    • Андрій

      Так. 16.8млн відтінків

  • Костя
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Скажите пожалуйста, ножки у мишки тефлоновые?

  • Gutyxx
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий

    Добрий вечір до якого числа буде знижка на мишку?

  • Владлен Пашковский
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Ліловий

    Хотелось бы узнать это сто процентный оригинал или какая нибудь реплика*?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владлен! Розетка є офісійним представником бренду LOGITECH, товар оригінальний. Дякуємо за вашу зацікавленість технікою нашого бренду та бажаємо вдалих покупок!

  • Максим Гапон
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Здравствуйте заказать недавно снова эту мишку но теперь высота отрива вместо 1мм имеет все 10мм как это исправить?

  • Максим Гапон
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Здравствуйте, заказать недавно снова эту мишку но теперь высота отрива вместо 1мм имеет все 10мм как это исправить?

  • Андрій
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий

    Здравствуйте, что делать если мышь перестала работать? механических повреждений нету, никогда не бил свою мышь. Покупал 3 февраля этого года и как для такого бренда она прожила мало

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрій! Шкода, що у вас трапилась така ситуація. Прохання звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.

  • Наталія Липник
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий

    Доброго дня, у мене така проблема що на миші та коробці різні серійній номери, як мені поміняти мишу з однаковими серійними номерами

    • Олег

      Ніяк.
      Всі миші від лоджиків мають два серійники (1-й на миші, 2-й на коробці).
      Це норма.

    • Представник бренду

      Доброго дня, Наталія! Оригінальний товар Logitech завжди має різні серійні номери на пакуванні та на виробі. Це обумовлено виробничими стандартами виробника. Бажаємо комфортного використання!

  • Владимир Вавилонов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    В мышке перестало работать колёсико, до конца гарантии 2 месяца. Что нужно чтобы её приняли в сц?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Володимир! У разі виявлення несправностей прохання звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.

  • Владислав Шемет
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Коли буде в наявносі в чорній мишки?

  • Владислав Щербак
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий

    Доброго дня. Близько 7 місяців тому придбав цю мишку. Наразі з'явились проблеми, ліва клавіша іноді робить дві кліки замість одного, іноді неможливо зажати (Щоб перетягнути файл), знову ж таки, вона проклікує. Окрім цього, погано працює колесо. Чи можу я звернутись за сервісною допомогою по гарантії, та куди саме? Гарантійний талон, та вся комплектація в наявності, окрім наклейки logitech.
    Також, чомусь серійний номер Талону та Упаковці відрізняється від того, що на самій мишці. Завчасно дякую :3

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владислав! Шкода, що у вас трапилась така ситуація. Ви можете звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання. Стосовно серійних номерів, оригінальний товар Logitech завжди має різні серійні номери на пакуванні та на виробі. Це обумовлено виробничими стандартами виробника.

  • Никита Сухих
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    коли будут в наявності?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Орієнтовно на наступному тижні, з 25.09.23р.Дякуємо за вашу зацікавленість технікою нашого бренду!

  • Леонід Левченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Миша підключається до G hub?

  • Никита Сухих
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Блакитний

    Купил мышку в 27.03.2023, сейчас 26.08.2023 Боковая клавиша начала даблкликать и странно реагировать на клики, мышка не вскрывалась, пломбы на месте. Все дело во в механизме внутри. Гарантия мышки 24 месяца, есть коробка, чек,подходит ли эта поломка внутри мышки под бесплатный ремонт в сервисном центре розетк?

  • Олег Швец
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    заказали мышку выбрали оплатить сразу в итоге деньги не снялись но заявке пришло оформлена на

    • Олексій

      Можете спробувати скасувати і перезамовити.

  • Петя Дацьо
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Чи повинна йти в комплекті наклейка lg? в моїй коробці її не було

    • Артем

      має бути

  • Гість
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Доброго дня, мені потрібно змінити оплату на безготівкову

  • Давид Серба
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Ліловий

    На ній взагалі можливо налаштувати LOD якщо так то як це зробити????

    Переваги:
    є
    Недоліки:
    Високий LOD
    • да

      скачай Logitech GHUB там можно

  • Нікіта
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Білий

    Почему мышку нельзя настроить в G-hub?

    • Владимир Велигоша

      Не получилось настроить мышь?

  • Максим Погорілий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Чи можливо змінити підсвітку?

    • Uniquad

      так за допомогою ПЗ який можна скачати на офіційному сайті

  • Леша Нецветаев
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Чорний

    Почему у меня в комплекте не хватает стикера Logitech?

    • Макс Чайковсбкий

      Так само без стікера

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image