Бізнес-трамплін. Проєкт підтримки малого бізнесу

Бізнес-трамплін. Проєкт підтримки малого бізнесу

500 000 гривень на власну справу: хто переміг у проєкті «Бізнес-трамплін»
25 вересня в Києві відбувся фінал проєкту підтримки малого бізнесу «Бізнес-трамплін». У форматі краш-тесту учасники презентували свій продукт і бізнес-план перед журі, до складу якого ввійшли Владислав Чечоткін, Віра Платонова, Андрій Федорів, Олег Гороховський та Вікторія Тігіпко. Імена переможців були оголошені під час церемонії нагородження того ж дня у прямому ефірі на офіційній сторінці ROZETKA у Facebook.
Захист проєктів перед журі та репортаж із фіналу можна переглянути у спеціальному випуску FEDORIV VLOG, присвяченому «Бізнес-трампліну».
За рішенням журі переможцями проєкту «Бізнес-трамплін» стали:
1 місце — 500 000 грн — «Українські в'ялені помідори»;
2 місце — 350 000 грн — дитячі тату з доповненою реальністю TATTon.me;
3 місце — 200 000 грн — поділили між собою два учасники: звукоізольована переговорка Silentbox і товари для дому Woodstuff. Вони отримали по 100 000 грн.
Спеціальні призи від журі у розмірі 200 000 грн отримав музей у темряві «Третя після опівночі» та дві технологічні компанії: біонічні протези Esper Bionics і розумні технології для теплиць Agrolabs.
«Якби ми мали таку можливість, то нагородили б не лише десятьох фіналістів, а й усі проєкти, що подалися на участь у “Бізнес-трампліні”. Але є умови конкурсу і здорова конкуренція, завдяки якій учасники будуть розвиватися швидше, — коментує співзасновник і CEO ROZETKA Владислав Чечоткін. — Усім, хто тільки починає будувати свій бізнес, я хочу сказати: немає першого, другого, третього або п’ятнадцятого місця. Є підприємства, які працюють, і банкрути. Якщо ти працюєш та рухаєшся вперед, хоч навіть і повільно, ти вже переможець. Я пишаюся тим, скільки талановитих, перспективних підприємців нас оточують, і впевнений, що багато хто з них стане великим бізнесом. Я був радий побачити таких у “Бізнес-трампліні”».
«Переможці проєкту ”Бізнес-трамплін” не лише отримали кошти на розвиток власної справи чи можливість повчитися у бізнесменів-практиків. Вони вже заявили про себе на всю країну, знайшли тисячі поціновувачів, а дехто — навіть інвесторів, — коментує Віра Платонова, старша віцепрезидентка Visa в Україні, Грузії, країнах СНД та Південно-Східної Європи. — Мене надихнули фіналісти проєкту — їхній драйв, ідеї та цілеспрямованість. Хочеться вірити, що участь в конкурсі і ця перемога стане для них ще одним кроком для подальшого успішного розвитку власної справи».
«Я щиро вдячний усім, хто створив і організував цей конкурс. “Бізнес-трамплін” дав можливості, яких мені бракувало для стрімкого розвитку власної справи, — говорить Андрій Бігленко, засновник виробництва “Українські в’ялені помідори”. — На отримані кошти я планую купити розробку українського вченого, яка допоможе в’ялити овочі за допомогою енергії сонця. Завдяки цьому я зможу швидше розвиватись і створювати більший попит на продукцію місцевих фермерів».
Також 6 фіналістів отримали сертифікати на навчання в інноваційній школі бізнесу Unit School of Business.
«Усі фіналісти амбітні, вони вже реалізувались як підприємці. Та без постійного навчання й удосконалення власникам бізнесу не обійтись, — говорить Артем Макеєв, СЕО Unit School of Business. — Саме тому ми подарували шістьом учасникам можливість навчатися в нашій школі за інтенсивною практичною програмою, що прокачає їхній бізнес. За 8 тижнів студенти пропрацюють основні напрями: бізнес-модель, стратегія, маркетинг і продажі, фінанси, менеджмент і командна робота».
На початку серпня компанії ROZETKA і Visa запустили проєкт «Бізнес-трамплін», щоб підтримати представників малого українського бізнесу. Було отримано 1218 заявок від учасників конкурсу. Експерти проєкту відібрали 30 номінантів, що стали учасниками відкритого народного голосування на сайті «Українська правда». За тиждень українці віддали 144 000 голосів і визначили топ-10 фіналістів проєкту «Бізнес-трамплін».
Фінал проєкту підтримки малого бізнесу
«Бізнес-трамплін»
6 серпня ROZETKA і Visa запустили «Бізнес-трамплін». Усього за тиждень надійшло 1218 заявок від представників українського малого бізнесу: виробників товарів і фермерів, освітніх порталів і розробників.
На другому етапі команда проєкту визначила топ-30 брендів, які стали учасниками всеукраїнського голосування на сайті «Українська правда». 20-27 серпня Україна обирала топ-10 фіналістів.
Про кожного фіналіста ми зняли відеоролик для соцмереж, щоб розказати всій Україні про амбітні, креативні та важливі бізнеси.
Імена переможців будуть оголошені 28 вересня у спецвипуску Fedoriv Vlog, присвяченому «Бізнес-трампліну». У форматі краш-тесту десятеро фіналістів презентують свій продукт і бізнес-план перед журі, до складу якого увійшли:
підприємець, співзасновник та CEO ROZETKA
старша віцепрезидентка Visa у країнах СНД та Південно-Східної Європи
засновник і CEO FEDORIV GROUP
співзасновник monobank
засновниця та керівна партнерка венчурного фонду TA Ventures, співзасновниця жіночого бізнес-ком’юніті WTECH
Переможці отримають:
1 місце
2 місце
3 місце
4 місце
5 місце
Інші п’ятеро фіналістів отримають сертифікат на навчання в Unit School of Business.
Топ-10 фіналістів проєкту «Бізнес-трамплін»
Кар’єрний портал Happy Monday
Анна Мазур створила медіаресурс із вакансіями найкращих роботодавців країни. Тут можна не просто побачити опис вакансії, а й знайти повну інформацію про компанію: хто в ній працює, як оформлений офіс, і навіть яка атмосфера панує в колективі. А ще знайти для себе навчальні курси, книжки та корисну інформацію про кар’єрний розвиток.
На що витратять 500 000 грн
Наразі команда Happy Monday більшість операцій виконує вручну. Щоб збільшити кількість вакансій та продажів на сайті, потрібно автоматизувати процеси.
Дитячі тату з доповненою реальністю TATTon.me
Микита й Ксенія Фурсови створили до дня народження сина перебивні тату, а потім вирішили втілити цю ідею в бренд TATTon.me. Тепер татуюванням із зображенням картин, морозива, квітів або тварин прикрашають себе діти й дорослі. А завдяки спеціальному застосунку і доповненій реальності персонажі TATTon.me оживають.
На що витратять 500 000 грн
Хочуть зробити всіх звірят тривимірними та розумними. Персонажі розповідатимуть дітям про себе: де вони живуть, чим харчуються. І навіть допомагатимуть вчити англійську.
Розумні технології для теплиць Agrolabs
Максим Горінов та Михайло Лазаренко створили Agrolabs, щоб вивести вирощування рослин на новий рівень. Розумні пристрої збирають дані про стан рослин та ґрунту в теплицях, а спеціальні датчики допомагають забезпечити оптимальне запилення та отримувати просто космічний врожай.
На що витратять 500 000 грн
На запуск серійного виробництва, щоб виготовляти вдесятеро більше датчиків запилення.
Біонічні протези Esper Bionics
Дмитро Газда і команда розробників поставили собі за мету повернути людей з ампутованою кінцівкою до активного життя. Для цього вони створюють технологічну роборуку з інтуїтивним керуванням. Такий протез запам’ятовує рухи, характерні для його носія, та відтворює їх.
На що витратять 500 000 грн
Esper Bionics вже успішно встановили перший протез. Виграш їм потрібен, щоб оновити обладнання та запустити серійне виробництво.
«Українські в’ялені помідори»
Андрій Бігленко вперше спробував в’ялені томати в Європі. Повернувся в Херсон і вирішив створити сімейне виробництво «Українські в’ялені помідори». Родина використовує томати, вирощені місцевими фермерами, та міксує їх зі спеціями та олією. Виходить 10 різних смаків: без цукру, оцту та зайвих домішок.
На що витратять 500 000 грн
Хочуть купити установку, що в’ялить помідори за допомогою сонячного світла. У ній також можна буде готувати диню, персики, баклажани, тож «Українські в’ялені помідори» зможуть запустити нові лінійки продуктів.
Звукоізольована переговорка Silentbox
Брати Святослав та Євген Сербіни створили офісні переговорки, що допомагають ізолюватися від шуму, зосередитися та займатися власними справами, не заважаючи іншим. Кабіни Silentbox коштують у 2-3 рази дешевше, ніж закордонні аналоги, але не поступаються якістю.
На що витратять 500 000 грн
Придбають верстат для фрезерування фанери. Це допоможе на 30% зменшити собівартість переговорок і прискорити їхнє виготовлення.
Cервіс сонячних електростанцій SUNSAY Energy
Дмитро та Сергій Зінкевичі за два роки створили понад 50 проєктів по всій Україні. Брати встановлюють електростанції, що зігрівають оселі та живлять підприємства. Вони дозволяють заощаджувати природні ресурси та навіть заробляти на використанні сонячної енергії.
На що витратять 500 000 грн
Придбають обладнання та програмне забезпечення для проєктування електростанцій під потреби конкретного бізнесу.
Музей у темряві «Третя після опівночі»
Аліна Марненко та Володимир Дідус вирішили зруйнувати бар’єри між незрячими та зрячими людьми — і створили музей у темряві. Команда незрячих гідів допомагає відвідувачам музею за півтори години екскурсії прожити звичайний день людини, яка не бачить. Навчитися сприймати світ серцем: через дотики, запахи, звуки й відчуття.
На що витратять 500 000 грн
Команда хоче відкрити другий музей — у Львові. Музей зможе працевлаштувати незрячих людей у новому місті та зруйнувати бар’єр перед невідомим для ще більшої кількості людей.
Дитяча постільна білизна, що розповідає казки, КАЙКА
Кирило та Майя Проскурні створили постіль, яка розповідає казки, і цим полегшили життя тисячам батьків. Потрібно лише навести смартфон на QR-код — і з подушки чи ковдри лунатиме чарівна історія чи колискова. Кирило та Майя самі малюють ілюстрації та вигадують казки.
На що витратять 500 000 грн
Отримані кошти витратять на принтер, бо зараз їм доводиться замовляти друк на тканині в Туреччині. Так вони зможуть зробити кожен комплект втричі дешевшим і доступним для кожної родини.
Товари для дому Woodstuff
Алла та Ігор Сенчило відроджують давню українську традицію прикрашати оселю посудом і декором із деревини. Woodstuff створили власну технологію шліфування та покриття посуду, щоб зробити його стійким до води і придатним для повсякденного використання. Дизайн посуду та декору подружжя розробляє самотужки.
На що витратять 500 000 грн
Подружжя мріє придбати машину для автоматичного вирізання з дерева та верстат для шліфування.
«Бізнес-трамплін»: розкажіть про свій бізнес на всю країну та отримайте 500 000 гривень на розвиток власної справи
ROZETKA та Visa запускають проєкт підтримки малого бізнесу. Ми хочемо, щоб у цей непростий час найкращі українські компанії могли рухатися вперед, розвиватися та відчувати підтримку.
Наша мета — не лише знайти такі компанії та розповісти їхні історії на всю Україну, але й допомогти їм прискоритися.
Саме для цього ми створили «Бізнес-трамплін».
Для кого цей проєкт
Ви — власник малого бізнесу? Розкажіть про свій продукт і доведіть, що саме ваша справа заслуговує на підтримку.
Подати заявку може будь-який представник українського малого бізнесу, виробництва або сервісу.
Ми запрошуємо до участі всіх: від виробників меду та меблів до видавництв і розробників софту.
Як стати учасником проєкту
Підготувати пост з фото чи відео, у якому розповісти про себе, свій продукт і перспективи розвитку бізнесу. Пояснити, чому саме ваша компанія заслуговує на підтримку та як отримані у проєкті кошти допоможуть їй злетіти.
Викласти пост на своїй сторінці чи сторінці свого бренду в Instagram або Facebook, тегнути через @ офіційні сторінки ROZETKA та Visa.
Заповнити заявку до 15 серпня та надати згоду на обробку персональних даних.
Етапи проєкту
6-15 серпня. Відбір учасників у соціальних мережах
Представники малого бізнесу публікують на сторінках бренду у соцмережах фото або коротке відео, розповідають про себе, свій продукт і перспективи розвитку бізнесу. Також учасники мають заповнити заявку на участь у проєкті.
16 серпня. Визначення топ-30
Команда проєкту відбирає 30 учасників, відео- або фотовізитівка яких була найбільш переконливою і відповідала вимогам, зазначеним в офіційних правилах проєкту.
20-27 серпня. Відкрите голосування за топ-10 учасників
Топ-30 номінантів потрапляють у спеціальний проєкт на сайті «Українська правда» — для голосування широкої аудиторії. Читачі «Української правди» оберуть 10 найкращих проєктів.
25 вересня. Краш-тест від журі та зйомки у Fedoriv Vlog
Про десятку фіналістів буде знято відеопроєкт, який виходитиме на офіційних сторінках ROZETKA та Visa у соціальних мережах.
Окрім цього, топ-10 будуть запрошені на краш-тест свого бізнесу перед професійним журі. Презентації будуть зняті командою Fedoriv Vlog і ляжуть в основу спеціального випуску, присвяченого проєкту.
28 вересня. Оголошення переможців
На сторінці проєкту з’являться імена п'ятьох переможців, яких обере журі. Вони отримають кошти на розвиток своєї справи:
Професійне журі обиратиме переможців за такими критеріями:
  • має чітке позиціювання на ринку та ідею;
  • виготовляє якісний продукт чи надає послуги в Україні;
  • має прописаний план розвитку бізнесу;
  • компанія планує зацифрувати процеси та впроваджувати нові технології (або вже це робить).