Питання покупців про Пилосос без мішка RZTK Cyclone EVO Purple C180PR

Код:  347515248
Цікавить додаткова інформація?
  • Андрій
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Хороший пилосос, потужний. Не очікував за такі кошти що буде все ок. Зручно чистити резервуар длясміття

    • Представник бренду

      Вітаємо, Андрію! Дякуємо за вибір RZTK та корисний відгук. Користуйтесь із задоволенням! Бажаємо впевненої та довготривалої експлуатації!

  • Антон
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день, де можна придбати таке кріплення для труби?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Антоне! Якщо на даний товар, який Ви придбали, ще діє гарантія, то рекомендуємо звернутися на сервіс. Для вирішення питань, пов'язаних з гарантійним обслуговуванням, просимо Вас виконати наступні кроки: Перейдіть за посиланням: help.rozetka.com.ua/hc/uk/articles/360043587771. Ознайомтеся з інформацією щодо гарантії. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

    • Антон

      А якщо гарантія не діє вже, то де взяти?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Антоне! Найближчим часом Вам зателефонує наш спеціаліст та надасть консультацію стосовно даного питання

  • Алена Косюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Подскажите сам фильтр просто промыть водо

    • Представник бренду

      Добрий день, Альоно! Дякуємо за зацікавлення брендом RZTK та Ваше питання. Фільтри можна промити чистою теплою водою, після чого необхідно дати їм добре висохнути перед наступним використанням ;) При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Світлана Никифоренко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Здравствуйте. Подскажите где найти фильтры на этот пылесос хочу купить

    • Представник бренду

      Добрий день, Світлано! Дякуємо за зацікавлення брендом RZTK та Ваше питання. Сумісні фільтри розміщенні в розділі "Характеристики", на сторінці товару.
      посилання
      посиланняПри виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Наталія Товстоп'ят
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день! В червні придбали Пилосос без мішка RZTK Cyclone EVO Purple C180PR. Коли вперше користувались все було добре. Але, під час другого (нетривалого) використання пилосос просто вимкнувся. Намагались ще включати - працює 2-3 хв. Які наші подальші дії? Адже непрацюючий він не потрібен.

    • Представник бренду

      Вітаємо, Наталіє! Нам шкода, що виникла така ситуація. Наразі рекомендуємо звернутися до сервісного центру для діагностики та усунення несправності або ж у випадку неможливості ремонту - обмін на новий прилад чи повернення коштів. Детальніша інформація за посиланням: посиланняПри виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Олександр Бут
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Задымил мотор
    Куда обратиться?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Для вирішення питань, пов'язаних з гарантійним обслуговуванням, просимо Вас виконати наступні кроки: Перейдіть за посиланням: help.rozetka.com.ua/hc/uk/articles/360043587771. Ознайомтеся з інформацією щодо гарантії. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, зателефонуйте на гарячу лінію RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Павло Соколов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Й досі ніхто не відповів з приводу запчастини

    • Представник бренду

      Добрий день, Павле! Дякуємо за вибір бренду RZTK та Ваш коментар. Наш співробітник зв'яжеться з Вами найближчим часом та допоможе вирішити це питання. Гарного дня!

  • Ірина Сорокіна
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день
    Підкажіть будь ласка куди звертатися,бо мій пилосос зламався,при включенні загирчав і з'явився неприємний запах.
    Купувала 29 січня 2023 року, офіційна гарантія від РОЗЕТКИ 24 місяця

    • Представник бренду

      Добрий день, Ірино! Для вирішення питань, пов'язаних з гарантійним обслуговуванням, просимо Вас виконати наступні кроки: Перейдіть за посиланням: help.rozetka.com.ua/hc/uk/articles/360043587771. Ознайомтеся з інформацією щодо гарантії. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, зателефонуйте на гарячу лінію RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

    • Ірина Сорокіна

      Дякую вам, розібралися с гарантією, сьогодні вже вітдали на ремонт, сподіваємося все вирішиться найкоротший термін

    • Представник бренду

      Добрий день! Дякуємо за вибір RZTK та Ваш відгук. З повагою, підтримка бренду.

  • Павло Соколов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня
    Скажіть будь ласка, чи є можливість замовити цю частину?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Павле! Дякуємо за те, що Ви обрали продукцію RZTK! Один із наших співробітників зв'яжеться з Вами протягом робочого дня і допоможе вирішити це питання! ;) Гарного дня!

  • Тетяна Гайова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Вітаю! Я очікую дзвінка від вашого представника вже 3-тю добу ( обіцяли протягом дня передзвонити) для вирішення проблеми, яка виникла при спробі експлуатації пилососа. Коли можна очікувати вирішення питання?

    • Представник бренду

      Добрий день, Тетяно! Приносимо Вам свої вибачення за затримку зі зворотнім зв'язком. Наш співробітник вже сконтактував з Вами. Раді, що змогли Вам допомогти.

  • Олександр Ткачук
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи можна придбати окремо ось цю (виділив на скріншоті) частину бака?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Наш співробітник зв'яжеться з Вами для вирішення даного питання. Гарного дня!

  • Анна Олейник
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня, підкажіть будь ласка, якщо він зламається в термін 24 місяці, куди звертатися у відділ розетка чи шукати сервісний цент сме цЬого виробника

    • Представник бренду

      Добрий день, Анно! Дякуємо за інтерес до бренду RZTK та Ваше питання. Якщо раптом трапиться поломка протягом строку дії гарантії, то для вирішення питань щодо гарантійного обслуговування звертайтеся за посиланням: посиланняПри виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Ксенія Калмикова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня. Зникла тяга пилососу. Використання було потягом 1- 2 разів на тиждень на площі 45 м. Підскажить будь ласка, що робити ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ксеніє! Дякуємо за вибір продукції бренду RZTK та Ваш коментар. Для усунення проблеми рекомендуємо очистити всі фільтри пилососу й, за потреби, помити HEPA фільтр, висушити і встановити на місце. При виникненні додаткових запитань телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки за номером 0800-331-319.

  • Інна Петрук
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня!
    Не можу завантажити гарантійний талон. При купівлі за готівку, видали лише видаткову накладну, все інше в кабінеті.
    Як отримати гарантійний талон?

    • Представник бренду

      Добрий день, Інно! Ми вдячні за інтерес до бренду RZTK. Для вирішення даного питання радимо звернутися до співробітників магазину, контакти за посиланням: посилання. Гарного дня!

  • Наталія Войтасик
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Пилосмок супер за свої гроші.Підкажіть, будь ласка, чи можна замовити додаткові фільтри, ці що в чаші?

    • Представник бренду

      Добрий день, Наталіє! Дякуємо за вибір продукції бренду RZTK та Ваш коментар. Так, є можливість замовити фільтри окремо. Переглянути можна за посиланням: посиланняПри виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Завжди раді допомогти!
      Гарного дня!

  • Владислав
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Здравствуйте.
    Уточните пожалуйста наружный диаметр телескопической трубки для насадок

    • Представник бренду

      Добрий день, Владиславе! Дякуємо за зацікавлення продукцією нашого бренду та Ваше питання. Зовнішній діаметр труби 34-36 мм (конус). Гарного дня!

  • Владислав
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Здравствуйте.

    Уточните пожалуйста, какой наружный диаметр телескопической трубки для насадок?

    • Представник бренду

      Добрий день, Владиславе! Дякуємо за зацікавлення продукцією нашого бренду та Ваше питання. Зовнішній діаметр труби 34-36 мм (конус). Гарного дня!

  • Олександр Галан
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Який двигун підходить до даної моделі

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Дякуємо за вибір продукції бренду RZTK та Ваше запитання. До даної моделі пилососу без мішка RZTK Cyclone EVO Purple C180PR підходить тий двигун, що йде в комплекті. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319 ми завжди раді допомогти ;) Для вирішення питань щодо гарантійного обслуговування звертайтеся за посиланням: посиланняЗ повагою, підтримка бренду.

  • Віталія Шомонка
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи можна купити новий мотор?

    • Представник бренду

      Добрий день! Можна здати на сервісне обслуговування. Для вирішення цього питання звертайтеся за посиланням: посиланняПри виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • aleksandr trofimov
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    где регулятор мощности?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр! Дякуємо за зацікавлення товарами RZTK. Регулювання сили всмоктування на корпусі пилососа немає, проте потужність можна зменшити, відкривши отвір для зниження сили всмоктування, який знаходиться на ручці шланга. Бажаємо вдалих покупок!

  • Владислава Бутко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Хочу оплатити онлайн, так як на подарунок як це зробити?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владиславо! Дякуємо за зацікавлення продукцією бренду RZTK. Стосовно питань оплати та доставки товарів зверніться, будь ласка, до чат-боту магазину "Розетка" за посиланням: посилання. Бажаємо вдалих покупок!

  • Андрій Липовець
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Скажіть будь ласка де докупить фітра на цей пилесос?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Андрію! Придбати змінні фільтри до цієї моделі пилососу можна за наступними посиланнями: посиланнята посилання. Для зручності користувачів цю інформацію вказано в розділі "Характеристики". Вдалих покупок!

  • Анастасия Лимонова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Здравствуйте,отправили пылесос на сервисное обслуживание,как узнать на какой мы стадии и долго ли еще ждать?
    Номер: PO330161169

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анастасіє! Наразі з Вами зв'язався наш спеціаліст та проконсультував з даного питання. При виникненні додаткових запитань телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319.

  • Ярослава Гетьман
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Коли буде в наявності?

    • Представник бренду

      Вітаємо Вас, Ярославе! Дякуємо за зацікавлення товарами RZTK. Продаж цієї моделі пилососу планується орієнтовно в першій половині серпня. Рекомендуємо скористатися кнопкою "Повідомити, коли з'явиться" або ж слідкувати за оновленнями на сайті. Бажаємо вдалих покупок!

  • Анна Савенко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день!
    Придбада пилосос у листопаді. Нарікань не було жодних, приємно здивувала потужність, і відповідно результат прибирання ним. Але наразі взягалі не тягне, дуже слабо і не прибирає сміття. А ще під час роботи звук змінився. Використовувся раз в тиждень на 40 квадратах. Які подальші дії???

    • Представник бренду

      Доброго дня, Анно! Дякуємо за Ваше запитання. Для усунення проблеми рекомендуємо очистити вхідний та вихідний фільтри пилососу як вказано в інструкції користувача на сторінках 7- 8. Також в разі необхідності Ви можете замінити їх на нові. Придбати додаткові фільтри можна за наступним посиланням: посиланняа також посилання. В разі виникнення запитань телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки за номером 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Олександр Клочан
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Скажіть, будь ласка, яка справжня потужність пилососу? Сьогодні забрав. Включаю на генераторі (2,5квт) кіловатний чайник - все ок, або водяний насос 1,2 кВт все ок, або старий пилосос Dirt Evil 0.8 кВт у Вас куплений - все ок! Включаю цей, і генератор аж пердить, загинається! Як так? Складається враження, що тут кіловат 2, мінімум! А написано 0.7...
    Блін, завтра поверну мабуть((. Якийсь розвод... Повертати треба в те ж відділення звідки забирав?

  • Натали Наседкина
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий ранок! Чи є оплата частинами?

  • Марина Стоян
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Купила пилосос і він взагалі не тягне, що менеі робити? Чи можна поміняти?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Марино! Дякуємо за вибір бренду RZTK. В разі проблем з експлуатацією пилососа Ви можете обміняти або ж повернути товар на будь - якій найближчій точці видачі. Актуальний перелік точок видачі, в яких працюють сервісні центри, можна переглянути за посиланням: посилання. При виникненні додаткових питань, зверніться, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

    • Володимир

      700Вт...такий не потягне

  • Богдана Петелько
    Продавець: Rozetka

    Доброго дня, підкажіть де можна купити фільтр для цього пилососу?)

    • Представник бренду

      Добрий день, Богдано! Дякуємо за інтерес до бренду RZTK та Ваше питання.
      Придбати змінні фільтри до цієї моделі пилососу можна за наступними посиланнями: вхідний фільтр: посилання; вихідний: посилання. Додатково інформацію стосовно сумісності пилососу з фільтрами вказано в розділі Характеристики. З повагою, підтримка бренду.

  • Анастасія
    Продавець: Rozetka

    Підкажіть, чи можна окремо докупити білу штучку для пилу (виділила на скріншоті)

    • Представник бренду

      Доброго дня! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Наш співробітник зв'яжеться з Вами для вирішення даного питання. Гарного дня!

  • Виктория
    Продавець: Rozetka

    Добрый день. Підкажіть будь-ласка, чи є до пилососу запасні фільтри, щоб додати до замовлення?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Вікторіє! Дякуємо за Ваше запитання та вибір бренду RZTK. Придбати змінні фільтри до цієї моделі пилососу можна за посиланням: посиланнята посилання. Бажаємо вдалих покупок!

  • Людмила Крецу
    Продавець: Rozetka

    Чи можна докупити круглі фільтри окремо?

    • Представник бренду

      Добрий день, Людмило! Дякуємо за зацікавлення продукцією бренду RZTK та Ваше питання. Рекомендуємо Вам ознайомитись із вхідним фільтром за посиланням: посилання, та з вихідним фільтром за посиланням: посиланняНа жаль, вхідного фільтра НЕРА для пилососів RZTK Cyclone EVO зараз немає, проте в наявності товар планується на початку березня. Ви можете слідкувати за оновленнями на сайті або ж скористатися кнопкою "Повідомити, коли з'явиться". Бажаємо вдалих покупок!

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image