- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня
Хочу придбати новий пилозбірник до цієї моделі, так як старий зламався
Є така можливість?Добрий день, Марино! Для уточнення наявності та можливості надання відповідного елемента конструкції, будь ласка, зверніться за телефоном гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий День. Пилосос придбала в жовтні минулого року. На разі вийшов з ладу. Ще діє гарантія. Куди я можу звернутись?
Добрий день, Тетяно! Зверніться, будь ласка, за сервісним обслуговуванням до найближчої точки видачі ROZETKA або скористайтесь інформацією у наступному матеріалі:
посилання
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Чогось дуже слабо затягує сміття
Добрий день, Юліє! Рекомендуємо перевірити правильність фіксації усіх складових пилососа, а також очистити наявні фільтри. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Чи можна у вас замовити фільтр? Випадково викинули при чистці
Знайшов що він був у продажу але зараз не має у наявності. Підскажіть, коли зʼявиться?
Добрий день, Владиславе! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Вітаю. Чи дійсно можна промивати водою фільтр , адже він паперовий ?
Добрий день, Ольго! Так, Ви можете промивати HEPA-фільтр проточною водою, проте спочатку видаліть з нього пил і бруд. Важливо: не тріть фільтр щіткою і не використовуйте мийні засоби. Після миття обов’язково просушіть фільтр, перш ніж повернути його назад у прилад. Дякуємо за вибір продукції ТМ RZTK!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Здрастуйте. Пилосос працює, але пластик вже розсохся від часу, поламалось місце кріплення насадки для всмоктування. Питання. Чи можна окремо купити пластмасову зелену колбу для збирання сміття до нього?
Добрий день, Віталію! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Пилосос забрала,але немає насадки?Чому,великий мінус,перевірила вдома,інакше я б його повернула.
Добрий день, Олено! Дякуємо за вибір продукції від RZTK. Насадка для очищення щілин та складнодоступних місць розташована у спеціальному посадковому місці нижньої частини пакування. При відсутності, рекомендуємо перевірити картонну вставку, під якою відповідна насадка могла опинитись внаслідок рухів під час транспортування. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Перехідник або насадки додаткові є на цю модель?
Добрий день, Юджине! Додаткові насадки, окрім тих, якими комплектується пилосос, відсутні у продажу.
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Є додаткові насадки на данний пилосос? Або перехідник на круглу трубку?
- Переваги:
- Дешево
- Недоліки:
- Немає насадки в комплекті
Добрий день, Юджине! Додаткові насадки, окрім тих, якими комплектується пилосос, відсутні у продажу.
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Що це взагалі? Як вставити ручку?
Вітаємо, Тетяно! Для надійної фіксації ручки потрібно вставити її у відповідний отвір і докласти зусиль до характерного звуку однократного клацання. У разі виникнення додаткових запитань, будь ласка, зателефонуйте за номером гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми завжди готові допомогти. Дякуємо за вибір продукції нашого бренду!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня, де можна придбати кнопку до цього пилососа,якщо вже не працює
Добрий день, Катерино! Для сервісного звернення скористайтесь інформацією з посилання. У разі виникнення додаткових запитань, будь ласка, зателефонуйте за номером гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми завжди готові допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Вітаю! При прибиранні лінолеуму пилосос дуже прилипає до нього. Можливо є якийсь спосіб вирішення? Може якась додаткова насадка? З плиткою/килимами все ок, а для лінолеума, схоже, забагато потужності.
Добрий день, Олегу! Наразі додаткові насадки до цієї моделі пилососа відсутні у продажу.
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня
Зламалась ручка, підкажіть чи можна придбати?Добрий день, Андрію! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Коли буде можливість купити окремо ручку до цього пилососа?
Добрий день, Юліє! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий день,фільтр йде в комплект до пилесмоку?
Добрий день! Так, йде.
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня.чи можна замовити нову основну щітку.?
Добрий день, Ігорю! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго ранку. Пилосос прийшов без насадки для пилу. Чи можу я зробити повернення?
так, звичайно
Добрий день, Альоно! Для надання більшої кількості подробиць стосовно описаного Вами явища та для консультації стосовно можливих варіантів вирішення ситуації, зателефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня, хочу замовити пилосос , питання за 1099 входить фільтр чи його потрібно окремо купувати ??
Добрий день, Сергію! Конусний фільтр присутній у початковій комплектації.
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня. Зламався контейнер для пилу , можна замовити?
Добрий день, Надіє! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрый день. подойдёт для ковровых покрытий?
Добрий день, Станіславе! Так, прибирання килимових покриттів даним пилососом можливе.
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Чому не входить гарантійний талон у комплектацію?
Добрий день, Надіє! Гарантійний талон не має юридичного значення у разі бажання звернення за гарантійним обслуговуванням. Достатньо мати чек, видаткову накладу або номер замовлення з товаром. Дякуємо, що обираєте техніку від RZTK!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добий день. Чи можливо придбати такий фільтр?
напишіть у сервісний, а не сюди
Вітаємо Вас, Андрію! Відповідний фільтр доступний у продажу:
посилання
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня. Можна придбати щілинну насадку? я її загубила при переїзді .
Добрий день, Вікторіє! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
У комплект входить "Фільтр для пилососа RZTK VC 800"?
Добрий день, Андрію! Так, фільтр у комплекті постачання присутній.
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
хотел купить к нему бы насадки напишите мне пожайлуста
Добрий день, В'ячеславе! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий день! Треснула ручка, хотів би придбати нову, чи є така можливість?
Добрий день, Кириле! Наразі дана комплектуюча відсутня у наявності. Постачання очікується, орієнтовно, у другій половині літа поточного року. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Наші спеціалісти завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Хочу купити контейнер для пилу
Добрий день, Ольго! Наразі дана комплектуюча відсутня у наявності. Постачання очікується, орієнтовно, у другій половині літа поточного року. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Наші спеціалісти завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня. Як придбати контейнер для пилу і ручку?ручка вже майже не тримається, а контейнер зламався.
Добрий день, Надіє! Наразі відповідні комплектуючі відсутні у наявності. Орієнтовні терміни поставки знаходяться у другій половині літа поточного року. При виникненні додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий день! Хочу купити контейнер для пилу. Чи є в наявності? Дякую.
Добрий день, Ольго! Дана комплектуюча наразі відсутня у наявності. Орієнтовна дата постачання — кінець першої половини поточного року. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго вечора! Чи можна придбати ручку до даного пилососа?
Добрий день, Олено! Постачання зазначеної Вами комплектуючої планується у першій половині поточного року. За подробицями телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
День день, цікавить заміна контейнера для пилу, чи можете сповістити, коли буде в наявності?
Добрий день, Лесю! Постачання цієї комплектуючої планується у першій половині поточного року. За подробицями телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий день
Питання стосується контейнера для пилу … зламався після 2 місяців роботи ((( … як замінити ?! Куди звертатися ?!Добрий день, Саміро! Підтвердження поставки зазначеної комплектуючої очікується у лютому поточного року. За додатковою інформацією телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Дякуємо за розуміння.
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Купила цей пилосос у додаток до свого вертикального акумуляторного Електролюксу. Дуже важко було вставити та зафіксувати ручку пилососа до корпусу, боялася зламати. Після характерного щелчка ручка зафіксувалася. Стоїть намертво! Тепер не знаю як її відєднати, бо ніякої кнопки, як у моєму Електролюксі немає. Боюся зламати корпус пилососа. Порадьте як від’єднати ручку, бо в інструкції до пилососа про це нічого не сказано. Краще, якщо надішлете процес від‘єднання по відео. Дякую
Добрий день, Світлано! Від'єднання ручки відбувається також шляхом прикладання зусиль, адже механізм фіксації є досить міцним. У свою чергу це перешкоджає надлому ручки під час приєднання та від'єднання.
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Добрий день підскажіть чи можна прибрати контейнер для пилу?
Добрий день, Анастасіє! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для уточнення наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Доброго дня! Чи можна користуватися цим пилесосом вертикально? В мене лежачий хворий і ваша відповідь дуже потрібна.
Добрий день, Світлано! Ця модель пилососа має достатні мобільність та рухливість для використання у будь-якому положенні. Також рекомендуємо ознайомитись з відео-демонстрацією пристрою та його складових в описі. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!
- Відгук від покупця. Продавець: Rozetka
Підкажіть, чи немає додаткових насадок для цього пилососа? Або схожі, які б підходили до нього?
Добрий день, Віталію! Додаткові насадки, окрім тих, що наявні у початковій комплектації наразі відсутні. При виникненні потреби в отриманні вищезазначених, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди готові допомогти!