Питання покупців про Пилосос без мішка RZTK VC 800

Код:  256903911
Цікавить додаткова інформація?
  • Марина Семко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня
    Хочу придбати новий пилозбірник до цієї моделі, так як старий зламався
    Є така можливість?

    • Представник бренду

      Добрий день, Марино! Для уточнення наявності та можливості надання відповідного елемента конструкції, будь ласка, зверніться за телефоном гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Тетяна Павлік
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий День. Пилосос придбала в жовтні минулого року. На разі вийшов з ладу. Ще діє гарантія. Куди я можу звернутись?

    • Представник бренду

      Добрий день, Тетяно! Зверніться, будь ласка, за сервісним обслуговуванням до найближчої точки видачі ROZETKA або скористайтесь інформацією у наступному матеріалі:
      посилання

  • Юлия Гриценко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чогось дуже слабо затягує сміття

    • Представник бренду

      Добрий день, Юліє! Рекомендуємо перевірити правильність фіксації усіх складових пилососа, а також очистити наявні фільтри. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Владислав Півошенко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи можна у вас замовити фільтр? Випадково викинули при чистці

    • Владислав Півошенко

      Знайшов що він був у продажу але зараз не має у наявності. Підскажіть, коли зʼявиться?

    • Представник бренду

      Добрий день, Владиславе! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Ольга Полторацька
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Вітаю. Чи дійсно можна промивати водою фільтр , адже він паперовий ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ольго! Так, Ви можете промивати HEPA-фільтр проточною водою, проте спочатку видаліть з нього пил і бруд. Важливо: не тріть фільтр щіткою і не використовуйте мийні засоби. Після миття обов’язково просушіть фільтр, перш ніж повернути його назад у прилад. Дякуємо за вибір продукції ТМ RZTK!

  • Виталий Подрезов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Здрастуйте. Пилосос працює, але пластик вже розсохся від часу, поламалось місце кріплення насадки для всмоктування. Питання. Чи можна окремо купити пластмасову зелену колбу для збирання сміття до нього?

    • Представник бренду

      Добрий день, Віталію! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Елена Лізанець
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Пилосос забрала,але немає насадки?Чому,великий мінус,перевірила вдома,інакше я б його повернула.

    • Представник бренду

      Добрий день, Олено! Дякуємо за вибір продукції від RZTK. Насадка для очищення щілин та складнодоступних місць розташована у спеціальному посадковому місці нижньої частини пакування. При відсутності, рекомендуємо перевірити картонну вставку, під якою відповідна насадка могла опинитись внаслідок рухів під час транспортування. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Юджин
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Перехідник або насадки додаткові є на цю модель?

    • Представник бренду

      Добрий день, Юджине! Додаткові насадки, окрім тих, якими комплектується пилосос, відсутні у продажу.

  • Юджин
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Є додаткові насадки на данний пилосос? Або перехідник на круглу трубку?

    Переваги:
    Дешево
    Недоліки:
    Немає насадки в комплекті
    • Представник бренду

      Добрий день, Юджине! Додаткові насадки, окрім тих, якими комплектується пилосос, відсутні у продажу.

  • Тетяна Меркєєва
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Що це взагалі? Як вставити ручку?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Тетяно! Для надійної фіксації ручки потрібно вставити її у відповідний отвір і докласти зусиль до характерного звуку однократного клацання. У разі виникнення додаткових запитань, будь ласка, зателефонуйте за номером гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми завжди готові допомогти. Дякуємо за вибір продукції нашого бренду!

  • Катя
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня, де можна придбати кнопку до цього пилососа,якщо вже не працює

    • Представник бренду

      Добрий день, Катерино! Для сервісного звернення скористайтесь інформацією з посилання. У разі виникнення додаткових запитань, будь ласка, зателефонуйте за номером гарячої лінії служби підтримки RZTK: 0800-331-319. Ми завжди готові допомогти!

  • Олег
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Вітаю! При прибиранні лінолеуму пилосос дуже прилипає до нього. Можливо є якийсь спосіб вирішення? Може якась додаткова насадка? З плиткою/килимами все ок, а для лінолеума, схоже, забагато потужності.

    • Представник бренду

      Добрий день, Олегу! Наразі додаткові насадки до цієї моделі пилососа відсутні у продажу.

  • Андрій Чєбанов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня
    Зламалась ручка, підкажіть чи можна придбати?

    • Представник бренду

      Добрий день, Андрію! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Косенок Юлія
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Коли буде можливість купити окремо ручку до цього пилососа?

    • Представник бренду

      Добрий день, Юліє! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Б Лис
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день,фільтр йде в комплект до пилесмоку?

    • Представник бренду

      Добрий день! Так, йде.

  • Ігор Супонько
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня.чи можна замовити нову основну щітку.?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ігорю! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Альона Сорокіна
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго ранку. Пилосос прийшов без насадки для пилу. Чи можу я зробити повернення?

    • Женя Бондаренко

      так, звичайно

    • Представник бренду

      Добрий день, Альоно! Для надання більшої кількості подробиць стосовно описаного Вами явища та для консультації стосовно можливих варіантів вирішення ситуації, зателефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Сергій Слободяник
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня, хочу замовити пилосос , питання за 1099 входить фільтр чи його потрібно окремо купувати ??

    • Представник бренду

      Добрий день, Сергію! Конусний фільтр присутній у початковій комплектації.

  • Надежда Зорко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня. Зламався контейнер для пилу , можна замовити?

    • Представник бренду

      Добрий день, Надіє! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Станислав Жигалоа
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрый день. подойдёт для ковровых покрытий?

    • Представник бренду

      Добрий день, Станіславе! Так, прибирання килимових покриттів даним пилососом можливе.

  • Балог Надія
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чому не входить гарантійний талон у комплектацію?

    • Представник бренду

      Добрий день, Надіє! Гарантійний талон не має юридичного значення у разі бажання звернення за гарантійним обслуговуванням. Достатньо мати чек, видаткову накладу або номер замовлення з товаром. Дякуємо, що обираєте техніку від RZTK!

  • Андрей Лабунский
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добий день. Чи можливо придбати такий фільтр?

    • Женя Бондаренко

      напишіть у сервісний, а не сюди

    • Представник бренду

      Вітаємо Вас, Андрію! Відповідний фільтр доступний у продажу:
      посилання

  • Вікторія Тенішева
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня. Можна придбати щілинну насадку? я її загубила при переїзді .

    • Представник бренду

      Добрий день, Вікторіє! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Андрій Ра-ий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    У комплект входить "Фільтр для пилососа RZTK VC 800"?

    • Представник бренду

      Добрий день, Андрію! Так, фільтр у комплекті постачання присутній.

  • вячеслав вадимович
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    хотел купить к нему бы насадки напишите мне пожайлуста

    • Представник бренду

      Добрий день, В'ячеславе! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для формування запиту щодо наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Кирило Корнєв
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день! Треснула ручка, хотів би придбати нову, чи є така можливість?

    • Представник бренду

      Добрий день, Кириле! Наразі дана комплектуюча відсутня у наявності. Постачання очікується, орієнтовно, у другій половині літа поточного року. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Наші спеціалісти завжди раді допомогти!

  • Ольга Стицюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Хочу купити контейнер для пилу

    • Представник бренду

      Добрий день, Ольго! Наразі дана комплектуюча відсутня у наявності. Постачання очікується, орієнтовно, у другій половині літа поточного року. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Наші спеціалісти завжди раді допомогти!

  • Надія Золотовська
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня. Як придбати контейнер для пилу і ручку?ручка вже майже не тримається, а контейнер зламався.

    • Представник бренду

      Добрий день, Надіє! Наразі відповідні комплектуючі відсутні у наявності. Орієнтовні терміни поставки знаходяться у другій половині літа поточного року. При виникненні додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Ольга Стицюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день! Хочу купити контейнер для пилу. Чи є в наявності? Дякую.

    • Представник бренду

      Добрий день, Ольго! Дана комплектуюча наразі відсутня у наявності. Орієнтовна дата постачання — кінець першої половини поточного року. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Олена Борисюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго вечора! Чи можна придбати ручку до даного пилососа?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олено! Постачання зазначеної Вами комплектуючої планується у першій половині поточного року. За подробицями телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Леся Мицкан
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    День день, цікавить заміна контейнера для пилу, чи можете сповістити, коли буде в наявності?

    • Представник бренду

      Добрий день, Лесю! Постачання цієї комплектуючої планується у першій половині поточного року. За подробицями телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • саміра
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день
    Питання стосується контейнера для пилу … зламався після 2 місяців роботи ((( … як замінити ?! Куди звертатися ?!

    • Представник бренду

      Добрий день, Саміро! Підтвердження поставки зазначеної комплектуючої очікується у лютому поточного року. За додатковою інформацією телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Дякуємо за розуміння.

  • Лана Светлана
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Купила цей пилосос у додаток до свого вертикального акумуляторного Електролюксу. Дуже важко було вставити та зафіксувати ручку пилососа до корпусу, боялася зламати. Після характерного щелчка ручка зафіксувалася. Стоїть намертво! Тепер не знаю як її відєднати, бо ніякої кнопки, як у моєму Електролюксі немає. Боюся зламати корпус пилососа. Порадьте як від’єднати ручку, бо в інструкції до пилососа про це нічого не сказано. Краще, якщо надішлете процес від‘єднання по відео. Дякую

    • Представник бренду

      Добрий день, Світлано! Від'єднання ручки відбувається також шляхом прикладання зусиль, адже механізм фіксації є досить міцним. У свою чергу це перешкоджає надлому ручки під час приєднання та від'єднання.

  • Анастасия Шапошник
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день підскажіть чи можна прибрати контейнер для пилу?

    • Представник бренду

      Добрий день, Анастасіє! У разі виникнення необхідності в отриманні додаткових комплектуючих до техніки нашого бренду та для уточнення наявності, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Светлана Джулай
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня! Чи можна користуватися цим пилесосом вертикально? В мене лежачий хворий і ваша відповідь дуже потрібна.

    • Представник бренду

      Добрий день, Світлано! Ця модель пилососа має достатні мобільність та рухливість для використання у будь-якому положенні. Також рекомендуємо ознайомитись з відео-демонстрацією пристрою та його складових в описі. У разі виникнення додаткових питань, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Виталий Гапанович
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Підкажіть, чи немає додаткових насадок для цього пилососа? Або схожі, які б підходили до нього?

    • Представник бренду

      Добрий день, Віталію! Додаткові насадки, окрім тих, що наявні у початковій комплектації наразі відсутні. При виникненні потреби в отриманні вищезазначених, телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0-800-331-319. Ми завжди готові допомогти!