Самоклейні етикетки, як зручний органайзер

Будь-яка ділова або просто організована людина погодиться, що в справах важливий лад, грамотно складений список справ, вивірений до хвилин розклад, а також грамотне маркування, яке здійснюється за допомогою самоклейних етикеток. Позначення речей і організацію простору застосовують у різних сферах: офіс, виробництва, господарське середовище тощо, де універсальними помічниками стають етикетки-стикери для маркування.

Раніше, щоб організувати речі за декількома категоріями, у будь-якій сфері використовували безліч підручних засобів, не завжди зручних для застосування. А зараз багато компаній і бренди, які спеціалізуються на виготовленні канцтоварів, випускають набори етикеток-маркерів у різних форматах, кольорах і типах. За такої величезної кількості важливо розуміти потребу в ретельному виборі, а також те, на які критерії подібного органайзера варто звернути увагу.

Способи виготовлення, можливості й зручність застосування

Під час купування самоклейних етикеток треба знати, що є два типи: для термодруку й для термотрансферного друку. Їх можна знайти на ринку у двох формах: у рулонах і аркушах формату А4. Вибір того чи іншого різновиду, а також розміри й форми, залежатиме від цілей використання.

Нанесення інформації на поверхню відбувається найчастіше за допомогою термопринтера. Принцип дії агрегату полягає в тому, що спеціальна термоголовка випалює вхідні дані на поверхні. Як альтернативний спосіб нанесення інформації можна просто підписувати чисті стикери маркером або ж ручкою. Для таких цілей краще використовувати водостійкий маркер, який швидко висихає на поверхні.

Також кілька незаперечних переваг цього різновиду маркування. Головне — це можливість нанесення великої кількості інформації на поверхню, а також виготовлення з різних паперових і полімерних матеріалів, що дає змогу застосовувати його за потреби в будь-якій сфері діяльності. Також продукт має додаткові зручності: різні форми й розміри, немає потреби у використанні клейових речовин, рівномірне наклеювання. До переваг самоклейних етикеток також можна зарахувати відносну фінансову доступність і широту асортименту.

Вадами використання такого різновиду маркування можна назвати недовговічність і додаткові витрати на обладнання для друку інформації та розміщення етикеток на продукції. Важливо знати, що етикетка придатна до використання впродовж, у середньому, 6 місяців після друку. Коли скінчиться цей термін, інформація на ній просто вицвітає.

На що звернути увагу під час вибору, і як зробити правильний

Перше, з чим потрібно точно визначиться, це сфера застосування. Наприклад, для роботи в офісі експерти радять використовувати набори самоклейних етикеток на аркушах формату А4, що зробить їх практичнішими. Якщо ж ідеться про виробничі цілі, етикетки в рулонах стануть найкращим вибором, оскільки можуть клеїтися вручну й за допомогою аплікатора.

Звертаємо увагу на основу. Для виготовлення використовуються різні типи й різновиди паперу: матовий, глянцевий, металізований тощо, а також плівкові матеріали. Якщо головною вимогою до етикетки є водостійкість і довговічність, тут підійдуть самоклейні етикетки на плівковій основі. А в разі, якщо вимоги — відносна фінансова доступність і можливість перероблення — підійдуть етикетки на паперовій основі.

Проте все залежить від бажань і досвіду конкретного покупця, а за якість відповідає виробник. На щастя, ринок у цій ніші зовсім не бідний, є можливість порівняти й вибрати.

Як визначиться з брендом? Радити якийсь конкретний бренд не має сенсу: вимоги та сфери застосування різні, але на цей момент ринок має достатню кількість пропонувань, серед яких можна пошукати відповідне. Для впевненості у виборі, можна підкріпити теоретичні дані практичним досвідом інших підприємців — відгуками на різних форумах і чатах про конкретні різновиди виробу.

Обрано 8 товарів