Допомогай Superhumans разом з RZTK

Пристрої проти ковзання для коліс

Знайдено 3184 товари

Показати ще

Популярні відгуки в категорії пристрої проти ковзання коліс

Андрей
Не знаю как по снегу, а по мокрому льду и в гору машина пошла легко. Устанавливал первый раз, в спешке и темноте. Кривовато получилось, но ни лязгания ни дискомфорта при движении не ощутил. Перед асфальтом снял. Снимать оказалось дольше чем ставить, т.к. долго нащупывал внутреннее соединение троса, и чтобы вытащить потом цепи пришлось проехать еще несколько сантиметров. Пока о приобретении не жалею. А специально зарываться в снег не хочу.
Григорій
Хорошее качество. Для гаража больше подходит для небольших колёс на 13, 14. Для 15 и выше лучше взять большего размера, те что грузовые. Хотя в дорогу в багажник эти компактней.
Алексей Громов
Отличный вариант, если у вас городская машина и лишь изредка вы попадаете в серьезный снежный замес. Например поездка в Карпаты. Если же вы сами живете в Карпатах, на каждый день они не годятся, хватит ненадолго. По самим цепям: одеваются легко и быстро, на Ланос становятся как родные, проходимость повышают очень сильно
Евгений Зайцев
Сколько штук в упаковке? 10 или 2 ?
Алі Сафаров
Спробував у сьогоднішню завірушу - дуже корисна річ для такої негоди! Машина гребе, як танк! Але не зафіксовані вільні кінці ременя бовтаються і стукають по всіх елементах, добре що не замоталися ніде і не зіпсували машину. Кріплення вільного кінця ременя не знайшов. По асфальту з ними їхати не варто, а ось по рихлому снігу дуже полегшує проїзд.
Олег Макаренко
Хорошие упоры для кроссовера. По сравнению с "младшей" моделью (16-006) они значительно больше. Добавил фото в сравнении. Как по мне, для кроссовера или чего-то побольше/тяжелее нужно брать именно эти. Малышей оставил для второй машины (компактный седан).
Артур
До 16-17 радіуса, саме то!
Денис Касаткин
Не ожидал, что эта вещь так работает. Двор в яме, вечно лед на дороге, при чем зализанный. Машинка у меня тяжелая, по льду не то, что выехать не могу - машина с места не трогается. Одеть цепи 5 минут, по льду тянет еще и прицеп в сумме ок 400 кг . Выехал, снял и поехал дальше. Нужно правда два пакета для пользованных цепей во льду и чтоб не путались и поищите защитные рукава на руки, пока оденешь об машину мажешь. Купить хомуты не смог из-за того, что диск слишком близко от тормозного суппорта их разорвет при езде, цепи зашли на 100%
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Щоб подолати зледенілий підйом, дуже забруднену ділянку, бездоріжжя або слизьку, але занесену снігом частину шляху, спеціальних покришок для зими може бути недостатньо. Для таких ситуацій автовласникам потрібно придбати спеціалізовані аксесуари — пристрої проти ковзання.

Як вибрати ланцюжки та браслети проти ковзання

Ланцюги протиковзні монтуються на протектор і набагато збільшують рівень зчеплення транспортного засобу з дорожнім покриттям, допомагаючи подолати лід і пухкий сніг. Конструктивно — це кілька ланцюгів, які обплітають шину. Поздовжні ланцюги натягаються уздовж периметра колеса, а між ними монтуються поздовжні пластикові або металеві ґрунтозачепи. Ланцюги діляться на м'які та жорсткі.

  • Металеві ланцюги є жорстким варіантом. Застосовуються під час важкого бездоріжжя, для підіймання крижаними й засніженими поверхнями. Можуть додатково обладнуватися шипами. Таке пристосування набагато збільшує прохідність автомобіля, але обмежує швидкість.
  • Пластикові ланцюги — м'який різновид. Використовуються у випадках, коли транспортному засобу необхідно йти слабким обмерзанням, пухким сніжним покривом, брудом. Для їхнього виробництва застосовується армований пластик, додатково конструкція обладнується ґрунтозачепами.                    

Основна перевага ланцюгів проти ковзання — їх можна монтувати на покришку самостійно, без допомоги фахівців, лише зупинившись перед проблемною ділянкою дороги. У більшості ситуацій немає потреби у всіх чотирьох ланцюгах на автомобіль, вдосталь двох, на провідних колесах.

Що стосується браслетів або бандажів, то це полегшена версія ланцюгів — зазвичай це металеві ланцюги, що мають довжину, строго відповідну довжині та товщині шини з капроновими або гумовими міцними ременями. Ремені обладнуються замком. Ланцюг розміщується на протектор, а ремінь пропускають між зазорами в диску й у такий спосіб браслет повністю обтягує протектор. Особливістю такого пристосування є можливість їх встановлення вже під час їзди сумнівними ділянками або коли машина вже буксує. Їх встановлення набагато простіше, але браслети не годяться для тривалої їзди бездоріжжям. Їх використання доцільне в критичних ситуаціях, коли потрібно витягти автомобіль із ями, вибоїни, проїхати слизькою або забрудненою ділянкою. Вони ефективні навіть під час монтування на одне колесо.

Підбір ланцюга на колеса залежить від умов експлуатації, типу транспортного засобу, на який будуть встановлюватися такі пристосування.

  • Жорсткі ланцюги актуальні для вимушеної тривалої їзди тотальним бездоріжжям.
  • Пластикові та гумові – оптимальний вихід для монтажу на легкове авто, у якому іноді доводиться долати важкі місця.

Наскільки та коли ефективні сенд-траки?

Завжди, навіть у міських умовах, є небезпека потрапити в невдалий розворот або недооцінити глибину пересічної калюжі. Тут на допомогу приходять протибуксувальні пристрої — сенд-траки. Завдання траків або сенд-траків — допомогти автомобілю пройти без проблем сипкий або слабонесний ґрунт — пісок, торф, пухкий сніг.

Особливо неприємний сухий пісок. Якщо машина потрапила в такий пісок — копати вже марно та тут можуть виручити траки. Колесо, потрапляючи на трак, припиняє взаємодія із сипким покриттям, забезпечується зчеплення колеса з жорстко поверхнею й колесо перестає розривати сипкий ґрунт.

Для виробництва сенд-траків застосовують сталь, алюміній, композитні та полімерні матеріали. Сенд-траки бувають таких видів:

  • Гнучкі. Мають обмежений спектр застосування — сніг або пісок, ґрунт, який утримує вагу автомобіля.
  • Складаний. Зручні в транспортуванні, також з обмеженим функціоналом.
  • Пластикові. Легкі, функціональні, зроблені з полімерних матеріалів. Однак їхня ефективність сумнівна, якщо потрібно витягнути важку машину — позашляховик, мікроавтобус, вантажівку.
  • Сталеві. Мають єдину ваду — велику вагу, але допоможуть вибратися з будь-якої пробуксовування.

Упори

Для ситуацій, коли потрібно надійно зафіксувати автомобіль, застосовують гальмівний башмак або противідкатний упор. В обов'язковому порядку противідкатними черевиками комплектуються автомобілі, призначені для перевезення небезпечних вантажів.

Упор варто підбирати під габарити автомобіля. Якщо для легкового авто підійде впритул із пластику, дерева, то під час вибору пристосування для вантажного авто, потрібно виходити із середньої вантажопідіймальності та типу машини.

В каталозі ROZETKA представлені всі типи фіксувальних автомобільних пристроїв від перевірених виробників. Тут можна купити пластикові та гумові упори, фіксувальні браслети для різних типів автомобілів, траки та ланцюги. Не зайвим буде прочитати відгуки, які залишають на сторінках каталогу ті, хто вже використовує ті чи інші пристрої. З протиковзними пристроями будь-який погодний перепад, проблемний ґрунт або шосейна вибоїна проходяться без проблем для транспортного засобу.

Пристрої проти ковзання для коліс: ціни на ROZETKA

Товар Ціна
Набір Упор Poputchik під колесо позашляховика (16-009) + Чохол для коліс Poputchik Стандарт L R15-18 (16-049-IS) 589₴
Ланцюги протиковзання Amio KNS-90 (02318) 1410₴
Ланцюги на колеса Vitol 12 мм (KN 90) 1088₴
Упор під колесо гумовий Torin 2 шт. (TRF3301) 186₴