Преміальна якість та легкість смаку — головні ознаки, якими може похизуватись горілка Хортиця виробництва міжнародного холдингу Global Spirits. Основний обсяг продукції виробляють у Запоріжжі, в однойменному селі.
Горілка Хортиця: особливості асортименту
Це продукт, в активі якого присутні понад 10 марок. Їх відрізняють ціна та смак. За час існування бренду найбільш популярними є лінійки:
- Класична;
- Срібна прохолода;
- Платинум.
Класична — з м'яким смаком, делікатним і чистим ароматом. Рекомендують до домашніх маринадів, солінь, гарячих страв української кухні. Срібна прохолода — зі смаком, у якому розкриваються нотки м'яти. У свіжому ароматі переважають ментолові відтінки.
У минулому Платинум — флагманський продукт бренду, який характеризується м'якістю. У смаку напою переважають нотки цитрусових фруктів, в ароматі — відтінки меду й лимонної цедри.
Горілка Хортиця може бути розлита у варіанти тари об'ємом 0,25, 0,375, 0,5, 0,7, 0,75 або 1 л. Формат пакування — ящик.
Характеристики міцності
Міцність горілки визначають за кількістю вмісту спирту. Цей показник вимірюють у процентному відношенні:
- 30–39,9% — легкий варіант, додають до різноманітних коктейлів;
- 40–49,9% — часто використовують для настоянок.
Замовити й купити певний вид можна в інтернет-магазині ROZETKA.
Горілка Хортиця: цікаві факти
Свою назву бренд отримав на честь найбільшого острова на Дніпрі, на якому розташований заповідник. Інші цікаві факти стосуються обсягу продажів. За цими показниками:
- у 2007 р. — горілка Хортиця увійшла в престижний клуб мільйонерів;
- у 2016 р. — обсяг продажів перевищив 7,5 млн штук.
Для досягнення високої якості продукту виробник проводить її фільтрацію шунгітом та очищує за допомогою срібла і платини.
Горілка Хортиця гідна для застілля, за яким зібралися справжні цінителі класичного варіанту міцного алкоголю.