Интересует дополнительная информация?
- Оксана БабійОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Придбала ! Було 34 проценти заряду
Пропилососила 2 хв і показує вже 2 проценти
В чому причина?- Представник бренду
Оксана, вітаємо! Дякуємо вам за звернення.
Для належної роботи Dreame M12 ми радимо повністю зарядити прилад перед його першим використанням. У разі ж, якщо складність відтвориться, ми із задоволенням проведемо ретельну діагностику товару та допоможемо вам.
Для цього достатньо звернутись на гарячу лінію сервісної підтримки компанії Dreame: 0 800 20-91-45 або через сайт: ссылка
Графік роботи сервісного відділу: з 09.00 до 18.00 у будні дні. Будемо чекати!
З повагою, служба підтримки Dreame!
- Инна БутенкоПродавец: Rozetka
вітаю.де купити додатковий комплект для сухого прибирання ?
- Представник бренду