Наша відповідь covid-19

Наша відповідь covid-19

НАША ВІДПОВІДЬ
COVID-19
Карантин — не канікули. Для нас це час нових викликів, безсонних робочих ночей та ідей, що змінюють світ. Ми працюємо 24/7, щоб якомога швидше адаптуватися до нових реалій. Адже у нас є велика мета — допомагати мільйонам українців у цей буремний час. Нижче ви можете побачити ініціативи Rozetka, які ми запустили під час карантину — для наших співробітників, партнерів, клієнтів і громад.
16 квітня 2020
#ЗалишайсяВдома та святкуй безпечно: ROZETKA передає паски на фронт і доставляє освячені ПЦУ великодні набори просто додому
Через карантинні обмеження цьогорічне святкування Великодня набуває нових форм: освячення пасок відбулося у прямому ефірі, а замовити великодні набори можна з доставкою додому.
На сайті ROZETKA відсьогодні можна придбати 4 види великодніх наборів, а також 2 види пасок. Компанія безкоштовно доставить їх до свята у будь-який куточок України. Про це повідомляє прес-служба ROZETKA.
«Ми розуміємо, що через карантин великодні традиції будуть порушені, — говорить співзасновник ROZETKA Владислав Чечоткін. — Дуже важливо, щоб українці залишалися вдома у безпеці і водночас могли відчути дух свята, яке особисто для мене символізує перемогу життя, весну та надію. Задля цього ROZETKA вперше за свою 15-річну історію співпрацює з Православною церквою України. Сьогодні священники ПЦУ освятили великодні набори, які кожен може придбати до свого столу. Або замовити для своїх близьких, з якими цього року не вдається святкувати разом. Ми доставимо такі паски й набори безкоштовно. Від себе ми передаємо нашим захисникам на тимчасово окупованих територіях три тисячі освячених пасок, щоб вони теж могли відчути дух Великодня».
Освячення пасок із дотриманням усіх карантинних вимог відбулося у дворі Михайлівського Золотоверхого собору, а також на території, яку спеціально для цього обряду надала ROZETKA.
Організатори проєкту сподіваються, що онлайн-інструменти допоможуть українцям відчути дух свята і вберегти своє здоров’я у час пандемії. «Перебуваючи вдома під час карантину, ми виявляємо турботу про ближніх та проявляємо силу нашої віри, яку дає нам Бог», — коментує Православна церква України.
15 квітня 2020
Один день з життя Rozetka на карантинi
Щоб показати, як змінилися наші внутрішні процеси з початком карантину, разом з нашими працівниками зняли коротеньке відео про типовий день у Rozetka. Нам дуже важливо, щоб і наші робітники, і наші клієнти почувалися в безпеці. Тому ми швидко перелаштувалися на новий формат роботи: з обов’язковою перевіркою температури та щоденним оглядом лікаря, з регулярною обробкою всіх поверхонь і працею в змінних масках та рукавичках.
Як це виглядає, ліпше за будь-кого покажуть люди, що працюють у Rozetka.
13 квітня 2020
Спільна акція Rozetka, «Нова пошта» та фонду «Життєлюб» набуває національного масштабу
Понад 42 000 продуктових наборів уже “підвішено” для Ба та Ді! За цей тиждень до спільної ініціативи ROZETKA, фонду «Життєлюб» та «Нової пошти» приєдналися нові міста: Городня Чернігівської області, Чортків Тернопільської області, Бориспіль та Вінниця. Також цього тижня ряди благодійників поповнила кондитерська корпорація Roshen, “підвісивши” 25 000 наборів!
15 000 “підвішених” пакетів уже доставлено в соцслужби всіх 11 міст-учасників. Але щоб допомогти усім Ба та Ді в Україні, потрібні сотні тисяч наборів. Тому, будь ласка, не зупиняйтеся! Турбота та небайдужість — ось, що нас об’єднує. Разом ми здатні на великі справи, що змінюють життя.
На ТБ ролик розміщується безкоштовно за медійної підтримки каналів StarLightMedia: СТБ, ICTV, «Новий канал», «Оце ТБ».
03 квітня 2020
Підтримка малого бізнесу
Ми вирішили допомогти локальному малому бізнесу в цей непростий час. Щоб зробити його помітнішим, ми поставили позначку "Підтримуй українське" біля кожного товару, виготовленого в Україні. А окремий розділ на сайті розкаже про малі, але дуже важливі компанії, яким зараз потрібна наша підтримка. Пам'ятайте, що для вас маленька баночка меду стане приємною дрібничкою, а для виробника — великим рятувальним кругом, що допоможе втриматись на плаву.
26 березня 2020
“Підвішені” продуктові набори для Ба та Ді
Разом із фондом «Життєлюб» і «Новою поштою» за підтримки соціальних служб міст ми запустили проєкт допомоги літнім людям. Відтепер на нашому сайті можна “підвісити” продуктовий набір вартістю 225 грн, який незабаром доставлять одиноким пенсіонерам. Щодня фонд «Життєлюб» розподіляє придбані пакети між містами, «Нова пошта» формує та доставляє їх у соцслужби, а команди соцпрацівників розвозять набори пенсіонерам додому. Проєкт був запущений у Києві, Дніпрі та Львові і постійно розширюється на нові міста. Попереду — уся Україна, адже зараз важливо допомогти всім, хто цього потребує.
24 березня 2020
Лист Владислава Чечоткіна клієнтам ROZETKA
Друзі!
Ситуація в усьому світі — це позапланова перевірка на міцність. На швидкість реакції. Нам треба вистояти в боротьбі зі складним вірусом, який ще недавно здавався безглуздим жартом, непорозумінням.
Тепер він став загрозою всій Україні. Кожній родині. Кожному бізнесу. Будь-яким планам і починанням. Лише від нас залежить, як швидко ми впораємося з цим невидимим ворогом.
Треба не так і багато: носити маску, користуватися антисептиками, зберігати дистанцію надворі, дотримуватися карантину й берегти одне одного.
Будь ласка, постарайтеся перевести якомога більше своїх закупів в онлайн. І по змозі підтримайте малий український бізнес. Замовляйте в онлайні їжу, одяг, посуд, що завгодно, зроблене в Україні. Для вас маленька банка меду буде приємною дрібницею, а для виробника може стати рятівним кругом.
За умови повної передплати ми готові доставляти товари до дверей вашої квартири. Точки самовивозу працюють, як і раніше. За новими правилами безпеки, ми приймаємо 1 особу на 10 метрів. Поставтеся до цього з розумінням. Зайві п’ять хвилин у черзі можуть урятувати кілька життів.
Підтримуйте рідних телефоном, якщо ви далеко. Замовляйте для них доставлення в будь-яку точку України. Допомагайте тим, хто потребує вашої турботи. Адже коронавірус — це ще й позапланова перевірка на людяність.
Ми в ROZETKA працюємо практично 24/7. Ми пришвидшуємося, трансформуємося під ваші потреби, прилучаємо додаткових працівників складу, операторів і кур’єрів, оптимізуємо процеси. Ми дуже стараємося допомогти й спростити вам життя, і старатимемося ще більше.
Але знаєте, що цікаво? Навіть у цей непростий час є і хороші новини. За останні два тижні ми спостерігаємо небувале: майже на 250% відбулося зростання продажу товарів для фітнесу. Це означає, що ви вирішили й на карантині не залишати спорт. А ще на 280% зріс продаж товарів для творчості, на 156% — настільних ігор, на 40% — книжок. Ми однозначно вийдемо з цього випробування розумнішими й згуртованішими. І, сподіваюся, у хорошій фізичній формі :)
Хочу висловити подяку. Кожному з вас. За довіру. Ми не підведемо.
Владислав Чечоткін
20 березня 2020
Зручна доставка продуктових наборів додому
Разом із АТБ та «Новою Поштою» ми запустили адресну доставку продуктових наборів за собівартістю. Усе для того, щоб забезпечити українців у самоізоляції всім необхідним. На сайті доступні три продуктові набори на суму від 400 до 700 гривень. Механіка така: АТБ формує набори і продає продукти за мінімальною вартістю, ми надаємо свій сайт для розміщення та безплатно опрацьовуємо всі замовлення, а «Нова Пошта» здійснює доставку за собівартістю. Проєкт діє по всій Україні. Якщо у населеному пункті замовника є АТБ, продуктовий набір буде доставлений день в день. Якщо ні, посилка прийде завтра-післязавтра.
17 березня 2020
Нові заходи в точках самовивозу
Пункти видачі замовлень працюють у режимі, який дозволить уникнути скупчення людей:
• у залі пункту видачі замовлень одночасно може перебувати не більше 10 людей;
• ми стежитимемо на вході, щоб до пункту видачі замовлень заходило не більше 5 людей одночасно;
• для уникнення скупчення покупці матимуть можливість безпечно зачекати надворі своєї черги.
12 березня 2020
Безпечна доставка
З початком карантину ми ввели нові правила доставки замовлень, щоб убезпечити наших клієнтів і співробітників. Усі кур'єри працюють у захисних масках і рукавичках, щодня проходять огляд лікаря. Також ми додали опцію безконтактної доставки за умови оплати замовлення онлайн. На точках самовивозу безпечно і стерильно: є санітайзери, поверхні обробляються антисептиком, співробітники міряють температуру, носять маски та рукавички.
F.A.Q. по роботі під час карантину
1. Чи можу я зробити замовлення? Чи доставить Rozetka замовлення?
Так, тепер ми працюємо відповідно до умов та обмежень, що їх висувають органи державної влади. Однак строки відвантаження й доставлення можуть бути довшими, ніж зазвичай, і наш асортимент може відрізнятися від представленого у звичайний час продажу. Строки доставлення конкретного товару ви завжди можете побачити в картці товару (версія для десктопа)
на момент замовлення на всі товари в кошику, під час вибору місця доставлення і в особистому кабінеті після оформлення.
2. Який статус мого замовлення та доставлення?
Статус вашого замовлення ви зможете дізнатися в особистому кабінеті
Для цього необхідно увійти під своїм логіном і паролем.
Усі статуси вашого замовлення можна переглянути тут
Термін зберігання вашого товару ви можете знайти тут.
Щоб продовжити зберігання вашого замовлення, скористайтеся інструкцією.
Якщо у вас змінилися плани і ви хочете скасувати замовлення, перейдіть за посиланням.
Будь ласка, не хвилюйтеся. Ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб кожне замовлення було виконане. Якщо під час комплектації виникнуть якісь складнощі, ми обов'язково зателефонуємо або напишемо вам.
3. Чому деяким товарам потрібно більше часу, ніж звичайно?
Нині всі служби доставлення, як нашої компанії, так і логістичних компаній-операторів, працюють у режимі підвищеного навантаження. Частина товарів, розміщених на регіональних складах, вимагає більшого часу для постачання й сортування на нашому складі.
4. Чи можу я повернути товар?
Так, ви можете зробити повернення, скориставшись інструкцією для Києва та регіонів.
5. Чи безпечно отримувати замовлення й забирати замовлення з магазину, точок видачі кур’єрських служб?
Під час доставляння просимо дотримуватися запобіжних заходів для збереження свого здоров’я та здоров’я кур’єра:
- Треба зустріти кур’єра в масці та рукавичках. Незалежно від того, кур’єр ви чи клієнт, обоє повинні захистити себе від впливу зовнішніх чинників і небезпечних вірусів. Надіваючи маску, ви піклуєтеся про своє здоров’я та здоров’я тих, хто вас оточує.
- Якщо немає маски та рукавичок, забирайте замовлення безконтактно. Якщо ви хочете максимально обмежити контакт з кур’єром, він може залишити замовлення під дверима й повідомити вас про це. Для цього треба сплатити замовлення карткою на сайті.
У разі самовивозу з наших магазинів просимо врахувати, що для вашої безпеки та згідно з новими вимогами щодо посилення обмежувальних заходів, яких ми дотримуємося, з 25.03.2020 до пунктів видачі дозволено проходити лише покупцям у масках.
Зі свого боку всі працівники нашої компанії забезпечують максимальну безпеку, дотримуючись усіх норм захисту та гігієни в місцях обслуговування наших покупців: автомобілях, магазинах, точках видачі тощо.
Забираючи посилки з точок видачі кур’єрських служб, зверніть увагу на те, що до пунктів видачі дозволено проходити лише покупцям у масках.
6. Як я можу допомогли людям, що потребують допомоги під час карантину?
У зоні ризику зараз люди похилого віку, і ми разом із фондом «Життєлюб» і компанією «Нова пошта» запустили благодійний проект. Подробиці ви можете дізнатися за посиланням.