Обслуговування повільне, безвідповідальне і не бажає йти на поступки клієнту.
Добрий день, Богдане!
За умовами сервісу «+3 роки гарантії» ми готові надати компенсацію вартості пристрою у розмірі 100% за чеком сертифікатами магазину, вже протягом 5 робочих днів після отримання повної комплектації товару.
Проте, вже понад 2 місяці ви не виконуєте цю умову — не надсилаєте пристрій у повній комплектації, що блокує процес виплати компенсації.
Будь ласка, зверніть увагу, що дотримання умов сервісу є обов’язковим для успішного вирішення питання. Ми зацікавлені у швидкому і зручному для вас врегулюванні ситуації, тому просимо надіслати повний комплект якнайшвидше.
Я, пропонував вам декілька спроб доукомплектувати товар.
Вашу відповідь я розумію як небажання виконувати вами умов сервісу.
Добрий день, Богдане!
Дякуємо за вашу пропозицію, проте, на жаль, ми не можемо погодитися на запропоновані вами умови доукомплектації або зміни порядку виконання сервісу. За умовами договору, сервіс виконується відповідно до чітко визначених правил, які ми зобов'язані дотримуватися. Організація доставки або інші умови, запропоновані вами, не відповідають правилам сервісу та не можуть бути прийняті. Ми готові продовжити виконання зобов'язань згідно з умовами договору.
Пристрій чудовий, сервісом ще не скористався, маю надію і не скористаюсь й надалі. Ціною на зарядку й сервіс задоволений на 199%. Дякую і всім рекомендую!
Вітаємо, Олег!
Щиро дякуємо за чудовий відгук! Раді, що сервіс та ціна вам припали до душі. Нехай пристрій працює бездоганно, а наш захист залишається просто на всяк випадок
Дякуємо за рекомендацію!
!!!!!!!!!
Доброго дня, Андрію!
Щиро дякуємо за високу оцінку нашого сервісу! Нам приємно знати, що сервіс +3 роки гарантії відповідає вашим очікуванням.
Ми працюємо, щоб ви завжди могли бути впевнені у своїй техніці — навіть після завершення стандартної гарантії.
Гроші в нікуди
Доброго дня, Олено!
Сервіс «+3 роки гарантії» розроблено для того, щоб ваша техніка була захищена від гарантійних поломок і після завершення гарантії від виробника. Ви можете безкоштовно та неодноразово звертатися по ремонт у разі гарантійної несправності - це і є головна перевага нашої послуги.
Будемо вдячні, якщо підкажете, що саме вас засмутило чи викликало питання в умовах сервісу. Ми завжди відкриті до діалогу й готові допомогти розібратися у ситуації.
якщо вам не пощастило, і ви повернули товар у 14 денний термін з поверненням коштів, то кошти за послугу згорають
Добрий день! Повернути кошти за невикористаний сервіс можна протягом 30 календарних днів. Зателефонуйте за номером,що вказаний на сайті SUPPORT.UA
Норм за таку ціну
Добрий день! Дякуємо за відгук! Нехай техніка служить довго
Працює наче добре. Навіть краще ніж старіший
Добрий день! Дякуємо за відгук
Топ
Хочу щоб виправили
Добрий день. Хочемо зазначити, що додаткові 3 роки гарантії починають діяти після закінчення основної гарантії від виробника.
Зняло оплату 2 рази.
Неможу повернути свої кошти.
Гарячої лінії немає.
Чат підтримка нічого не вирішила
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням ссылка
Думаю чудовий сервіс, але на щастя чи нажаль ним ще не скористався
Добрий день, Владиславе! Дякуємо за відгук та сподіваємось, що ваші гаджети працюватимуть відмінно
Нічого не прийшло ні на телефон,ні на пошту
Добрий день! Зверніться до компанії SUPPORT.UA за номером,що вказаний на сайті
Згідно акт прийому товара на діагностику 712093927897 від 12.07.24
Повернуто гроші за товар
Гроші за сервіс 3 роки гарантіі до цей пори не повернуто
Добрий день. Перепрошуємо за затримку з відповіддю.
Звернення опрацьовуються в черговості надходження, терміни залежать від завантаженості.
99 грн за подовження гарантії повернуться окремо протягом 1-7 робочих днів.
Така вілповідь надійшла 22.07. 24
Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику.
У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром
Если что, то будем посмотреть что и как :)
Добрий день! Дякуємо за відгук!
Рекомендую отличный сервис.
Добрий день! Дякуємо за відгук
Так Тараса
Вітаю! Дякуємо за відгук
Фітнес браслет перестав тримати заряд. 2-3 години тримає та вимикається. Отримав компенсацію. Задоволений.
Добрий день! Дякуємо за відгук!
Зламалась мишка, купував сервіс до неї. Замість ремонту запропонували компенсацію сертифікатом Розетки. Зміг придбати нову.
Добрий день,дякуємо за відгук!
Купляв до чайника, перестав вмикатись, видали компенсацію всієї суми сертифікатами Розетки. Зайняло все близько тижня. Сервісом задоволений.
Добрий день! Дякуємо за відгук.
Лучше с ней без нее
Добрий день! Чи можете описати причину?
Добре.
Вітаємо, Сергіє. Дякуємо за відгук.
Добрий день. Дякуємо за відгук
Поки що не скористався, тому ставлю вищий бал. Скорегую відгук, якщо настане страхова чи не дуже страхова подія.
Добрий день, Олександре! Дякуємо за те, що обрали сервіс від SUPPORT.UA та за довіру до сервісу "+3 роки гарантії".
Все ок
Добрий день! Дякуємо за відгук!
Не користувалась поки що і маю надію, що не скористаюсь))) взяла, як додаткову перестраховку.
Лесю, доброго дня!
Щиро дякуємо за ваш відгук та довіру до сервісу +3 роки гарантії від SUPPORT.UA. Раді, що ви обрали даний сервіс у якості додаткового захисту. Навіть якщо вам ще не довелось використати сервіс, важливо мати додаткову гарантію як надійний захист на випадок непередбачуваних ситуацій, адже передбачити їх наперед, на превеликий жаль, неможливо. Якщо у вас виникнуть будь-які питання відносно сервісу чи потреба ним скористатися, не соромтеся звертатися. Ми завжди готові допомогти!
Товар повернув, кошти за сервіс "3 роки гарантії"не повернеш, можна купити іншу річ з можливістю аналогічного сервісу і переробити попередньо придбану послугу додаткової гарантії на інший товар, але прийшов брак і більше купувати не хочу. Зірочка за роз'яснення від менеджерів сервісу і окреме їм дякую.
Ілле, доброго дня!
Компанія SUPPORT.UA, безпосередньо являється виконавцем обов'язків щодо сервісу "+3 роки гарантії", що ви придбали. Ми не являємся продавцем цього сервісу, тому повернення коштів не підлягяє нашій юрисдикції. З приводу повернення коштів за будь-який придбаний товар/послугу потрібно звертатися до представників магазину, де товар/послугу було придбано.
Добрий день, Анатолію!
Лампи та сервіси були придбані окремими замовленнями, обрані вами сервіси не поширюються на даний тип товару. Згідно з умовами, сервіси "Захист від пошкоджень" та "+3 роки гарантії" не діють для ламп.
Оскільки сервіс було оформлено самостійно в онлайн-режимі без прив'язки до відповідного товару, він вважається некоректно придбаним і не може бути застосований.
При покупке чайника оформила дополнительную гарантию, и, как оказалось, не зря. Через 2,5 года чайник вышел из строя. Обратилась в сервис, где без приняли обращение. Долго собирала все необходимые документы (был утрачен чек), менеджеры все объяснили, помогли все оформить. В результате после диагностики мне полностью вернули деньги. Процесс прошел быстро и без лишней волокиты. Осталась довольна – гарантия действительно работает, и теперь буду оформлять её и на другие покупки.
Доброго дня, Людмило! Дякуємо за ваш відгук та довіру до сервісу «+3 роки гарантії». Нам приємно, що вам вдалося успішно скористатися сервісом і отримати компенсацію за несправний пристрій.
Розуміємо, що процес збору документів міг здатися вам дещо складним, особливо у випадку втрати чека. Ми постійно працюємо над тим, щоб максимально спростити оформлення звернень, і обов’язково врахуємо ваш відгук для покращення процесів. Будемо раді допомогти вам і надалі!
Повністю не рекомендую!!!
Чому?
Добрий день, Олександре! Поясніть,будь ласка, що сталось.