Папір офісний і навіщо він потрібен

Папір офісний — витратний матеріал, який використовується для фіксування різної інформації. На нього може бути нанесена документація або дані іншого типу. Фіксується текст двома способами: вручну за допомогою олівця, ручки або маркера; використовуючи принтер або сканер. Використовується для реалізацій конкретних цілей. Збереження нанесеного є першочерговим завданням. Від якості самого паперу і його білості залежить, як довго друкований або написаний текст буде залишатися придатним для читання.

Друга важлива функція — копіювання. Реалізується такий різновид діяльності за допомогою спеціальних механічних апаратів. У цьому разі теж відіграє роль якість, адже на низькосортний продукт фарба буде переноситися досить нерівно, а сам текст матиме не товарний вигляд. Перенесення кольорових зображень або цифрових фотографій викликає чимало проблем, і щоб уникнути марного витрачання картриджів, працівники копіцентрів мають тільки якісну продукцію. Також застосовується, як головний елемент у деяких різновидах мистецтва: орігамі, пап'є-маше.

Основною технічною характеристикою вважається щільність аркушів. Цей критерій впливає практично на все. Насамперед, від того, наскільки щільний шар, залежить цінова політика. Друге на що впливає — це сфера використання.

Яким буває

Папір не найінноваційніший товар, ще стародавні єгиптяни використовували папірус (найдавніший різновид). У 19 столітті вже використовували найближчий аналог. Однак через два століття жодних істотних змін не відбулося. Як зараз, так і тоді цінується і враховується розмір. Цей чинник ще інакше називається форматом. Які ж формати найбільш потрібні? Один із найпопулярніших — А4/А380 г/м². Формат і собі поділяється на класи, важливим критерієм яких є білість. Вони бувають такими:

  • Клас А. Належить до люксового підрозділу. Білість від 165 CIE. Дорогий сегмент. Використовується в професійних сферах. Адаптований до роботи з лазерними принтерами й будь-якою іншою висококласною технікою.
  • Клас А+. Найдорожчий і найякісніший за всіма параметрами. Починаючи від другорядних якостей, як-от набряк, яскравість тощо, закінчуючи основними технічними властивостями, цьому типу абсолютно немає рівних. Визнана універсальною, на думку фахівців і експертів цієї галузі.
  • Клас С+. Вигідна покупка для задоволення незначних побутових цілей. Не підходить для виробничих і офісних масштабів. Має жовтуватий колір. Досить дешево коштує. Трохи прозора. Ціна повністю виправдовує якість.

Сфер застосування цієї сировини дуже багато. Основними заведено вважати офіси великих і малих підприємств, банки, державні структури, школи, університети. І залежно від місця і призначення, папір може бути двох основних типів і різновидів:

  1. Білий;
  2. Кольоровий;

Перший тип — класичний варіант, використовується в офісах та інших структурах для створення звітів, відомостей, декларацій, рефератів, критики, відгуків та іншого серйозного інформаційного контенту.

Кольоровий папір, з огляду на свої задирливі зовнішні дані, не частий гість у офісних приміщеннях. Хоча не так давно навіть там їй знайшли застосування. Для розмежування і зручного сортування документації працівники вигадали спосіб, що економить час і ресурси на розфасування. На кожному обраному кольорі друкується виключно відомості конкретної тематики. Проте ні для кого не секрет, що традиційним спрямуванням кольорових аркушів є рекламна й сувенірна продукція. Для привертання уваги маркетологи рекомендують друкувати листівки на кольоровому матеріалі. За їхніми словами, це візуально привертає цікавість будь-якого представника суспільства від малого до великого.

Як зробити вибір і не припуститися помилки

Папір офісний має у своєму розпорядженні велику кількість найважливіших параметрів, знехтувати якими означає придбати низькоякісну продукцію. Наприклад, вологість. Якщо вона буде вища ніж 4,5%, такий папір буде скручуватися й деформуватися під час друку. Електропровідність і електроопір впливають на те, як закріплюється тонер. Якщо в офісі використовується принтер, то тут найкращий варіант дасть тільки друк на фотопапері з використанням оригінальних чорнил. Для техніки певних видів не підходить надто товстий папір, що теж обов'язково брати до уваги під час вибору.

Показати ще 60 товарів