Правила публікації відгуків та запитань користувачів на сайті ROZETKA

Відгуки про товари, які залишають відвідувачі сайту rozetka.com.ua, потрібні для передання досвіду використання та рекомендацій від реальних покупців іншим потенційним покупцям. Основний принцип: «купив сам — допоможи купити іншому!». Написання якісного відгуку після купівлі на сайті Розетки допоможе зробити вибір товарів простішим і зручнішим для всіх!

Кожен залишений відгук впливає на показники рейтингу продавця/товару і ранжування на сайті rozetka.com.ua. Відгуки, написані з метою маніпуляції рейтингом (фіктивні позитивні, залишені співробітниками компанії / третіми особами з метою підвищення рейтингу; фіктивні негативні, залишені співробітниками компанії-конкурента / третіми особами з метою заниження рейтингу) будуть заблоковані модераторами без попередження за фактом виявлення.

Запитання призначені для спілкування й обговорення особливостей товару, а також для з'ясування актуальних питань.

Якщо ви вже придбали товар у нашого інтернет-партнера і хочете оцінити роботу продавця, необхідно скористатися функцією «Відгук про магазин». В особистому кабінеті в розділі «Мої замовлення» перейдіть у виконане замовлення, про яке бажаєте залишити відгук. Натисніть кнопку «Залишити відгук», далі виберіть «Оцінити обслуговування».

Усі залишені користувачами відгуки та запитання на нашому сайті проходять модерацію. Будь ласка, зверніть увагу на правила модерації, якими ми керуємося під час розгляду.

Блокуються або редагуються відгуки та запитання:

1. Такі, що прямо та безпосередньо не стосуються обговорюваного товару;

2. Обговорення або скарги на роботу служб інтернет-магазину (доставки, сервісу, магазину, бухгалтерії тощо), які не стосуються безпосередньо якостей обговорюваного товару. Для вирішення ваших питань звертайтеся до довідкового центру або за телефонами на сайті;

3. Питання, відповіді на які вже є на сторінці опису або характеристик самого товару, або вже порушувалися й отримали відповідь у коментарях;

4. Занадто емоційні критичні відгуки на товар без чітких аргументів і вказівки реальних причин негативного ставлення до товару;

5. Обговорення браконьєрських, хуліганських або будь-яких інших протизаконних дій;

6. Заклики до дій, які ведуть до втрати гарантії на придбаний товар;

7. З посиланнями або згадуваннями прямих компаній-конкурентів ROZETKA;

8. З посиланнями на піратське ПЗ або піратські й інші незаконні сайти та ресурси;

9. Комерційні оголошення (продаж / купівля / послуги) від сторонніх компаній і третіх осіб;

10. Дублі коментарів від одного й того ж або від різних користувачів;

11. Беззмістовні або безглузді коментарі;

12. Відсутнє замовлення (для відгуків про товари Маркетплейса);

13. Написані сторонніми особами від імені Розетки, продавців-партнерів або виробників / постачальників

14. Такі, що містять особисті дані клієнта або інших осіб;

15. Такі, що містять нецензурну лексику (зокрема приховану), хамство, погрози, тролінг, образи та випади проти інших учасників обговорення, а також пропаганду насильства, заклики до порушення закону тощо;

16. Такі, що містять html, php або sql-код;

17. Обговорення цінової політики;

18. Неактуальна або непідтверджена інформація;

19. Вкладення (фото та відео) не повинні містити сцен образливого чи еротичного характеру, водяних знаків, логотипів і згадок компаній-конкурентів ROZETKA. Відеоролики, помічені як «Розпакування», мають відповідати вимогам конкурсу розпакувань. У разі недотримання цих умов вкладення можуть бути видалені з коментаря;

20. Накрутка / спам (свідомо залишені відгуки позитивні / негативні, з метою маніпуляції рейтингом).

Оскільки завжди існують винятки з правил, то модератор залишає за собою право приймати рішення на свій розсуд.

Ми вітаємо:

• Відгуки, що передають досвід реального користувача від експлуатації придбаного товару на сайті rozetka.com.ua, аргументовано описують його позитивні та негативні сторони, при цьому написані грамотно, змістовно і лаконічно. Приклади:

• Коментарі, що містять чіткі та суттєві питання щодо товару, які не можна прояснити з його опису або технічних характеристик. А також змістовні й корисні відповіді інших користувачів на ці запитання. Приклад:

• Коментарі, що містять аргументовані порівняння й зіставлення товарів із рекомендаціями іншим користувачам. З посиланнями на сайти виробників, на незалежні огляди, на авторитетні форуми користувачів та сторінки зі змістовними обговореннями для цього товару.

Для отримання повідомлень про відповіді на ваші запитання або відгук під час публікації вкажіть у полі e-mail адресу вашої електронної пошти. Її не буде опубліковано у загальному доступі, і вона використовується виключно для надсилання повідомлень від адміністрації сайту Rozetka.ua.

Клієнт/користувач, що залишає відгук, погоджується, що зазначені ним контакти актуальні та можуть бути використані для перевірки достовірності інформації.

Якщо ви виявили помилку в описі або характеристиці товару на нашому сайті, будь ласка, також напишіть про це в коментарі. Його буде вилучено після її усунення модераторами, але однаково дякуємо — це допоможе зробити наш сайт кращим.

Якщо ви помітили на сайті запитання або відгук, який порушує правила, однак усе ж помилково опублікований нами — будь ласка, скористайтеся кнопкою "Поскаржитись на відгук". Наші модератори вживуть відповідних заходів.

Якщо вам подобається відгук або запитання - поставте вподобайку. Це допоможе відгуку стати помітнішим для інших відвідувачів сайту. І, відповідно, навпаки.

Для нарахування бонусів за програмою лояльності необхідно придбати товар і залишити відгук про нього.

Відгук повинен:

• Відповідати правилам сайту й бути унікальним (не скопійованим з іншого сайту);

• Містити корисну пораду, досвід і рекомендації використання;

• Містити додаткові характеристики, які не вказані в картці товару;

• Давати правильну відповідь у гілці обговорення на запитання від інших користувачів (якщо відповідь на запитання не міститься в картці товару);

• Містити оцінку продавця і якості надання ним послуги або виконання замовлення (для товарів, продавцем яких є не Rozetka.ua);

• Бонуси не нараховуються за відгуки до товарів, які було знято з виробництва;

• Не нараховуються бонуси за коментарі покупців, які не придбали товар;

• Бонуси нараховуються, якщо відгук до товару опубліковано з акаунта, в якому зроблено покупку;

• Один товар – один відгук (бонусні гривні нараховуються тільки за 1 відгук до товару незалежно від кількості замовлень та кількості одиниць товару в замовленні);

• Бонуси не нараховуються, якщо відгук порушує авторські права, право власності або інші суміжні права.

Користувачів, чиї відгуки та запитання наберуть найбільшу кількість позитивних оцінок, ми заохочуватимемо в межах акцій і конкурсів, які періодично проводяться на сайті.

Приємного та змістовного спілкування!