Послуга «З дому в ремонт» надається безкоштовно для відправлення товарів на гарантійний ремонт до авторизованого сервісного центру «КРОК-ТТЦ» через службу "ДЖЕЙ.АЙ.ТІ. ЕКСПРЕС".
Мобільна техніка (смартфони і планшети): Astro, Caterpillar, Coolpad, Doogee, Fly, General Mobile, Huawei, JCB, MAXCOM, MyPhone, Nokia HMD, Sony Mobile.
Фотоапарати та об'єктиви: Canon, Nikon, Fujifilm.
Ноутбуки: Acer, Asus, Huawei, Prestigio
Оформте замовлення на послуги сервісу.
Зробити це можна двома способами:
  • Заповнивши форму «Замовлення послуги сервісу» на нашому сайті.
  • Зателефонувавши за номером 0 (800) 504 504 (дзвінки з мобільних і стаціонарних телефонів безкоштовні) та повідомивши всю інформацію співробітникові сервісу.
За можливості зробіть резервну копію даних на вашому пристрої. Компанія «КРОК-ТТЦ» не несе відповідальності за збереження даних.
Якщо ви заповняли форму через сайт і вибрали:
  • «Я хочу сформувати відправлення» − очікуйте дзвінка від кур'єрської служби JIT − як правило, цього самого дня, якщо заявку була створено до обіду; або наступного дня. Після формування заявки на ремонт − на екран буде виведено її номер. За ним ви зможете відстежити на сайті krok-ttc.com, на якому етапі ремонту перебуває ваш смартфон.
  • «Я хочу, що б зі мною зв'язалися для уточнення» − найближчим часом з вами зв'яжуться представники «КРОК-ТТЦ», щоб відповісти на ваші запитання та завершити оформлення заявки.
Якщо ви замовляли послугу через кур'єрську службу "ДЖЕЙ.АЙ.ТІ. ЕКСПРЕС", з вами зв'яжеться кур'єр та узгодить час і місце, де вам буде зручно передати пристрій на ремонт.
Коли телефон відремонтують, ви отримаєте СМС-повідомлення про це, і пристрій найближчим часом надішлють вам.
Коли відправлення прибуде до вашого міста, кур'єр JIT зв'яжеться з вами та уточнить адресу, за якою вам буде зручно отримати відремонтований пристрій. Якщо телефон було надіслано через кур'єрську службу «Нова Пошта», вам надійде СМС з номером накладної, коли пристрій прибуде до відділення у вашому місті.
Ви отримаєте пристрій з корінцем документа про видачу, що слугуватиме гарантією на замінені деталі та виконані роботи (для платних ремонтів).
Щоб оформити замовлення послуги ремонту, вам необхідно заповнити наступні поля:
  • «ПІБ» − впишіть ваше прізвище, ім'я та по батькові.
  • «Email» − вкажіть вашу електронну пошту, на яку ви будете отримувати інформацію про хід виконання ремонту.
  • «Я хочу відразу сформувати відправлення» або «Я хочу, щоб зі мною зв'язалися для уточнення»
  • «JIT» Увага! Безкоштовна послуга кур'єрської служби JIT діє лише в 28 населених пунктах.
  • «Контактний телефон» − номер телефону, за яким ми з вами триматимемо зв'язок.
  • «Бренд» − назва бренда вашого смартфона або планшета (наприклад, HTC, Sony, Fly ...).
  • «Модель» − модель вашого пристрою (наприклад, Lumia 930, Flylife Connect 85 3G 2).
  • «IMEI/Серійний номер» − ідентифікатор вашого апарата. Його можна знайти, як правило, під батареєю пристрою, на сім-тримачі або просто ввівши на телефоні код *#06# . Якщо IMEI відсутній (пристрій не підтримує сім-картку), вкажіть серійний номер техніки.
  • «Вид послуги» − гарантійне обслуговування або платне обслуговування. За гарантійного обслуговування вам потрібно буде заповнити додаткове поле:
    • «Дата покупки» − дата купівлі вашого пристрою, зазначена в гарантійному талоні та чеку (гарантійний талон і чек (копію чека) вам потрібно надіслати разом з телефоном).
    • «Несправність» − у цьому полі слід докладно описати несправність вашого пристрою. Якщо вона має періодичний характер, вкажіть, за яких обставин і як часто відбувається збій.
    • «Додаткова інформація» − тут слід зазначити додаткову комплектацію, яку ви надсилатимете разом із пристроєм. Також тут ви можете вказати бажаний проміжок часу і місце, де вам буде найзручніше передати в ремонт ваш телефон чи планшет.
Безкоштовна доставка здійснюється кур'єрською службою JIT Еxpress із таких населених пунктів: Біла Церква (Київська обл.), Дніпро, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кременчук (Полтавська обл.), Луцьк, Малехів (Львівська обл.), Миколаїв, Полтава, Суми, Ужгород, Херсон, Хроли (Харківська обл.), Чернівці, Вінниця, Житомир, Зимна Вода (Львівська обл.), Кропивницький, Кривий Ріг (Дніпропетровська обл.), Львів, Маріуполь (Донецька обл.), Одеса, Рівне, Тернопіль, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернігів.
 
Для вашої зручності ми надаємо інформацію про умови відправлення товару на ремонт чи гарантійне обслуговування.
Компанія Rozetka.ua не несе відповідальності за збереження товару під час транспортування та перебування в сервісному центрі. Будь ласка, перевіряйте ваше відправлення при отриманні.