Якщо ви тільки починаєте свій бізнес-шлях у торгівлі, ви неодмінно потребуєте меблів, як-от вітрин для товару. Розпочати свій стартап — досить витратна справа, трудомістка, але водночас прибуткова. І такою вона зможе стати, якщо те, що дає дохід, оновлювати й поліпшувати. Усупереч можливим недовірливим ідеям, мовляв, не важливо де, а головне що продавати, меблі в магазині або на точці продажу все-таки мають значення, оскільки загалом окреслюють статус місця. Добре й зі смаком дібрані стійки можуть допомогти справити перше приємне враження, привернути клієнтів і ліпше показати товар. Важливо також зважати на специфіку магазину, щоб точно знати, яке призначення матимуть торгові меблі.

Які різновиди вітрин і стійок є і для чого їх використовують?

  • Вітрини. Є кілька класифікацій вітрин за різними ознаками. Основні з них: шафи відкритого й закритого типу, зі склом або демонстраційними стелажами. Також є острівні моделі, щоб розміщувати товар по центру, і пристінні, щоб розміщувати товар уздовж стіни. Якщо йдеться про продаж харчових продуктів, для яких потрібні особливі температурні умови, то для них є холодильні вітрини. Говорячи про стандартні нехолодильні конструкції, найзручнішою вважають пристінну модель, оскільки вона дає змогу розмістити максимально багато товару, звільнивши центр торгового залу. Однак в острівної вітрини теж є свої переваги: вона допомагає залучити людей вглиб магазину, до неї можна підійти з різних сторін і розглянути більшу кількість товару. Найчастіше цей тип використовують для ювелірних виробів, косметики, фурнітури тощо.
  • Лайтбокс. Це один із найпоширеніших інструментів зовнішньої реклами. Він становить світну конструкцію —прямокутник, фігурну рамку або певні літери — із захованими всередині світлодіодами. Використовують, щоб оформлювати зовнішні фасади, а також як окремий елемент декору. Також є настінні світлодіодні конструкції й зовнішні бокси. Однаково популярні обидва різновиди такої реклами, щодо цінового сегмента — досить недорого для компаній. Такі бокси популярні на ринку, тому що дають змогу привернути увагу до товару та їх можна універсально використовувати.
  • Полиці. Звичний для нас різновид торгових меблів. Виготовляють їх із різних матеріалів. Абсолютно універсальні і, як і інші різновиди шаф, мають різний дизайн і стилістику, складники стелажів і вітрин.
  • Стелажі. Предмет торгового інтер'єру, що сполучає полиці. Може бути двосторонній або односторонній, настінний і як шафа. Так само є типи таких меблів зі скляними дверцятами, тобто закриті, і без них — відкриті. Залежно від стилістики є стелажі — шафи. Вони більш громіздкі, але місткі.
  • Стійки. Їх можуть використовувати в магазинах будь-якої спеціалізації, відповідно є кілька різновидів: легкі трубні конструкції для магазинів одягу, декору, тканин і базові стійки під касові апарати. Дуже затребуваний перший тип, адже він ергономічний і дає змогу раціонально використовувати кожен сантиметр орендованого приміщення. Щодо базових стійок, їх використовують через зручне розміщення апаратів обліку продажів.

Як правильно вибрати?

Головне правило у виборі торгових меблів —зручність для покупця та продавця. Важливий факт під час відповіді на запитання: «Як вибрати?» — це габарити. Вони мають збігатися з розмірами товару, щоб полиця не здавалася порожньою. У виборі лайтбоксу дуже важливо зважати на якість матеріалів, з яких виготовлені світлодіодні елементи, оскільки пожежна безпека понад усе. Щодо вибору того чи іншого різновиду вітрини, то можна ознайомитися з відгуками підприємців, які вже купили цей товар і запозичити їхній досвід. Такі товари допомагають створити правильний образ для магазину й залучити нових клієнтів-покупців завдяки привабливо оформленим шафам.

Показати ще 60 товарів