
Экран (6.8", Dynamic AMOLED 2X, 3088x1440) / Samsung Exynos 2200 (2.8 ГГц + 2.5 ГГц + 1.8 ГГц) / основная квадро-камера: 108 Мп + 12 Мп + 10 Мп + 10 Мп, фронтальная 40 Мп / RAM 12 ГБ / 512 ГБ встроенной памяти / 3G / LTE / 5G / GPS / поддержка 2х SIM-карт (Nano-SIM) / Android 12 / 5000 мА*ч
Есть в наличии
61 099₴
Продавец:
* Объем встроенной памяти зависит от операционной системы, а также предустановленных производителем приложений.
* Характеристики и комплектация товара могут изменяться производителем без уведомления
Отзывы покупателей 15
Телефон как б/у, когда открыли коробку, очень плохо, что не открыла коробку при получении, так как понадеялась на "розетку"
Придбали на РОЗЕТЦІ по безготівці цей апарат 7 травня 2022! Покористувався менше тижня і звернув увагу, що батарея дуже швидко сідає ( з 8 ранку до 12 дня до 30-40%). У мого старого NOTE 9 з поношеною батареею і то так не сідає батарея.
Так як, звернутись в РОЗЕТЦІ за цим питання нікуди - звернувся напряму до SAMSUNG, який порадив звернутись в сертифікований сервіс-центр, що я і зробив 18.05, і після перенесення всіх даних з телефону здав його на діагностику 19.05.22 у м.Чернівці(Комарова,3)! З сервісного центру ніхто не дзвонив і не казав ні про результат діагностики, ні про те коли я зможу його забрати ( хоча обіцяли самі подзвонити)! Після мого звернення в сервісний ! Коли більше ніж через тиждень я сам набрав їх - мені сказали, що чекають якихось деталей ( виявився гарантійний ремонт) і через тиждень-два мають віддати телефон з новими деталями! Але не через два тижні і навіть через місяць ніхто мені його не віддав і знову сказали, що чекають деталей і їм "прикро"! Я попросив віддати мені телефон хоча з такою батареєю, але вони сказали, що телефон в розібранному стані і щоб його зібрати, треба також якісь деталі!
Після цього я знову звернувся в SAMSUNG і мені сказали, що точно розберуться і вирішать питання як найшвидше! В результаті, повідомили : що є складності з постачанням деталей(можна зрозуміти)! 21.07 консультант ВАДИМ з SAMSUNG попросив почекати до 04-05.07 і що в ці дні він мене набере і повідомить кінцевий результат: або віддадуть відремонтавний телефон або роблять акт непридатності і телефон списують , який я подаю врозетку і мені надають новий телефон або повертають гроші! на 04.07ні 05.07 мене ніхто не набрав і знову звернувся у SAMSUNG і попросив переключити на ВАДИМа(так він сам попросив, якщо не зв'яжеться зы мною). Вже котрий день консультанти кажуть, що сам ВАДИМ або зайнятий, або вихідний або ще шось і обіцяють, що зі мною обов'язково зв'яжуться і дадуть конкретну відповідь! Але так НІХТО зі мною не зв'язується! Шановна РОЗЕТКА і SAMSUNG! Що це ставлення до вирішення питань і ставлення до клієнта??? Особливо зі сторони SAMSUNG!!!! Ми заплатили за цей телефон велику суму, а в результаті я ним не користуюсь вже 2 місяці! Ви гроші отримали! А я в результаті без телефону і без грошей за нього! Поверніть мені кошти за нього або апарат новий з нормальною батареєю і розбирайтесь там між собою, що з цим апаратом не так! За свої гроші, час і нерви! Багато років був прихильником телефонів і планшетів SAMSUNG! Мабуть тепер прийдеться переглянути мої погляди і бренд техніки для родини і нашої компанії!!!
Радує практично всім
Камери вогонь, що селфі що основні
Ціна драконівська