Диференціюйся або помри - Джек Траут, Стів Рівкін (9786170953841)

2 відгуки

Код:  101266297

    Диференціюйся або помри - Джек Траут, Стів Рівкін (9786170953841) - зображення 1
Автор
  • Джек Траут, Стів Рівкін
ISBN
  • 978-617-09-5384-1
  • Немає в наявності

360

Продавець: Rozetka

Опис Диференціюйся або помри - Джек Траут, Стів Рівкін (9786170953841)

Автор змушує маркетологів розвивати спритність, щоб виявити і продати унікальні цінності своєї продукції. Він розглядає успішні ініціативи диференціації від гігантів, таких як Dell Computer, Southwest Airlines, і Wal-Mart до менших історій успіху, таких як Matzah і крихітний коледж Трініті в Коннектикуті, щоб визначити, чому деяким маркетологам вдається диференціювати себе, тоді як інші борються і провалюються.

Характеристики Диференціюйся або помри - Джек Траут, Стів Рівкін (9786170953841)

Автор
  • Джек Траут, Стів Рівкін
Видавництво
ISBN
  • 978-617-09-5384-1
Рік видання
  • 2019
Палітурка
Кількість сторінок
  • 240
Формат книги
  • 195 х 195 мм
Папір
  • Офсет
Вага
  • 540 г
Дивитися всі характеристики →

Відгуки покупців 2

  • Тюпа Наталія
    • Продавець: Rozetka

    книга хороша, рекомендую

    Переваги:
    якісний друк
  • Дмитрий
    • Продавець: Rozetka

    Десятки переизданий на многих языках мира и непреходящая актуальность темы. Как создать для себя или своего бренда привлекательные и выгодные отличия в сознании потребителя, получить таким образом реальное конкурентное преимущество на рынке

    Переваги:
    Актуальность
    Недоліки:
    Нет
Дивитися всі відгуки →