Ротшильди - сім'я банкірів і фінансистів, власники Château Mouton-Rothschild, які були й залишаються одними з найдинамічніших і далекоглядних фігур у винному світі. Які не бажають поступатися, не визнають других місць. Хто, як не ця династія, могла переконати винне товариство "переписати" статус шато в Класифікації Бордо 1855 року, яка раніше не терпіла змін? З однією метою - приєднатися до обраного кола високих вин-першопрохідців? Барон Філіп де Ротшильд не був із тих, хто визнає обмеження. У 1922 році він переконав батька дозволити йому управляти провінційним маєтком у Пойяку, яким раніше володів предок-винолюб Натаніель Ротшильд. 1924 року він здійснив свою першу революцію - у той час, коли витримкою, розливом і маркетингом займалися тільки негоціанти, Філіп організував розлив виноматеріалу в пляшки на території шато. Він вимагав високий контроль якості від виробництва. У 1926 році він запросив художника, який створив дизайн винної етикетки, і ця традиція триває до сьогодні. У креатиному проєкті вже брали участь Міро, Пікассо, Шагал, Кокто, Воргол... У 1932 році він створив другий, комерційний бренд Mouton-Cadet. Для багатьох споживачів бренд став першим знайомством із винами Ротшильдів. Так споживачі знайомляться зі стилем Бордо вже у понад 120 країнах по всьому світу. Друга світова війна загрожувала банкрутством Мутона, бо споруди були зруйновані німцями. Барон вклав усю свою енергію і багато інвестицій у відновлення замку. Філіп також розпочав серйозну кампанію з просування вин, тому 1973 року вина Château Mouton Rothschild стали не 2-й Grand Cru, а - Premier Grand Cru Classé. Придбання фамільного клану також включають Château Mouton d'Armailhacq і Château Clers Millon, а 1979 року Філіп оголосив про партнерство з Робертом Мондаві у створенні нової виноробні в Каліфорнії. Підприємство назвали - Opus One. Цією подією винороби ознаменували визнання Америки у виноробстві, розпочавши тенденцію каліфорнійських виноробів по всьому світу. Єдина дочка Філіпа, баронеса Філіппінська, стала успішною театральною актрисою. Але зі смертю Філіпа 1988 року, прийняла спадщину без креслень чи настанов на майбутнє. Вона сама досягла висот - впливового і престижного статусу винороба, впізнавану також за проєктами, як-от галерея етикеток на історичних пляшках Château Mouton Rothschild. Подальшими брендами поза Францією стали Mapu і Escudo Rojo, а також Almaviva в Чилі. Усі винні колекції іменитої сім'ї заслуговують феноменальних оцінок критиків і вашої уваги.